grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, moraal ridder![]()
Jij bent 19 jaar, wie probeer je voor de gek te houden met je "aardige-jongen" attitude?
Volgens mij is het gewoon een onderdeel van je plan, om haar vertrouwen te winnen zodat zij alleen naar jou dr pics opstuurt.
Jij geniepige smeerlap!
vrouwen hebben gewoon meer vet, en 25 is het beste voor en vrouw,
vrouwen met een dikke kont zijn gezond. is bewezen. mannen hebbeg gewoon minder vet en moeten ongeveer op de 15 zitten![]()
[afbeelding niet meer beschikbaar]
nou trek je rot dan

Maar mijn vraagje is dus eigenlijk hoeveel ik minimaal moet hebben
Is voor iedereen anders. Wat jij moet doen is in de spiegel kijken, en blijven aankomen totdat je er tevreden mee bent.
Denk dat ze dat nu wel weet dat sommige foto's willen zien om te "kwijlen". Ik zeg laat het haar lekker zelf bepalen wat ze doet, en hou op met zeiken!gewoon die pics posten anders kunnen we ook niet beoordelen
denk het ook, ze snapt nu zelf ook wel dat ze eerst naar haar voeding moet kijken en daarna rustig moet gaan sporten. die gaat heus geen foto's meer plaatsenVolgens mij is ze hem allang gesmeerd met die opmerkingen van jullie![]()
geen foto's nee.
en wat ik eet houd ik al een tijd bij omdat ik dus ook hulp krijg, ik eet nu zo'[n 2500 kcal op een dag. verder fiets ik elke dat 11 km naar school en weer terug (5keer in de week dus) en daarnaast sport ik eigenlijk niet.
enne over die spiegel... ik heb niet echt een realistisch beeld he... ik moet maar uitgaan van anderen die zeggen dat ik zo mager ben...
ze schreef het toch al in haar beginpost?even een persoonlijke vraag: wordt je nog ongesteld?