AndroidHealthClinic

Lafaard valt meisje aan

15 jaar, kattenkwaad? Je bent wel een enorme onzekere kneus als je dit soort acties uit haalt om indruk op je vriendjes te maken.

Ik ben ook jong geweest maar er is geen leeftijd geweest waarop ik niet heb beseft dat dit not done is.

Kapot maken die gast op internet, tot op het punt van zelfmoord. De wereld heeft kneuzen genoeg, deze kunnen we makkelijk missen. Als hij maar niet voor een trein springt, er is al vertraging genoeg.

15 jaar, kattenkwaad? Je bent wel een enorme onzekere kneus als je dit soort acties uit haalt om indruk op je vriendjes te maken.

Ik ben ook jong geweest maar er is geen leeftijd geweest waarop ik niet heb beseft dat dit not done is.

Kapot maken die gast op internet, tot op het punt van zelfmoord. De wereld heeft kneuzen genoeg, deze kunnen we makkelijk missen. Als hij maar niet voor een trein springt, er is al vertraging genoeg.

Vind ik eigenlijk ook.. We gaan recht naar overpopulatie toe dus haal om te beginnen die rotte appels er maar uit.

#semisrs

Je kan die lul ook helemaal niet goedpraten door zijn leeftijd te gebruiken. Aan 15 jaar hoor je echt wel te weten wat kan en niet kan.

Komop 15 jaar dan zit je in de 3e middelbare school. Maar zelfs op de basisschool zou ik zoiets echt niet in mijn hoofd halen. Is een kwestie van insentriek weten wat goed en slecht is. Deze kneus weet dat nu al niet. Wat denk je dat dit gaat worden over 10 of 20 jaar.

Is een kwestie van insentriek weten wat goed en slecht is. Deze kneus weet dat nu al niet. Wat denk je dat dit gaat worden over 10 of 20 jaar.

Mogelijk slechte jeugd/opvoeding , 'men' begrijpt hem niet. Hij kan alleen terecht op straat waar andere wetten gelden.

Jongen moet vanuit de gemeente een hulptraject krijgen (woon en baan en omgangsvormen) zodat hij niet op het verkeerde pad terechtkomt.

Die ''kneus'' tot zelfmoord aan toe kapot maken is op zijn minst nét zo erg.

Mogelijk slechte jeugd/opvoeding , 'men' begrijpt hem niet. Hij kan alleen terecht op straat waar andere wetten gelden.

Jongen moet vanuit de gemeente een hulptraject krijgen.

Ja in die maatschappij leven we. Waarin dat soort jochies als soort vam slachtoffer een hulptraject krijgen. Deze jongen moet hard in elkaar getrapt worden. Misschien dat hij dan wat leert.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Die ''kneus'' tot zelfmoord aan toe kapot maken is op zijn minst nét zo erg.

Stel dat we dit land moeten runnen zonder deze jongen. What a shame.

Erg slechte/zwakke/mismaakte actie van deze jongeman. Hopelijk krijgt die ze straf die hij verdient (officieel of onofficieel)

kinderen pesten nu eenmaal, soms op een fysieke manier. Als bish hem niet had proberen terugpakken was het waarschijnlijk bij die onderuithaling gebleven.

Zit je zijn gedrag nou goed te praten? ''kinderen pesten nou eenmaal'' Ow dan is het niet erg natuurlijk....

als dit mijn zoon was ervan uitgaande dat zijn ouders niet weten dat hij zuipt en blowt en dan dit doet had ik hem als vader de t*ring geslagen al zijn spullen afgepakt mobiel etc etc en hem persoonlijk bij het gesticht of ggd of wat de **** ook gebracht ..

maar hij zet zolang ik leef geen voet meer in mijn huis nooit meer oprotten als je dit al doet met 15 jaar is jou leven al verdoet

Of dan heb jij flink gefaald als ouder.

Wat zou de aanleiding zijn geweest ? Meisje loopt langs maar kijk niet op of om naar die jochies of zegt ze om hun mond gewoon te houden waarna die jongen gaat trappen ?

Jochie moet een stukje tuchtschool krijgen, 6 maanden. Basis opvoeding even tot zich laten komen...

maar hij zet zolang ik leef geen voet meer in mijn huis nooit meer oprotten als je dit al doet met 15 jaar is jou leven al verdoet

Nou nou, jij niet meer veranderd of bijgeleerd sinds je 15e? Als vader zou ik eerst ook vooral de nodige blaam bij mezelf moeten zoeken denk ik.

als dit mijn zoon was ervan uitgaande dat zijn ouders niet weten dat hij zuipt en blowt en dan dit doet had ik hem als vader de t*ring geslagen al zijn spullen afgepakt mobiel etc etc en hem persoonlijk bij het gesticht of ggd of wat de **** ook gebracht ..

Denk toch dat een vader dat anders zou doen met zijn zoon.

Zoals Ma Flodder altijd zei: 'Het blijft toch je kind he'

Of dan heb jij flink gefaald als ouder.

of hebben opas ouders gefaald als ouders? of hun ouders? of hun ouders?

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

of kunnen we er allemaal niks aan doen en is dit allemaal het gevolg van the big bang

Jongen moet vanuit de gemeente een hulptraject krijgen (woon en baan en omgangsvormen) zodat hij niet op het verkeerde pad terechtkomt.

En deze instelling maakt dat ons land ten onder gaat. Altijd de rotte appels proberen te helpen, ze toch maar gezond te krijgen. Opgetyft ermee.

laten we ook gelijk alle allochtone jongeren die wel eens in aanraking zijn geweest met justitie gratis kickboks- en mma-lessen aanbieden zodat ze hun tijd nuttig kunnen invullen! hoera nederland!

Hij is opgepakt lol.

Terug
Naar boven