AndroidHealthClinic

Langdurige kuur

• Topic Starter Topic Starter
Mooi deze discussie. Maar enfin heb nog geen antwoord op mijn vraag :-(

Mooi deze discussie. Maar enfin heb nog geen antwoord op mijn vraag :-([/QUOTE

Stop met Tren.

Ga hoger zitten met Test-E, naar min. 2ml per week en zet er Deca naast.

Wil je echt gassen...D-bol erbij.

Persoonlijk neemt ik ipv Test-E liever Sustanon...5 soorten Test esters.

Van Test-E loop je vaak de kans op TestFlu...vooral bij start en kan ook midden in de kuur de kop opsteken.

Ik ken niemand in mijn omgeving die het niet hebben gehad tijdens gebruik Test-E...

Het is een allergische reactie, die vanuit het niets de kop op kan steken en het net lijkt of je hooikoorts hebt.

Lamlendig , warm, lusteloos, geen zin om te trainen en te eten.

Wat wij dan nemen is cetririzinedihydrochloride...tabletten tegen hooikoorts en meerdere vergelijkbare allergieën .

Daarom nemen de meeste BB en iedereen in mijn omgeving Sustanon, door zijn 5 esters, die ondersteunen en werken goed samen, waardoor je sneller het effect van de test begint te voelen en TestFlu tegen gaat.

Sustanon is niet beter, dan Test-E, maar als je eenmaal TestFlu hebt gehad en zeker midden in een kuur, dan vervloek je Test-E.

Wat een (gedeeltelijke) onzin weer, in sustanon zit ook voor een gedeelte test e

Wat een (gedeeltelijke) onzin weer, in sustanon zit ook voor een gedeelte test e

Wat is alweer onzin volgens jou.

Sus zit test-E in, dat klopt, maar zoals ik al beschreef, werken de esters goedmaken en is er één ester die er voor zorgt dat Test-E niet doorslaat.

Succes..PN

Wat is alweer onzin volgens jou.

Sus zit test-E in, dat klopt, maar zoals ik al beschreef, werken de esters goedmaken en is er één ester die er voor zorgt dat Test-E niet doorslaat.

Succes..PN
Dit is dus onzin, welke magische ester zorgt daar dan voor?

Alweer onzin?

Dan heb je dus alle kennis in huis en zou jij het ook moeten weten.

Maar sluit weer lekker op de vraag van de TS, maar ook zeker als je alleen maar loopt te roepen dat het onzin is en niet uitlegd waarom.

Helemaal top PN

Wat is pn?

Alweer onzin?

Dan heb je dus alle kennis in huis en zou jij het ook moeten weten.

Maar sluit weer lekker op de vraag van de TS, maar ook zeker als je alleen maar loopt te roepen dat het onzin is en niet uitlegd waarom.

Helemaal top PN
Je weet dus gewoon geen antwoord en je ketst het op deze manier helemaal af. Ik heb maar een beperkte kennis, maar die kennis is genoeg om te weten dat jij op het moment hier het slechtste advies van iedereen geeft en nergens een fatsoenlijk Antwoord op kunt geven, en je bent al ontmaskerd als leugenaar...

Kan me ook niet voorstellen dat iemand goed gaat op zo'n cycle.
Gezien het kennisniveau van TS verwacht ik dan ook geen deskundigheid betreffende de beoordeling van geboekte resultaten maar goed ik kan het mis hebben natuurlijk.

Mooi allemaal dat we hem proberen te helpen hoor. Alleen ik denk dat het beter voor TS is om gewoon te stoppen met kuren. Hij snapt er geen snars van.

Zinnigste post in dit topic.

Na wat Google werk zit er in de originele sustanon (dus uit de apotheker) inderdaad geen test e in. Bij verschillende ug merken volgens hun site wel.

Dat trekt de kennis van @RAMONSTER dus nog meer in twijfel vermits hij over een magische ester schrijft die de bijwerkingen van test-e tegenhoud :)
Dat mijn kennis niet bijzonder goed is dat wist ik al :(

Ben je daar zeker van? Het kan dat ik er helemaal langs zit hoor.

Ja..je zit er helemaal "langs"! PN

Als de originele, dus echte Sus hebt, zitten er 5 in.

Die goedkopere "namaak", zitten er maar 4 in...maar werken wel, maar is veel goedkoper en minder goed dan de enige echte Sus.

Blijven googelen op internet en die goedkopere namaak blijven kopen...Vooral doorgaan.

Ik zeg: na jullie status te kijken, allemaal stoppen met kuren, want de kennis is gelijk aan die dan de TS.

Succes,
PN :hamer:

@RAMONSTER mijn stats zijn wel bewezen met filmpjes en foto’s, die van jou zijn nog steeds een groot vraagteken..

Dat trekt de kennis van @RAMONSTER dus nog meer in twijfel vermits hij over een magische ester schrijft die de bijwerkingen van test-e tegenhoud :)
Dat mijn kennis niet bijzonder goed is dat wist ik al :(

Je geeft zelf al aan dat je kennis niet bezijzonder goed is, maar wel overal mee bemoeien en roepen dat het onzin is...

:haha: PN

@RAMONSTER dat heet zelfkennis, zou jij ook wel eens een beetje mogen hebben... Mijn advies is ook altijd op heel simpele beginners kuren. En als ik over iets twijfel of fout zit geef ik dit ook gewoon toe, dat is toch wel een verschil met het kinderachtig geblaas dat jou advies is.

In zie jou vaak ronduit dom en gevaarlijk advies geven, dat is waar ik op reageer,

Terug
Naar boven