AndroidHealthClinic

Lafaard valt meisje aan

Als het jouw dochter dan wel was, had je dat knulletje dan klappen gegeven?

Nee. Vrij dom ook omdat je dan zelf gestraft gaat worden met het risico dat je zonder baan komt te zitten of nog erger.

Je maakt het veel te groot.
Ben helemaal niet voor martelingen of dergelijke.
Vind gewoon dat deze laffe daad bestraft mag worden met een koekje van eigen deeg.
Vernederend pak slaag van een vrouwelijke kickboxer ofzo.
Dat is natuurlijk heel wat anders dan dood schoppen door een groep volwassenen.
Dat van die autobanden kende ik nog geen eens.

Sharia vind ik walgelijker dan walgelijk.

We leven inderdaad in een beschaafde maatschappij, maar we zijn geen robots en er zijn grenzen.
Van vrouwen/meisjes blijf je af en als je dan zo'n lefgozer bent verdien je zelf ook een lesje.

Jij ben degene die regelmatig geweld goedpraat. Tegen Volkert, tegen dit ventje en waarschijnlijk nog wel vaker.

Als je idioot of barbaars gedrag wil afstraffen met hetzelfde gedrag ben je geen haar beter. Je begeeft je op glad ijs als je volksgerichten oogluikend zal toestaan. Voor je het weet wordt de verkeerde gepakt met alle gevolgen van dien.

Nee. Vrij dom ook omdat je dan zelf gestraft gaat worden met het risico dat je zonder baan komt te zitten of nog erger.

Gelukkig zijn er meerdere manieren om geld te verdienen dan enkel een baan.
Ik zal mijn dierbaren ten alle tijden beschermen en laat me niet leiden door angst voor mogelijke gevolgen.
Daar vind ik dan wel weer wat op.

Jij ben degene die regelmatig geweld goedpraat. Tegen Volkert, tegen dit ventje en waarschijnlijk nog wel vaker.

Als je idioot of barbaars gedrag wil afstraffen met hetzelfde gedrag ben je geen haar beter. Je begeeft je op glad ijs als je volksgerichten oogluikend zal toestaan. Voor je het weet wordt de verkeerde gepakt met alle gevolgen van dien.

Ik geloof dat er zinvolle manieren van geweld bestaan ja.
Daar moeten wel grenzen voor overschreden worden, want ik blijf een hekel aan geweld hebben.

Is niet ideaal nee, maar goed dan had dat ventje ook moeten nadenken voor hij ergens aan begon.
Ja ik zou het heel vervelend vinden als de verkeerde gepakt word, maar toch denk ik dat dit een goede ontwikkeling is.
Want dit doet wel afschrikken namelijk en daar zit de kracht.
Daarvoor dacht namelijk iedereen er mee weg te komen een zwak onschuldig iemand pakken.

Ik zal mijn dierbaren ten alle tijden beschermen en laat me niet leiden door angst voor mogelijke gevolgen.

We zijn niet allemaal van die succesvolle selfmade men als jou Patrick.

Die keuze hebben de meesten dus niet en zelfs als zou je op een andere wijze je geld verdienen dan wordt dat knap lastig als je maanden of jarenlang wordt opgesloten. Of je moet er criminele activiteiten op nahouden die ook wel renderen als je in de bak zit.

Daar moeten wel grenzen voor overschreden worden, want ik blijf een hekel aan geweld hebben.

Is niet ideaal nee, maar goed dan had dat ventje ook moeten nadenken voor hij ergens aan begon.
Ja ik zou het heel vervelend vinden als de verkeerde gepakt word, maar toch denk ik dat dit een goede ontwikkeling is.
Daarvoor dacht namelijk iedereen er mee weg te komen een zwak onschuldig iemand pakken.

Ja in landen waar zulke idioten hun gang mogen gaan in een volksgericht is het geweld inderdaad een stuk lager. Eerder een spiraal van geweld eigenlijk. Geweld roept gewoon meer geweld op. Zinnig geweld bestaat niet.

Een hekel aan geweld hebben en geweld prediken is een behoorlijke tegenstelling trouwens.

We zijn niet allemaal van die succesvolle selfmade men als jou Patrick.

Die keuze hebben de meesten dus niet en zelfs als zou je op een andere wijze je geld verdienen dan wordt dat knap lastig als je maanden of jarenlang wordt opgesloten. Of je moet er criminele activiteiten op nahouden die ook wel renderen als je in de bak zit.

Succesvol ben ik nog niet.
Ben nog steeds hard aan het knokken door negativiteit uit het verleden.

Iedereen moet het lekker voor zichzelf beslissen, maar zo kijk ik er tegen aan.
Ik doe overigens nooit iemand iets die mij of mijn dierbaren niks heeft gedaan.

Ja in landen waar zulke idioten hun gang mogen gaan in een volksgericht is het geweld inderdaad een stuk lager. Eerder een spiraal van geweld eigenlijk. Geweld roept gewoon meer geweld op. Zinnig geweld bestaat niet.

Een hekel aan geweld hebben en geweld prediken is een behoorlijke tegenstelling trouwens.

Je kan dingen doen die je nodig vind terwijl je er een hekel aan hebt.
Met cijfertjes heb ik niks te maken, ik kijk naar mijn eigen leven.
Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen geluk en daar handel ik ook naar, hoe egoïstisch soms ook.

achteraf wraak nemen heeft geen **** te maken met iemand beschermen, presenteer rot apengedrag aub niet als iets nobels.

k thx x

edit: wtf censuur op dbb:eek:

overigens zijn er studies zat geweest die uitwezen dat angstaanpakken geen **** helpen om criminaliteit te reduceren en vaak zelfs contraproductief werken:eyes:

achteraf wraak nemen heeft geen **** te maken met iemand beschermen, presenteer rot apengedrag aub niet als iets nobels.

k thx x

edit: wtf censuur op dbb:eek:

PATSSSSSSSSS* bitchslap

:D:o

Bestaat vooraf wraak nemen :D?
Is idd mijn ego tevreden stellen omdat ik het niet accepteer en vind dat ik alsnog wat moet doen :)

Censuur?
Edit: zie al wat je bedoeld dacht dat je zelf **** deed.

overigens zijn er studies zat geweest die uitwezen dat angstaanpakken geen **** helpen om criminaliteit te reduceren en vaak zelfs contraproductief werken:eyes:

Dat is criminaliteit in de vorm van geld verdienen en in dat opzicht heb je volledig gelijk.
Roept alleen maar meer weerstand op.

Denk dat bij pesten toch anders ligt en social media is wat anders dan in een gevangenis belanden natuurlijk.

weet niet of jullie vergeten zijn maar dit meisje word al 1.5 jaar gepest ouders zijn meerdere malen op school geweest hebben dit vele malen onder de aandacht gebracht nu is het uit de hand gelopen en gaat het balletje rollen

de grote schuldige is hier de school directie die wuiven alles weg om maar geen slechte naam te krijgen de moeder was ook op de radio en is furieus als het straks tot een rechtszaak komt staat de school ook in het verdachte bankje

en wbt dat jochie die mag van mij idd wel een paar goede klappen krijgen was het mijn dochter geweest dan had ik dat jochie niet geslagen maar zijn vader opgezocht en die de t*ring geslagen dan weet hij hoe het is om zo.n k*t kind
op de wereld te zetten en op te voeden

en was het mijn zoon geweest die dit had gedaan had hij in afwachting van zijn rechtszaak thuis op zijn kamer opgesloten gezeten zonder enige vorm van sociaal media geen mobiel-internet-tv niks en na zijn rechtzaak zo het gesticht in opzouten wegwezen klaar uit heropvoedingskampen zijn de enige goede plek voor deze mong*len

• Topic Starter Topic Starter
weet niet of jullie vergeten zijn maar dit meisje word al 1.5 jaar gepest ouders zijn meerdere malen op school geweest hebben dit vele malen onder de aandacht gebracht nu is het uit de hand gelopen en gaat het balletje rollen

de grote schuldige is hier de school directie die wuiven alles weg om maar geen slechte naam te krijgen de moeder was ook op de radio en is furieus als het straks tot een rechtszaak komt staat de school ook in het verdachte bankje

en wbt dat jochie die mag van mij idd wel een paar goede klappen krijgen was het mijn dochter geweest dan had ik dat jochie niet geslagen maar zijn vader opgezocht en die de t*ring geslagen dan weet hij hoe het is om zo.n k*t kind

en was het mijn zoon geweest die dit had gedaan had hij in afwachting van zijn rechtszaak thuis op zijn kamer opgesloten gezeten zonder enige vorm van sociaal media geen mobiel-internet-tv niks en na zijn rechtzaak zo het gesticht in opzouten wegwezen klaar uit heropvoedingskampen zijn de enige goede plek voor deze mong*len

Mooi gezegd, lekker hardcore ook.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar zou je serieus niks met die jongen doen als die jou dochter zo had mishandeld ?

Dus een goede zaak dat het onder de aandacht is gekomen.

Oooooh. Jammer Paint. Je begon zo goed!

Dus een goede zaak dat het onder de aandacht is gekomen.

hoe je het ook went of keert sociaal media is overal niemand is nog zonder mobiel en ik vind het een mooi hulpmiddel voor de politie zonder de beelden had je nooit geen bewijs gehad

zelfde van dat meisje in Enschede die nu vast zit die was echt ongelooflijk op een ander meisje aan het intrappen zelfs toen ze al bewusteloos was de vrouw die het gefilmd heeft is naar de school gegaan heeft gezegd wat gaan jullie hieraan doen word de dader geschorst school deed wederom weer niks toen
heeft de vrouw het geplaatst en terecht

van mij mogen alle filmpjes geplaatst worden de gevolgen voor de daders interesseren mij totaal niet moet je maar nadenken voordat je iemand miss dood trapt

kijk maar wat er gebeurt is met dat pest programma van rtl 4 hier wist iedereen van te voren dat het uitgezonden werd en de ene na andere rechtszaak kwam om het te voorkomen

gewoon plaatsen lekker makkelijk voor de politie oppakken veroordelen en weg uit de maatschappij

klaar is kees

opa

Vertel jij 's waar het vandaan komt dan. Mijn inziens is het een k*tkind dat zich graag voordoet als Poolse gangster, gebaseerd op het feit dat iemand die Marcel Kooij ( zoiets iig ) heet zichzelf Kuba Konitsjiwa laat noemen, op elke FB foto staat met drugs en swag en andere rare shit en bekend is dat ie dus, op zijn 15e, al een of meerdere overvallen heeft gepleegd.
Jij ziet een stoer k*tkind, ik zie een jongen van 15 met een rugzakje vol ervaringen die van hem een probleemgeval gemaakt hebben.

Die kerel werd niet als 'k*tkind' geboren, maar ontwikkelt zich zo door interactie met de omgeving. Komt altijd door verschillende factoren die op elkaar inwerken (en ouders die op een foute manier omgaan met hun kind is in alle gevallen een factor). Als je die factoren positief kan beïnvloeden, valt dat gedrag over het algemeen weg. Hou je doorgaans nog steeds geen makkelijke puber over, maar wel ééntje die een grote kans maakt om zich staande te houden in de maatschappij. Als je hem enkel een straf oplegt en niets aan die invloeden verandert, blijft die jongen een probleemgeval. Geef ik je op een blaadje.

Geen zin om daar nu een A4 over te schrijven, bestaan voldoende studies en modellen over die iedereen hier in 10 seconden googlen gevonden heeft, moesten ze echt iets verder willen denken.
Ik snap best dat je door je werk in iedereen het goede wilt zien en iedereen wilt verbeteren, maar in de ogen van bijna heel Nederland zijn sommigen gewoon niet het verbeteren waard. Denk aan de TBS'ers die op verlof zich schuldig maken aan hetzelfde vergrijp als waar ze voor vastzitten. Money well spent dan. Nu weet ik dat je dat nog niet kunt zeggen over een 15-jarige rotjochie maar hij gaat al wel de goede kant op.
Valt helemaal niet te voorspellen welke jongere goed terecht komt en welke niet. Op welke basis wou je dan gaan selecteren en wat wou je er dan mee aanvangen? Of maakt het gewoon niet uit en mogen alle jongeren die een misdrijf plegen verdwijnen?
En mat, niet iedereen is te redden, voor dat soort lui is het beter om te verdwijnen, kan me bijna niet voorstellen dat een ouder blij is zo'n kerel hun 'zoon' te moeten noemen..
Zelfde als hierboven. Nee, niet iedereen is te redden, maar dit is echt peanuts in vergelijking met wat in gesloten instellingen of jeugdgevangenissen belandt en toch op zijn pootjes terechtkomt. Serieus.

Hoi Mat, ben je aan het werk?
Ik voel me zo eenzaam. Kan ik eff langskomen?

xx gladde mocroboy

• Like
Waarderingen: mat

Wat voor studies zijn dat dan? Want als dit uit persoonlijke ervaring is gebleken dan schreeuwt dit confirmation bias.

+1 gewoon pedo-opa op loslaten, zal ie de volgende keer wel 2 keer nadenken.

Femke Halsema mijd ik liever. Dank je wel. Maar als ik verdere argumentatie lees, dan behoor jij precies tot de doelgroep die ik eerder benoemde. Met zulke agressieve denkbeelden pas je niet binnen een Nederlandse cultuur met beschaving, echter voor griezels als jij zou een enkeltje tuigdorp absoluut geen kwaad kunnen.

:roflol:

Je bent zeker een vrouw, alles omdraaien om je gelijk te krijgen :roflol:

---------- Toegevoegd om 07:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:29 ----------

Zelfde als hierboven. Nee, niet iedereen is te redden, maar dit is echt peanuts in vergelijking met wat in gesloten instellingen of jeugdgevangenissen belandt en toch op zijn pootjes terechtkomt. Serieus.

Sorry, maar vind dit heel moeilijk om te geloven?
Hoe en wanneer wilt deze jongen gaan veranderen, nadat hij van school geschopt is? Nadat hij MBO niveau 1 afgerond heeft? Als hij probeert een baan te vinden, maar niet wordt aangenomen ivm swag? Als hij gepopt wordt door een mislukte ripdeal met z'n gangstermatties?

:roflol:

Je bent zeker een vrouw, alles omdraaien om je gelijk te krijgen :roflol:

---------- Toegevoegd om 07:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:29 ----------

Sorry, maar vind dit heel moeilijk om te geloven?
Hoe en wanneer wilt deze jongen gaan veranderen, nadat hij van school geschopt is? Nadat hij MBO niveau 1 afgerond heeft? Als hij probeert een baan te vinden, maar niet wordt aangenomen ivm swag? Als hij gepopt wordt door een mislukte ripdeal met z'n gangstermatties?
Er is nog altijd hoop. vroeger was ik ook zo, (Weliswaar sloeg ik geen meisjes). Ik werd supervaak van school geschorst (op het VMBO) en de directeur wist niet wat hij met mij moest. Puur dankzij mijn mentor, kon ik op school blijven. Ik was in alle opzichten een probleemgeval en niemand die dacht dat ik het in dit leven ver zou schoppen
Nu, 6 jaar later is een heel andere jonge ontstaan die een fatsoenlijke studie volgt en daarnaast nog werkt en vrijwilligerswerk doet. De meeste jongeren in mijn buurt zien mij als voorbeeld.

als de omgeving geen duwtje in de goeie richting gaf, dan had de maatschappij weer een probleem erbij.

Het kan dus altijd goed komen met de juiste steun en motivatie.

Terug
Naar boven