AndroidHealthClinic

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geef je puur uitleg zoals ik het zie. Je intreperteerd de dingen toch precies zoals je zelf wilt en werkt al jaren samen met XXL.

post-19715-Brent-Rambo-gif-thumbs-up-imgu-L3yP.gif

Ik geef je puur uitleg zoals ik het zie. Je intreperteerd de dingen toch precies zoals je zelf wilt en werkt al jaren samen met XXL.
Niet doen. feit dat hij met Xxl heeft samengewerkt staat buiten de testresultaten.

Gebruik de testresultaten nou om er beter van te worden. en ga er desnoods over in gesprek met je fabrikant.

Laat vervolgens zelf regelmatig een wat uitgebreidere test doen, en jullie houden overal controle op.

Dat jullie blind vertrouwen op jullie fabrikant klinkt misschien wel heel mooi, maar we weten allemaal dat blind vertrouwen gevoelig is voor deceptie.

PS: Waarom doen jullie zelf niet zo'n dergelijke test? dan kunnen jullie aantonen dat het niet klopt. (als jullie werkelijk zo heilig geloven in jullie waarheid).

Alles is wel gezegd zo, en alles valt te valideren wat ik heb gezegd.

Inderdaad!

Als bedrijf is dit niet leuk en gaat uiteraard gevolgen hebben maar de de feiten zijn wat ze zijn.

Trek zelf je conclusies i.p.v eindeloos te lullen.

:roflol:

dit meen je toch niet

is t niet verstandig om even een tijdje niet te reageren want je gaat nu echt hele domme dingen zeggen

of misschien iemand achter die account zetten die wat minder wild om zich heen slaat.

Getxxl ftw!
Op sommige momenten ben je irritant en op sommige momenten ben je een held :o

B&F Jullie zijn niet echt goed bezig. Of het onderzoek zoals hier gepost is nu wel of niet klopt, denk eerst eens goed na voordat je gaat reageren.

Eiwit is een natuurlijk product en kan altijd iets afwijken. Maar we hebben nooit hele grote schommelingen gezien. Wij testen zelf alsmede Aminolabs (misschien wel de grootste eiwitproducten in Europa). Alleen de test van GetXXL of betreffende groep verondersteld afwikijking. Die nemen we serieus en we gaan dit onderzoeken.

Waar zijn al die testen dan? We hebben een wat oudere test gezien van jullie leverancier. Waar zijn jullie eigen testen dan?

Ff teruglezen, volgens mij zit ik de boel ook helemaal verkeerd te intreperteerden.

ewtfe.gif

interperteer maar lekker

In.

De spelling is nog van slechtere kwaliteit dan de whey, wie had dat gedacht! :roflol:

Zijn er ook dergelijke testen te vinden van de nog grotere jongens zoals bpi, on etc

Dus jullie doen niks met de uitgebreide analyse van massaspectrometrie en staan achter het rapport van een simpele DUMAS bepaling? Waarom gebruikt dat lab overigens niet direct de juiste conversiefactor? Hebben ze nog nooit een zuivelproduct getest :rolleyes: Kan er namelijk niet direct uit opmaken dat ze de verkeerde hebben gebruikt zoals het rapport suggereert.
When you only have nails, everything looks like a hammer :)

Ze gebruiken enkel tests die SCHIJNBAAR een resultaat weergeeft waarnaar ze op zoek zijn, voor de rest hervallen we terug in dit:
Stemmingmakerij? "Geen kans"? Dit topic wordt al JAREN besproken, met dit jaar als piek. We smeekten B&F om deftige uitleg bij hun eigen resultaten, maar kregen enkel ontwijkende bullshit te lezen zoals het gescherm met "jama we kopen aan bij VOLAC, die zijn goe!". Integendeel, we werden zelfs verbannen naar de donkere uithoeken van dit forum. Wel, what goes around comes around.

Momenteel bekijken: 172 gebruiker(s) (67 leden en 105 gasten) dit topic

:eek:

Dit breng natuurlijk niet alleen de Whey in twijfel, maar alle producten van B&F...

:roflol:

Kunt beter met het resultaat naar jullie producent gaan met deze resultaten, dan nutteloze reacties te posten ;)

Blind vertrouwen op de producent is blijkbaar niet zo heel goed bevallen, en nu worden jullie met de neus op de feiten gedrukt.

Life is hard :bang:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven