Fitness Seller

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Ruben Baars" Iemand bij mij op de sportschool (laborant) en zeer fanatieke sporter, heeft dit 4 jaar geleden al eens gedaan. Geheel onafhankelijk op eigen houtje. Hij heeft toen destijds de body&fitshop whey perfection getest. Er kwam precies het zelfde uit. Ik boycot die rommel al jaren. Leroy Lionel
31 min. · Vind ik leuk · 1

Comment via FB

Ik stel voor dat B&F zelf een uitgebreide massaspectrometrie laat doen van hun whey perfection. En de resultaten met ons deelt. Verder zou ik eerder met de producent die blijkbaar een wanproduct heeft geleverd om de tafel gaan zitten
In plaats van de consumenten die het hebben laten onderzoeken en de in mijn ogen EERLIJKE resultaten bekend hebben gemaakt te gaan belasten met smaad en laster.
Wie zegt dat ze dat net heel goed weten, en dus niet zomaar de vinger kunnen wijzen naar Volac omdat die dan mss met mails kan aantonen "ja maar jongens, dat is wel net precies dat wat jullie bestelden, in grotere volumes" ;)

dgbg.gif

Wie zegt dat ze dat net niet heel goed weten, en dus niet zomaar de vinger kunnen wijzen naar Volac omdat die dan mss met mails kan aantonen "ja maar jongens, dat is wel net precies dat wat jullie bestelden, in grotere volumes" ;)
dgbg.gif

Ze zitten hier zelf voluit het tegendeel te verkondigen, en komen met een pauperrapportje aan van hun producent. En zijn daar heilig van overtuigd.
Willen ze ons het tegendeel bewijzen moeten ze met een goede analyse komen.

"Ruben Baars" Iemand bij mij op de sportschool (laborant) en zeer fanatieke sporter, heeft dit 4 jaar geleden al eens gedaan. Geheel onafhankelijk op eigen houtje. Hij heeft toen destijds de body&fitshop whey perfection getest. Er kwam precies het zelfde uit. Ik boycot die rommel al jaren. Leroy Lionel
31 min. · Vind ik leuk · 1

Comment via FB

dit is zonder een rapport behoorlijk tendentieus en het is oorspronkelijk juist de bedoeling om hier nu eens met echte, onafhankelijke bewijzen wat licht in de duisternis te werpen.

Laatst bewerkt:
Er onstaan bij ons nu toch wel een hele boel vragen met betrekking tot de publicatie / de geposte test. Wij willen graag alles uitzoeken. Kan iemand ons helpen aan de officiele labo resultaten?

Laatst bewerkt:
Er onstaan bij ons nu toch wel een hele boel vragen met betrekking tot de publicatie / de geposte test. Wij willen graag alles uitzoeken. Kan iemand ons helpen aan de officiele labo resultaten?

Die staan inmiddels in tienvoud online. Ook in dit topic.

Vragen ten aanzien van jullie producent?

• Like
Waarderingen: Boem
Punt is dat geposte berichten alleen een spreadsheet zijn en geen officieel document. Wij willen graag weten welk lab de test heeft uitgevoerd. Zodat we daarmee verder kunnen. Ik neem aan dat de tests zijn gedaan door een gecertificeerd lab en ook als zodanig ondertekend zijn. Dit zou toch bekend moeten zijn.

Ik ben teleurgesteld in de oorspronkelijke reacties van B&F. Het had zeker wat professioneler gemogen dan deze wat verwarrige reacties. Ik vind het erg sterk dat XXL van te voren al aangaf sterk in zijn schoenen te staan. Naar aanleiding van de laatste publicaties ben ik geneigd terug te gaan naar XXL.

Punt is dat geposte berichten alleen een spreadsheet zijn en geen officieel document. Wij willen graag weten welk lab de test heeft uitgevoerd. Zodat we daarmee verder kunnen. Ik neem aan dat de tests zijn gedaan door een gecertificeerd lab en ook als zodanig ondertekend zijn. Dit zou toch bekend moeten zijn.

Dat is uiteraard bekend, anders zou de test nooit uitgevoerd (kunnen) worden.
Maar waarom kiezen jullie de aanval in plaats van een gepaste verdediging door de batch te onderzoeken en jullie producent te benaderen?

Om iemand nu voor de rechter te slepen lijkt me wel erg heftig. Ben best trots op wat we gerealiseerd hebben! :D Heb er zelf ook niet veel problemen mee dat de resultaten openbaar zijn gemaakt, dit zal wel heel wat teweegbrengen!

Enige puntje van kritiek heb ik op de verspreiding van de testresultaten. Ik vind het als donateur best rot dat ik zelf nog steeds geen toegang heb gekregen tot de volledige resultaten, en dat mensen die niet hebben meebetaald de test eerder in handen hebben gekregen dat bepaalde donateurs (waaronder ikzelf).

Vind het gewoon niet kunnen dat we een bedrijf liggen zwart maken zonder recht van antwoord. Als je het online zet, had dan tenminste de ballen gehad om b&f te verwittigen zodat ze gevat hadden kunnen reageren. Nu stond het overal gedurende 2-3 uur op het net zonder enig tegenbericht. Ik denk dat dit niet de bedoeling was van onze test.

Punt is dat dit geen geen lab rapport is. Welk lab heeft de test gedaan? Geen naam, geen handtekening, geen adres, helemaal niets. Dit lijkt in de verste verte niet op iets wat een lab afgeeft namelijk. Dit is een anoniem stukje dat iedereen kan invullen. Hier kunnen we niks mee. Er moet toch bekend zijn welk lab de tests heeft gedaan en het officiële en getekende rapport kunnen overleggen?

Om iemand nu voor de rechter te slepen lijkt me wel erg heftig. Ben best trots op wat we gerealiseerd hebben! :D Heb er zelf ook niet veel problemen mee dat de resultaten openbaar zijn gemaakt, dit zal wel heel wat teweegbrengen!

Enige puntje van kritiek heb ik op de verspreiding van de testresultaten. Ik vind het als donateur best rot dat ik zelf nog steeds geen toegang heb gekregen tot de volledige resultaten, en dat mensen die niet hebben meebetaald de test eerder in handen hebben gekregen dat bepaalde donateurs (waaronder ikzelf).

+1, heb ook nog niks ontvangen en dus een pm gestuurd.

OMG IT'S HAPPENING WWIII!!!! Whey war III.

Btw Ik heb een master in organische chemie en ik kan bevestigen dat Galen gelijk heeft betreffende de DUMAS methode.

Als iemand nou even antwoord op die specifieke vraag heeft !?
het lijkt inderdaad een klad blokje..

welk lab is dit geweest ?
of kan die gene die jullie geld afgeroffeld(genomen) heeft dat NIET vertellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven