AndroidHealthClinic

Laatste 4 weken droogtrainen

wiggers

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
He ik zit nou in week 6 geloof ik en in week 8 wil ik beginnen met droogtrainen Heb een ecay stackie besteld en laatste twee weken week 10 wil ik test prop erin gooien zal ik daar nog masteron naast gooien of is ecay stack genoeg en ga je erg hard op een ecay stack?

Mijn droog worden combi was Prop, Winny depot en eca. Had ook Ionamine erbij, maar das beetje tricky shit.
Werd van de prop en depot rete strak.
Alleen 2 weken lijkt mij te kort. Ik ga er vanuit dat je nu op een enanthaat zit en dat loop nog zeker 2 weken door, dus de retentie van de enanthate is er dan theoretisch gezien niet uit. Dus zal je ook nog weinig van het droogtrainen merken.
Ik had 8 weken prop en winny, dat gaf echt resultaat man!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben van nature ecto dus ik droog kei snel op hihi zit nou op 12% 3 % eraf is genoeg en week 8 beginnen met droogtrainen tot week 12 week 10 is m'n laatste inject test e ik ben al droger geworden in m'n kuur 1 of2% dus denk dat het wel lukt

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Ik zou trouwens nooit een hele kuur gebruiken om droog te trainen zonde .

Ik ben van nature ecto dus ik droog kei snel op hihi zit nou op 12% 3 % eraf is genoeg en week 8 beginnen met droogtrainen tot week 12 week 10 is m'n laatste inject test e ik ben al droger geworden in m'n kuur 1 of2% dus denk dat het wel lukt

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Ik zou trouwens nooit een hele kuur gebruiken om droog te trainen zonde .

hoeft ook niet. Je kan prima goede massa aanzetten met prop en winny, dat ligt aan je eten, maar je krijgt gewoon die verotte test bloat niet ;) (met enanthate dan!)

• Topic Starter Topic Starter
Bloat trekt tog weg na de kuur als je vet % lager isnkom je scherper uit de kuur als je vocht weggetrokken is toch? Maar ik wil wat procenten naar beneden om daarna een flinke massakuur te pakken

Terug
Naar boven