Fitness Seller

Lactose + gluten intolerant + vegetarische ouders

Gast 83013

Huge Freak
uitgeschakeld
Waardering
894
Lengte
1m90
Goede vriendin van me, probeert wat aan te komen, maar ze is dus lactose intolerant, gluten intolerant, en d'r vader is vegetarisch. Nu kan een broodje doner ofzo op een avond geen probleem en gaat ze echt niet kapot aan, maar dat zet geen zoden aan de dijk.

Zoek nu dus (makkelijk) voedsel voor elke dag (elke dag rijst koken gaat hem dus niet worden). Iemand ideen?

Meer in vetten gaan zoeken? ei, noten, vis? mag ze vis eten?

zitten in couscous gluten? zou het echt niet weten...???

En anders vegi vlees! Is goed gevult met eiwitten:o en idd zoek het anders in de vetten om bij te komen? avocado? noten(heb je geen bereid tijd)? Vis(als in zalm)

Hoop dat er iets nuttig bij zit:D

Oh ja gluten ook nog..jezus wat een onmogelijk plaatje

Al is gedacht aan Tofu, Soja ?

Glutenvrij is boekweit en teff (te koop in natuurvoedingswinkel; kun je pap van maken; of pannenkoekjes van meel), rijst (en rijstewafels dus), quinoa, havermout ook vaak.
Ze kan haar koolhydraten ook halen uit bonen en linzen, of fruit (banaan).
Bij het kopen van whey moet ze opletten of er geen lactose in zit.
Verder inderdaad noten en notenpasta!

er is lactose vrije whey shake van xxl nutrition.

• Topic Starter Topic Starter
Meer in vetten gaan zoeken? ei, noten, vis? mag ze vis eten?

Noten hoorde ik net ergends anders ook idd, zal daar even verder naar kijken. Of ze wel vis eet durf ik niet te zeggen.
zitten in couscous gluten? zou het echt niet weten...???

En anders vegi vlees! Is goed gevult met eiwitten:o en idd zoek het anders in de vetten om bij te komen? avocado? noten(heb je geen bereid tijd)? Vis(als in zalm)

Hoop dat er iets nuttig bij zit:D
Zal iig de noten aanraden jah thx
Oh ja gluten ook nog..jezus wat een onmogelijk plaatje
zo zit(ten) zij/wij dr ook in dus :(
Al is gedacht aan Tofu, Soja ?
Al bekend idd ;) thanks
Glutenvrij is boekweit en teff (te koop in natuurvoedingswinkel; kun je pap van maken; of pannenkoekjes van meel), rijst (en rijstewafels dus), quinoa, havermout ook vaak.
Ze kan haar koolhydraten ook halen uit bonen en linzen, of fruit (banaan).
Bij het kopen van whey moet ze opletten of er geen lactose in zit.
Verder inderdaad noten en notenpasta!

er is lactose vrije whey shake van xxl nutrition.
Whey is dusver beetje out of the question, is niet echt een sportief type

Ontbijten met havermout met sojamelk om te beginnen. Gewoon starten met sporten,met enkel meer te eten gaan de kilo's er niet op de juiste plekken aankomen hoor :)

Ok,ik dacht dat gluten enkel in tarwe voorkwamen. Ik zou zeggen gewoon veel maaltijden met aardappels en sojaproducten dan. Tegenwoordig kun je ook veel glutenvrije voeding kopen,niet?

Kijk ook bij de glutenvrije afdeling van de natuurvoedingswinkel, daar is heel veel te vinden. Glutenvrije pasta, muesli, brood, repen, bakmixen, koekjes, etc.
Havermout kan gluten bevatten, maar niet veel. Om zeker te zijn kun je havermout kopen waar specifiek op staat dat het glutenvrij is.
Hoeveel moet ze aankomen?
Sport ze?

Ze traint momenteel niet, probeer dr wel over te halen. Glutenvrije producten zijn bekend idd, maar meeste ervan zijn niet te vreten, dus hoopte of er nog veel 'normale' producten langs zouden komen. Hoeveel kg's dr bij moeten durf ik niet te zeggen, maar t zit rond de 50kg@1.75, do the math.

Ja, dan is het nodig idd

Laatst bewerkt:
Thx zal het zo thuis even doorspitten, zelf is ze niet vegetarisch

Lactose vrije melk? van het merk H-milch bij de AH

Terug
Naar boven