builder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr. B.I.G. zei:

Big'r zei:Wat valt er uit te leggen?
Denken jullie dat er in alle lot nrs. dezelfde hoeveelheden zitten bij een undergroundlab.
axestream zei:Nee, maar het klonk alsof je impliceerde dat ze nu bewust lager doseren. Althans, zo kwam het op mij over.
Oh. Dat had ik er zelf in ieder geval niet uitgehaald. En ook niet ingelegd trouwens. In dat geval kun je ook lezen dat ze nu hoger gedoseerd zouden zijn natuurlijk. Misverstandje.
.Big'r zei:Oh. Dat had ik er zelf in ieder geval niet uitgehaald. En ook niet ingelegd trouwens. In dat geval kun je ook lezen dat ze nu hoger gedoseerd zouden zijn natuurlijk. Misverstandje.
.
Wat ik bedoel is dat een labtest een momentopname is, en niks zegt over continuiteit van een produkt.
Dat is alles wat ik er mee zeggen wil. Niet meer en niet minder.

Toch kun je er wel wat mee. Veel UG-labs schijnen namelijk weinig controle op het productieproces te hebben wat betreft de doseringen. Daardoor vind je zwaar over- en ondergedoseerde testresultaten.Big'r zei:Oh. Dat had ik er zelf in ieder geval niet uitgehaald. En ook niet ingelegd trouwens. In dat geval kun je ook lezen dat ze nu hoger gedoseerd zouden zijn natuurlijk. Misverstandje.
.
Wat ik bedoel is dat een labtest een momentopname is, en niks zegt over continuiteit van een produkt.
Dat is alles wat ik er mee zeggen wil. Niet meer en niet minder.
lachen om te weten wat een kilotje grondstof kost in dollarsJuggerNaut zei:

kevinlorenzin zei:lachen om te weten wat een kilotje grondstof kost in dollars![]()
Scheelt wel wat centen. 
Loo zei:als iemand nog weet in welke fabriek ik een kilo'tje oxandrolone kan stelen....