GemiddeldeJohan
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Ik geef je puur uitleg zoals ik het zie. Je intreperteerd de dingen toch precies zoals je zelf wilt en werkt al jaren samen met XXL.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef je puur uitleg zoals ik het zie. Je intreperteerd de dingen toch precies zoals je zelf wilt en werkt al jaren samen met XXL.
Niet doen. feit dat hij met Xxl heeft samengewerkt staat buiten de testresultaten.Ik geef je puur uitleg zoals ik het zie. Je intreperteerd de dingen toch precies zoals je zelf wilt en werkt al jaren samen met XXL.
Alles is wel gezegd zo, en alles valt te valideren wat ik heb gezegd.

Eiwit is een natuurlijk product en kan altijd iets afwijken. Maar we hebben nooit hele grote schommelingen gezien. Wij testen zelf alsmede Aminolabs (misschien wel de grootste eiwitproducten in Europa). Alleen de test van GetXXL of betreffende groep verondersteld afwikijking. Die nemen we serieus en we gaan dit onderzoeken.
When you only have nails, everything looks like a hammerDus jullie doen niks met de uitgebreide analyse van massaspectrometrie en staan achter het rapport van een simpele DUMAS bepaling? Waarom gebruikt dat lab overigens niet direct de juiste conversiefactor? Hebben ze nog nooit een zuivelproduct getestKan er namelijk niet direct uit opmaken dat ze de verkeerde hebben gebruikt zoals het rapport suggereert.

Stemmingmakerij? "Geen kans"? Dit topic wordt al JAREN besproken, met dit jaar als piek. We smeekten B&F om deftige uitleg bij hun eigen resultaten, maar kregen enkel ontwijkende bullshit te lezen zoals het gescherm met "jama we kopen aan bij VOLAC, die zijn goe!". Integendeel, we werden zelfs verbannen naar de donkere uithoeken van dit forum. Wel, what goes around comes around.
Dit breng natuurlijk niet alleen de Whey in twijfel, maar alle producten van B&F...

Momenteel bekijken: 172 gebruiker(s) (67 leden en 105 gasten) dit topic
![]()

Zijn er ook dergelijke testen te vinden van de nog grotere jongens zoals bpi, on etc