- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Als iemand nou even antwoord op die specifieke vraag heeft !?
het lijkt inderdaad een klad blokje..
Mee eens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Punt is dat dit geen geen labo rapport is. Welk lab heeft de test gedaan? Geen naam, geen handtekening, geen adres. Helemaal niets Dit lijkt in de verste verte niet op iets wat een lab afgeeft namelijk. Dit is een anoniem stukje dat iedereen kan invullen. Hier kunnen we niks mee. Er moet toch bekend zijn welk lab de tests heeft gedaan en het officiele en getekende rapport kunnen overleggen?
welk lab is dit geweest ?
of kan die gene die jullie geld afgeroffeld(genomen) heeft dat NIET vertellen...
OMG IT'S HAPPENING WWIII!!!! Whey war III.
Btw Ik heb een master in organische chemie en ik kan bevestigen dat Galen gelijk heeft betreffende de DUMAS methode.
Idd.. Laten we B&F dan ook de kans geven om dit goed uit te zoeken...
Was dit rapport niet het officiële dan ?PDF gemaakt door Jordi in Word 2013 op 15 november om 16:38.
Voor de transparantie zou het wel goed zijn als de naam van het lab bekend was en het OFFICIËLE rapport
http://dl-web.dropbox.com/get/Scree...ACg_02t9BhrJ3IvnAdaa4oSz93-BKKWBZBq8HBmOMit8A
http://s000.tinyupload.com/?file_id=00464925346100546806
Voor body en fitshop, eerder gepost in het topic.
Ik zie dat de DUMAS methode is gebruikt, welke de hoeveelheid stikstof in een sample kan meten. Dit meet dus alles met stikstof erin, niet alleen de aminozuren die erin horen te zitten. De onafhankelijke test die is uitgevoerd door de donateursgroep heeft gebruik gemaakt van massaspectrometrie, oneindig veel accurater en die toont ook aan dat er meer glycine inzit dan hoort. De DUMAS methode zou dan ook toegevoegde glycine of eigenlijk toegevoegd whatever meetellen alszijnde eiwit. Omdat dat niet kan met de methode die ze hebben gebruikt. DUMAS is gebruikt, wat de hoeveelheid stikstof bepaald (aminozuren bevatten allen stikstof). Zoiets is een vrij indirecte methode om de hoeveelheid eiwit te schatten. Is een tegenhanger van de kjeldahl, allebei cheap en relatief eenvoudig uit te voeren, maar geven je weinig informatie.
Ik vind het apart dat er geen lab en datum wordt genoemd bij de resultaten. Ik neem aan dat deze gegevens gewoon beschikbaar zijn, toch?
Nog iets: je gaat dus je producent naar een labtest vragen, die is uiteraard heel objectief ...Officiele verklaring en labtest van onze producent Aminolabs. De test is zeer recent, Juli 2014.

Eerlijk is eerlijk hé mannen ! Met zo een pdf kan iedereen komen uiteraard...
Welk lab was het?
Afbeelding kwam net niet goed door geloof ikPDF gemaakt door Jordi in Word 2013 op 15 november om 16:38.
Voor de transparantie zou het wel goed zijn als de naam van het lab bekend was en het OFFICIËLE rapport
![]()
hmmm
hmmm
Zou niet best zijn! Iemand die dit kan toelichten?