XXL Nutrition

Lafaard valt meisje aan

Facebook staat helemaal vol hiermee, incl adres telefoonnummer alles :roflol:

Je vervuilt je eigen topic..zo slim ben je nou..
je moet meer respect tonen of ik zorg dat je weer kan gaan...

Daar is toch niks mis mee.
mat en ik doen het ook...

o wacht...

Hoop dat t jongetje wel even van iemand een pak op zijn donder krijgt.
Daarna in zijn blote derde beentje vastbinden op t schoolplein tot morgen ochtend, vernedering is nog een veel ergere straf voor dat soort pisventjes.

Ik vind het wel meevallen. Is natuurlijk niet goed te praten en hij verdient zijn straf.
Maar toen ik op de middelbare school zat gebeurde dit ook wel eens, en ik ben blij dat er toen nog geen facebook enzo bestond want ik vind de reacties zo overdreven. Mannetje is 15..

Meisje is wel echt een held.

Ik vind het wel meevallen. Is natuurlijk niet goed te praten en hij verdient zijn straf.
Maar toen ik op de middelbare school zat gebeurde dit ook wel eens, en ik ben blij dat er toen nog geen facebook enzo bestond want ik vind de reacties zo overdreven. Mannetje is 15..
Nou ga jou maar weer wegh,
want je spoort natuurlijk voor geen meter, als je dit vind meevallen :rolleyes:

Weet niet wat ik fouter vind; het gedrag van die kerel of de marginale reacties erop.

Internet... :o

op is a white knight phaggot

achja 15 jaar, gewoon wat kwattekwaad onderling tussen de kids.

Is een idioot en zal het wel blijven maar is nog een kind en hoeft niet gelijk dood. Overdreven reacties en selectieve verontwaardiging altijd tegenwoordig.
Dat gezegd hebbende zou ik de vader/broer/vriend/vage kennis zijn van dat meisje dan zou ik hem ondersteboven door een slootje trekken maar ik woon in Gelderland, ken heel die mensen niet en om hier nu de trein voor te pakken. Dat en in Rotterdam heb je geen slootjes. En ik heb geen OV chipkaart. En weet je wel wat voor mensen er wonen in Rotterdam. Maar anders jongeh!

• Like
Waarderingen: mat
snij m dan meteen de keel over, pak slaag voor iemand die zn frustraties op zwakkere mensen uitwerkt is immers best contraproductief :)

dat ligt er aan hoe hard je slaat

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

zullen we allemaal pizzas laten bezorgen bij hem thuis, dat zal hem leren de snodaard!

Meisje is wel echt een held.

Serieus? Spraken jullie vroeger af om een meisje van achter notabene in elkaar te meppen?

als je dit vindt meevallen dan is er echt iets niet helemaal goed gegaan in je opvoeding

Terug
Naar boven