AndroidHealthClinic

laag BF% meisje

• Topic Starter Topic Starter
mijn voeding zit op zich redelijk ok naar mijn idee... maar ik ga pas trainen nadat ik wat ben aangekomen, en mijn eetschema is al bekeken door een dieetiste :) dus dat zit denk ik wel snor

Zijn er al pics voorbij gekomen in dit topic? ???

haha dankje ;) nee denk inderdaad niet dat ik foto's ga posten

9% is idd veeeeeeeel te laag.
moet minstens rond de 20% hangen

succes ermee alvast

Zover ik lees, goed bezig :thumb:
Ben 11-Jan begonnen met fitness, en mijn % waren ook te laag. 1,81M, 59.9KG, 6.9%Vet, 46.6% Spier
Toen ik ook op voeding ben gaan letten, meer ben gaan eten (vooral tussendoor) ben ik gelijk gaan groeien.
Gister 11-2 zat ik op 61.7Kg, 8,8%vet en 45.2% spier, dus 2 kilo's aangekomen in een maandje, terwijl ik ben gaan fitnessen 3x per week, met minimaal aan cardio, en vooral kracht training.
Het begin, eerste 2 weekjes was het voor mij erg moeilijk te eten terwijl je geen trek had, maar nu blijf ik de heledag door eten, me lichaam begint erom te vragen. Je lichaam moet hier zeker aan wennen.

Laat je in ieder geval regelmatig meten, ik heb het 1 keer tussendoor gedaan nog, en het motiveert ontzettend om te zien dat dat wat je doet ook daarwerkelijk effect heeft.

Heel veel succes, je bent in ieder geval niet de enige :)

Laatst bewerkt:
ik merk ook dat ik meer honger krijg ja... nu ik meer eet lijkt mijn lichaam ook echt te schreeuwen om eten op sommige dagen :P

hallo allemaal,
ik ben een meisje van 17 en heb een tijdje met eten zitten knoeien...
hierdoor eigenlijk een eetstoornis ontwikkeld en daar probeer ik nu hard vanaf te komen...
ik heb een vraagje.
omdat ik niet meer ongesteld word heb ik mijn vetpercentage laten meten in een sportschool.
Ze hebben me op zo'n weegschaal gezet en ik vroeg dus of het wel een beetje nauwkeurig was.
Ze vertelden me dat enkel een weegschaal dat niet is, want die meet eigenlijk alleen het onderste deel van je lichaam.
Dus moest ik ook 2 van die ehm... ze lijken wel een beetje op dumbbells, vasthouden, deze zou dan het vetpercentage van mijn bovenlichaam meten en uit die 2 waarden zou dan het gehele vetpercentage komen.
Volgens die mensen was het op deze manier dan wel zo'n 90% betrouwbaar.

nu blijkt mijn vetpercentage dus 9,8% te zijn... en ja ik ben best wel mager (zie het zelf dus niet zo erg vanwege dat hele eetgestoorde gedoe), wel een klein beetje vet laag op mijn buik maar verder...
aders op onderbuik zichtbaar etc...

ik ben nu dus aan het proberen om aan te komen, en best wel verbaasd over wat ik daar wel niet voor naar binnen moet werken.
Maar mijn vraagje is dus eigenlijk hoeveel ik minimaal moet hebben (vetpercentage bedoel ik dan) en of jullie bekend zijn met zo'n meting?
(huidplooimeter hadden ze daar niet)

ten 1e: goed dat je aan jezelf wil werken!
wel meer meisjes van jou leeftijd hebben dit(waaronder mijn toenmalige vriendin) en doen hier veels te luchtig over(wil je verder niet bang maken)
ben je al bij een diëtiste geweest?
die kan voor jou een voeding schema maken met daarin het eten dat je nodig hebt.
succes ermee!!

Als je foto's post kan ik kritisch commentaar leveren wat gericht is op jouw fysiek, foto's zijn dus een vereiste. :)

oke had miss eerst wat beter moet lezen:P
je bent al bij een diëtiste geweest:P

maar wel nogmaals complimenten dat je het zelf goed in de gaten had

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Als je foto's post kan ik kritisch commentaar leveren wat gericht is op jouw fysiek, foto's zijn dus een vereiste. :)
laat haar nu gewoon
een 17 jarig meisje zet heus geen foto''=s op internet waar allemaal sport mannen enzo kijken. snap ik best

oke had miss eerst wat beter moet lezen:P
je bent al bij een diëtiste geweest:P

maar wel nogmaals complimenten dat je het zelf goed in de gaten had

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

laat haar nu gewoon
een 17 jarig meisje zet heus geen foto''=s op internet waar allemaal sport mannen enzo kijken. snap ik best

90% van DBB doet niet aan sport.

Ik snap je niet :(.

Een 17 jarige dame mag best laag zitten (rond de 15%)
20/25% is echt al voor vrouwen (en dan denk ik boven de 20)
Dus geen paniek

waar blijven die pics nou?

Gefeliciteerd, jullie halen met z'n allen het imago van DBB omlaag :thumbup:

Wow, moraal ridder :rolleyes:
Jij bent 19 jaar, wie probeer je voor de gek te houden met je "aardige-jongen" attitude? :o

Volgens mij is het gewoon een onderdeel van je plan, om haar vertrouwen te winnen zodat zij alleen naar jou dr pics opstuurt.

Jij geniepige smeerlap!

Terug
Naar boven