Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit breng natuurlijk niet alleen de Whey in twijfel, maar alle producten van B&F...
Niettegenstaande hij heel goed zou moeten weten dat de gebruikte methode alles behalve de lading dekt, en hij dat zelfs zou moeten vermelden in diezelfde conclusie.Van de beschuldigen omtrent “aminospiking” is dus geen sprake
De spelling is nog van slechtere kwaliteit dan de whey, wie had dat gedacht!![]()

De spelling is nog van slechtere kwaliteit dan de whey, wie had dat gedacht!![]()
Dit, voor de trigger-happy slotjesman passeertProbeer het wel een beetje inhoud te blijven geven. Voordat mods weer in willen gaan grijpen. Dat zou in deze nuttige discussie zonde zijn.![]()

Net een pot whey van b&f dat as we speak mijn kant op komt... balen
Je hebt bij alle internetaankopen 30 dagen recht van retourNet een pot whey van b&f dat as we speak mijn kant op komt... balen
Je hebt bij alle internetaankopen 30 dagen recht van retour![]()
Als een van de donateurs voor deze test, vind ik het wansmakelijk wat er met de test gebeurt is.
Ik doneerde om zeker te zijn dat (als trouwe XXL-klant) XXL zich hield aan de % en of dit klopte voor mijn voedingsschema (niet dat het veel uitmaakt, maar goed). Daarom eerst en vooral mijn felicitaties aan Rene en gans zijn team, top!
Verder hoop ik dat B&F, zoals eerder aanhaalde, die eikel die alles openbaar maakte voor de rechter brengt. Jij hebt duidelijk niet nagedacht wat dit teweeg ging brengen.
Zoals het grotendeel van de donateursgroep had je nu een goed zicht bij wie je moet bestellen en uiteraard had ik het ook gedeeld met vrienden of mensen uit mijn eigen gym, maar om het zo wansmakelijk op het net te smijten…
Ik hoop voor deze eikel dat we er niet met zijn allen voor opdraaien, want dit is een marktsituatie die uit de hand kan lopen. Hoeveel mensen lopen nu niet over naar een ander merk? Vraag – aanbod ooit al van gehoord? Prijsstijging? Supplementenindustrie die zwaardere controles krijgt? Er zal maar 1 iemand de rekening betalen, juist de consument.
Ik weet niet hoeveel mensen er direct-indirect voor B&F werken, maar daar al eens aan gedacht tijdens het posten? + Wij hebben inderdaad een test gedaan (en ik denk niet dat deze slecht is uitgevoerd), maar voor hetzelfde geld is het juist een ongelukkig toeval dat de pot uit een slecht lot kwam en heb je een gans bedrijf op de korrel genomen voor niets. Er was beter nagedacht vooral dit te doen.
Niettemin sluit ik me aan bij de rest dat B&F beter zou moeten reageren. Jullie hadden hiermee iets kunnen doen, of accurate tests voorleggen of de hete pannenkoek doorsturen naar jullie leverancier. Nu vind ik het allemaal maar gerommel in de marge en kan er nog steeds niet uitgesloten worden dat dit effectief consumentenbedrog is.
Heb er zelf ook niet veel problemen mee dat de resultaten openbaar zijn gemaakt, dit zal wel heel wat teweegbrengen!