AndroidHealthClinic

Labtests GS!

waarom staat er nou niks van boldenone bij?:D

Wat valt er uit te leggen?

Denken jullie dat er in alle lot nrs. dezelfde hoeveelheden zitten bij een undergroundlab.

Big'r zei:
Wat valt er uit te leggen?

Denken jullie dat er in alle lot nrs. dezelfde hoeveelheden zitten bij een undergroundlab.

Nee, maar het klonk alsof je impliceerde dat ze nu bewust lager doseren. Althans, zo kwam het op mij over.

axestream zei:
Nee, maar het klonk alsof je impliceerde dat ze nu bewust lager doseren. Althans, zo kwam het op mij over.

??? Oh. Dat had ik er zelf in ieder geval niet uitgehaald. En ook niet ingelegd trouwens. In dat geval kun je ook lezen dat ze nu hoger gedoseerd zouden zijn natuurlijk. Misverstandje. :D .

Wat ik bedoel is dat een labtest een momentopname is, en niks zegt over continuiteit van een produkt.
Dat is alles wat ik er mee zeggen wil. Niet meer en niet minder.

kzou wel de tests van de nova eens willen zien

Big'r zei:
??? Oh. Dat had ik er zelf in ieder geval niet uitgehaald. En ook niet ingelegd trouwens. In dat geval kun je ook lezen dat ze nu hoger gedoseerd zouden zijn natuurlijk. Misverstandje. :D .

Wat ik bedoel is dat een labtest een momentopname is, en niks zegt over continuiteit van een produkt.

Dan is het goed, ik dacht idd ook dat je beweerde dat ze nu ondergedoseerd waren! Misverstandje!:D

Big'r zei:

Toch kun je er wel wat mee. Veel UG-labs schijnen namelijk weinig controle op het productieproces te hebben wat betreft de doseringen. Daardoor vind je zwaar over- en ondergedoseerde testresultaten.

Doordat deze test er netjes uitziet schijnt GS wel redelijk controle over het productieproces te hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik staat nog een klein stukje in anabolics 2005 geschreven door William Llewellyn waarin oa GS genoemd word:

There are things that must be taken into consideration when thinking about buying an underground steroid product. First, you need to remember that you never truly know what you are getting. These operations are clandestine, and nobody is looking over their shoulders making sure things are up to code. Second, almost none of them are making their drugs in a truly sterile enviroment either. Most, in fact, are probably made in someone's house. The only real exception this may be a handful lager companys such as International Pharmaceuticals (IP), Eurochem en Generic Supplements (GS), wich have their product manyufactured in a sterile (pharmaceutical quality) laboratories or contact manufacturers.

Dit vind ik opzich wel een groot compliment aan het adres van GS!

als iemand nog weet in welke fabriek ik een kilo'tje oxandrolone kan stelen....

Terug
Naar boven