MuscleMeat

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
23jlnbc.png

Ze hebben gewoon de verkeerde 1 mg van B&F gepakt. Die andere mg had een veel hoger eiwitgehalte.

Ik moet naar saaie project presentaties luisteren.
Dit is veel mooier!!
tumblr_mkxnewxFa11qzfjkho1_400.gif

Als een van de donateurs voor deze test, vind ik het wansmakelijk wat er met de test gebeurt is.
Ik doneerde om zeker te zijn dat (als trouwe XXL-klant) XXL zich hield aan de % en of dit klopte voor mijn voedingsschema (niet dat het veel uitmaakt, maar goed). Daarom eerst en vooral mijn felicitaties aan Rene en gans zijn team, top!
Verder hoop ik dat B&F, zoals eerder aanhaalde, die eikel die alles openbaar maakte voor de rechter brengt. Jij hebt duidelijk niet nagedacht wat dit teweeg ging brengen.
Zoals het grotendeel van de donateursgroep had je nu een goed zicht bij wie je moet bestellen en uiteraard had ik het ook gedeeld met vrienden of mensen uit mijn eigen gym, maar om het zo wansmakelijk op het net te smijten…
Ik hoop voor deze eikel dat we er niet met zijn allen voor opdraaien, want dit is een marktsituatie die uit de hand kan lopen. Hoeveel mensen lopen nu niet over naar een ander merk? Vraag – aanbod ooit al van gehoord? Prijsstijging? Supplementenindustrie die zwaardere controles krijgt? Er zal maar 1 iemand de rekening betalen, juist de consument.
Ik weet niet hoeveel mensen er direct-indirect voor B&F werken, maar daar al eens aan gedacht tijdens het posten? + Wij hebben inderdaad een test gedaan (en ik denk niet dat deze slecht is uitgevoerd), maar voor hetzelfde geld is het juist een ongelukkig toeval dat de pot uit een slecht lot kwam en heb je een gans bedrijf op de korrel genomen voor niets. Er was beter nagedacht vooral dit te doen.
Niettemin sluit ik me aan bij de rest dat B&F beter zou moeten reageren. Jullie hadden hiermee iets kunnen doen, of accurate tests voorleggen of de hete pannenkoek doorsturen naar jullie leverancier. Nu vind ik het allemaal maar gerommel in de marge en kan er nog steeds niet uitgesloten worden dat dit effectief consumentenbedrog is.

Dat begeleidend document... wat een puberale schrijfwijze...
De zogezegde professionele lab-medewerker concludeert ook onmiddellijk het volgende
Van de beschuldigen omtrent “aminospiking” is dus geen sprake
Niettegenstaande hij heel goed zou moeten weten dat de gebruikte methode alles behalve de lading dekt, en hij dat zelfs zou moeten vermelden in diezelfde conclusie.

I call bullshit.

Reminder voor mezelf, was op pagina 10. Ga nu naar huis en thuis lees ik verder. dis som good thread m8

Word overgaan naar XXL, Rene bereid je maar alvast voor op al die overstappende klanten :roflol:

Body en Trickshop is dun goofed.

Dit levert zeker imagoschade op voor B&F. Daar waar iedereen altijd positief is over de manier van handelen gebeurt er nu iets wat niet helemaal juist is. Ook de reacties van B&F in deze thread hadden van mij wel wat professioneler gemogen..

180 gebruikers... Wordt steeds drukker..

Net een pot whey van b&f dat as we speak mijn kant op komt... balen

Ik stel voor dat B&F zelf een uitgebreide massaspectrometrie laat doen van hun whey perfection. En de resultaten met ons deelt. Verder zou ik eerder met de producent die blijkbaar een wanproduct heeft geleverd om de tafel gaan zitten
In plaats van de consumenten die het hebben laten onderzoeken en de in mijn ogen EERLIJKE resultaten bekend hebben gemaakt te gaan belasten met smaad en laster.

Als een van de donateurs voor deze test, vind ik het wansmakelijk wat er met de test gebeurt is.
Ik doneerde om zeker te zijn dat (als trouwe XXL-klant) XXL zich hield aan de % en of dit klopte voor mijn voedingsschema (niet dat het veel uitmaakt, maar goed). Daarom eerst en vooral mijn felicitaties aan Rene en gans zijn team, top!
Verder hoop ik dat B&F, zoals eerder aanhaalde, die eikel die alles openbaar maakte voor de rechter brengt. Jij hebt duidelijk niet nagedacht wat dit teweeg ging brengen.
Zoals het grotendeel van de donateursgroep had je nu een goed zicht bij wie je moet bestellen en uiteraard had ik het ook gedeeld met vrienden of mensen uit mijn eigen gym, maar om het zo wansmakelijk op het net te smijten…
Ik hoop voor deze eikel dat we er niet met zijn allen voor opdraaien, want dit is een marktsituatie die uit de hand kan lopen. Hoeveel mensen lopen nu niet over naar een ander merk? Vraag – aanbod ooit al van gehoord? Prijsstijging? Supplementenindustrie die zwaardere controles krijgt? Er zal maar 1 iemand de rekening betalen, juist de consument.
Ik weet niet hoeveel mensen er direct-indirect voor B&F werken, maar daar al eens aan gedacht tijdens het posten? + Wij hebben inderdaad een test gedaan (en ik denk niet dat deze slecht is uitgevoerd), maar voor hetzelfde geld is het juist een ongelukkig toeval dat de pot uit een slecht lot kwam en heb je een gans bedrijf op de korrel genomen voor niets. Er was beter nagedacht vooral dit te doen.
Niettemin sluit ik me aan bij de rest dat B&F beter zou moeten reageren. Jullie hadden hiermee iets kunnen doen, of accurate tests voorleggen of de hete pannenkoek doorsturen naar jullie leverancier. Nu vind ik het allemaal maar gerommel in de marge en kan er nog steeds niet uitgesloten worden dat dit effectief consumentenbedrog is.

Om iemand nu voor de rechter te slepen lijkt me wel erg heftig. Ben best trots op wat we gerealiseerd hebben! :D Heb er zelf ook niet veel problemen mee dat de resultaten openbaar zijn gemaakt, dit zal wel heel wat teweegbrengen!

Enige puntje van kritiek heb ik op de verspreiding van de testresultaten. Ik vind het als donateur best rot dat ik zelf nog steeds geen toegang heb gekregen tot de volledige resultaten, en dat mensen die niet hebben meebetaald de test eerder in handen hebben gekregen dat bepaalde donateurs (waaronder ikzelf).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven