Fitness Seller

laag BF% meisje

[afbeelding niet meer beschikbaar]

nou trek je rot dan

Laatst bewerkt:
Wow, moraal ridder :rolleyes:
Jij bent 19 jaar, wie probeer je voor de gek te houden met je "aardige-jongen" attitude? :o

Volgens mij is het gewoon een onderdeel van je plan, om haar vertrouwen te winnen zodat zij alleen naar jou dr pics opstuurt.

Jij geniepige smeerlap!

busted-motivational-poster.jpg

minder :suckit:

Post ander je voedingsschema is ;) dan kunnen we beter beoordelen dan met pics, aangezien we met pics hoogstwaarschijnlijk afgeleid worden :P

Pics niet posten dus, dat is alleen maar voedsel voor de 'testo-apen' zoals al eerder vernoemd is.

Voedingsschema wel posten though.

Hou je bek k*t! :mad:

Pics wel posten a.u.b. :heart:

gewoon die pics posten anders kunnen we ook niet beoordelen

gewoon die pics posten anders kunnen we ook niet beoordelen
Denk dat ze dat nu wel weet dat sommige foto's willen zien om te "kwijlen". Ik zeg laat het haar lekker zelf bepalen wat ze doet, en hou op met zeiken!

aan een foto zie je echt niet wat iemand eet, wat die persoon verkeerd doet in zijn/haar voeding. Eerst eens bijhouden wat je zoal eet is al een goed begin. Reken uit hoeveel je binnenkrijgt per dag aan kcal enz. en zorg dat dit er genoeg zijn.

Pas sinds ik bijhoud wat ik eet, en zorg dat ik elke dag genoeg eet ben ik in 1 maand bijna 2 kg aangekomen. En dat alleen door advies, en niet door het plaatsen van een foto waar geen advies op te geven is.

Sinds ik een foto postte maak ik de gains van m'n leven..!

Volgens mij is ze hem allang gesmeerd met die opmerkingen van jullie:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
geen foto's nee.
en wat ik eet houd ik al een tijd bij omdat ik dus ook hulp krijg, ik eet nu zo'[n 2500 kcal op een dag. verder fiets ik elke dat 11 km naar school en weer terug (5keer in de week dus) en daarnaast sport ik eigenlijk niet.

enne over die spiegel... ik heb niet echt een realistisch beeld he... ik moet maar uitgaan van anderen die zeggen dat ik zo mager ben...

geen foto's nee.
en wat ik eet houd ik al een tijd bij omdat ik dus ook hulp krijg, ik eet nu zo'[n 2500 kcal op een dag. verder fiets ik elke dat 11 km naar school en weer terug (5keer in de week dus) en daarnaast sport ik eigenlijk niet.

enne over die spiegel... ik heb niet echt een realistisch beeld he... ik moet maar uitgaan van anderen die zeggen dat ik zo mager ben...

even een persoonlijke vraag: wordt je nog ongesteld?

Terug
Naar boven