MuscleMeat

laatste vet verbranden

Ga ik doen! Koffie zwart :eek:

Ik drink sap, multivitamine van roosvice, ik had het idee dat dit wel gezond was een glaasje in de ochtend, met al die vitamines die erin zitten ???

Is gewoon een suikerbom... Meeste sappen tenminste. Kun je beter gewoon fruit eten, heb je tenminste nog de vezels die de meeste sappen niet meer bevatten.

Neeeheeeeeee vriend, zo werkt dat niet hier hé! :p Jij zegt dat er zat bronnen te vinden zijn die 't tegendeel bewijzen, dan mag je et ook laten zien he.. :D

• Topic Starter Topic Starter
Is niet gezond, veels te veel suiker. Sowieso kan je beter alleen water en koffie drinken. Het sap haal je dan uit het fruit zelf.

Dank voor je reactie! Dan ga ik dat niet meer drinken en wat meer fruit eten. Waarom kan je beter alleen water drinken? Ik drink ook vrij veel melk, liter per dag ongeveer

Ik drink ook vrij veel melk, liter per dag ongeveer

Magere melk neem ik aan?

In een liter magere melk zit toch ook weer 50 gram suiker = 200 kcal. Als je op je kcal let is het mooi als je deze ook kan schrappen.

Als je de eiwitten uit je melk nodig denkt te hebben om aan je dagelijkse eiwitbehoefte te komen dan kan je die 30 gram beter halen uit een eiwitpoeder...

Ik denk dat velen kiezen voor melk omdat dat 1. makkelijk is en 2. stukken goedkoper als eiwitpoeder.. ;)

Ik denk dat velen kiezen voor melk omdat dat 1. makkelijk is en 2. stukken goedkoper als eiwitpoeder.. ;)

Je bent wel een typische dwarsligger hè..?!

1. Melk is helemaal niet goedkoper dan eiwitpoeder.
2. In de cut kiest men o.a. voor eiwitpoeder omdat het kcal scheelt (zoals reeds geschreven: 200 kcal per liter melk) en 1 liter melk is slechts 30 gram eiwit.

Kom je nu weer met één of andere bron of is logisch verstand hier wel voldoende..?

Je bent wel een typische dwarsligger hè..?!

1. Melk is helemaal niet goedkoper dan eiwitpoeder.
2. In de cut kiest men o.a. voor eiwitpoeder omdat het kcal scheelt (zoals reeds geschreven: 200 kcal per liter melk) en 1 liter melk is slechts 30 gram eiwit.

Kom je nu weer met één of andere bron of is logisch verstand hier wel voldoende..?

Nu moet je eens goed luisteren en dan mag je je zometeen nog eens de vraag stellen wie een dwarsligger is.. Een pak magere melk van 1 liter kost 0,45 cent bij de aldi.. Daar haal je zo'n 36 gram eiwitten uit.. Doe dat eens keer 100, zit ik op 3,6 kg eiwitten voor hoeveel.. Juist 45 euro! Waar krijg jij 3,6 kg whey voor 45 euro?? Ik betaal voor mijn 1,8 kg muscletech al 39,95!

Wil je daarnaast echt in discussie gaan wat makkelijker is.. Een pak melk aan je mond zetten of eerst je shake voorbereiden.. Boereverstand ff gebruiken makker!

Je kan veel zeggen maar een typische dwarsligger kun je jezelf beter noemen.. Et enige waar je een punt hebt zijn de kcal, so ****ing what man! IIFYM?! Hou je dan toch gewoon rekening mee in je schema??

Nu moet je eens goed luisteren en dan mag je je zometeen nog eens de vraag stellen wie een dwarsligger is.. Een pak magere melk van 1 liter kost 0,45 cent bij de aldi.. Daar haal je zo'n 36 gram eiwitten uit.. Doe dat eens keer 100, zit ik op 3,6 kg eiwitten voor hoeveel.. Juist 45 euro! Waar krijg jij 3,6 kg whey voor 45 euro?? Ik betaal voor mijn 1,8 kg muscletech al 39,95!

Wil je daarnaast echt in discussie gaan wat makkelijker is.. Een pak melk aan je mond zetten of eerst je shake voorbereiden.. Boereverstand ff gebruiken makker!

Je kan veel zeggen maar een typische dwarsligger kun je jezelf beter noemen.. Et enige waar je een punt hebt zijn de kcal, so ****ing what man! IIFYM?! Hou je dan toch gewoon rekening mee in je schema??

Beste jongen, als je een beetje op het net snuffelt dan kom je adresjes tegen die voordelig proteïne leveren. Ik ga geen link(en) plaatsen om forumsponsors niet tegen de haren in te strijken (wil ik je overigens best per PM geven).

En dat andere argument van dat pak melk aan je mond zetten is natuurlijk flauwekul en ook nog eens zeer onhygienisch. Daarbij komt het gemak van poeder ook nog eens om de hoek kijken om bv mee te nemen naar je werk of school: poeder in een zakje in je tas, shaker mee en met water lekker en eenvoudig klaar te maken.

En dan heb ik het nog niet eens over de samenstelling van de eiwitten (aminozuren) en opneembaarheid. Tevens heeft een poeder vaak toevoegingen van enzymen die de verteerbaarheid bevorderen, iets wat melk uit een pak door verhitting ontbeert.

Dat ene punt waarin ik volgens jou wel gelijk in hebt, is voor TS ook nog eens relevant want hij wil minder kcal tot zich nemen.

Ga mij nou niets vertellen over gemak of voordelig want daar heb ik de afgelopen 35 jaar ruime ervaring mee ;)

Laatst bewerkt:
Nja, ik heb geen zin meer om weer een heel verhaal te typen, ik lig languit op de bank VI te kijken :p Maar wat ik nog ff kwijt wil, melk vind ik makkelijker tot me te nemen als 'n shake en 't is natuurlijk.. Ja, aminozuren in eiwitten enz. maar heb gewoon geen zin om 2 of 3 shakes per dag te moeten nemen, kost klauwen vol met geld! Het is maar hoe je 't bekijkt allemaal, maar ik blijf gewoon lekker bij m'n mening! Let's just agree that we disagree.. typische dwarsligger hé! :D

Ik vraag me zelf wel af wat voor kwaliteit melk dat is als het maar 45 eurocent kost. Ik neem aan dat je de houdbare bedoelt. Houdbare melk wordt voor een paar seconden verwarmt op 140 graden, ik vraag me af hoe de samenstelling van de eiwitten en de vitaminen is ná dit proces. Ik heb het wel is gehad, het smaakt net naar cement. En 40 euro voor 1,8 kg whey is ook best wel overpriced! Ik betaal 59,99 voor 4,5kg whey. Ik wil je ook best een PM sturen met de site.

Welk dier behalve de mens drink als volwassene nog melk en ook nog van een ander soort? Waar haalt de koe de calcium vandaan die in de melk zit? Gras. Dus, eet meer groente!

Kom mAar op met die PM's dan! M'n beurs zal jullie eeuwig dankbaar zijn! :D

xxl nutrition & body en fit shop... zo!

• Topic Starter Topic Starter
Magere melk neem ik aan?

In een liter magere melk zit toch ook weer 50 gram suiker = 200 kcal. Als je op je kcal let is het mooi als je deze ook kan schrappen.

Als je de eiwitten uit je melk nodig denkt te hebben om aan je dagelijkse eiwitbehoefte te komen dan kan je die 30 gram beter halen uit een eiwitpoeder...

In melk ook al suiker, er blijft niet veel over om te drinken.. Maar dan ga ik minder melk drinken, ik ga er over denken eiwitten te kopen enhelemaal geen melk meer drinken

Thx voor de info!

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

xxl nutrition & body en fit shop... zo!

Goeie prijs! :)

In melk ook al suiker, er blijft niet veel over om te drinken.. Maar dan ga ik minder melk drinken, ik ga er over denken eiwitten te kopen enhelemaal geen melk meer drinken

Thx voor de info!

Water, thee en koffie en idd je eiwitten (voor een deel) uit poeder opgelost in water is imo een perfecte oplossing (:p).

Terug
Naar boven