MuscleMeat

Langdurige kuur

Bezoekers in dit topic

In zie jou vaak ronduit dom en gevaarlijk advies geven, dat is waar ik op reageer,

Gelukkig hebben we jou, ook fijn dat je aangeeft waarom mijn adviezen zo dom en gevaarlijk zijn...ook nee, dat doe je niet.

Geweldig dat je constant zo vol in de verdediging gaat zonder enige reden of nadere uitleg.

Maar TS, sorry dat we zo of topic gaan, maar ze zitten heel erg met zichzelf en moeten zichzelf bewijzen.

Naast dat ze van zichzelf foto's en filmpjes van zichzelf maken om er naderhand na te kijken omdat ze zo onzeker zijn.

Je hele Cloud al vol van jezelf PN? :kiss: :thumb: :pctired:
 
Als je in het archief gaat graven hier op DBB en wat oude topics doorspit lees je veel meer nuttige / zinvolle / doordachte / interessante posts en topics en was er onder de members toch een soort kameraadschap te bespeuren... Leuk om te lezen af en toe.

Nu lijkt het wel alsof er alleen maar mongolen komen posten hier. De een vraagt of HCG ook in pilvorm genomen kan worden, de ander (een vrouw!!!) wil year round anavar gaan nemen en dan heb je ook nog zulke figuren als Ramonster die al 62 posts fucking bullshit heeft gepost en in elk topic zorgt voor fittie.

Jammer.
 
RAMONSTER pfff, tsja, het gaat toch niet tot je doordringen ondanks dat geen enkel lid al positief op jou heeft gereageerd
 
Jongens ik zit niet te wachten op jullie kinderlijke reacties. Laten we ons beperken tot mijn vraag.
 
Jongens ik zit niet te wachten op jullie kinderlijke reacties. Laten we ons beperken tot mijn vraag.
Je kuur zuigt

Elke week test-e pinnen is aan te raden
Elke week tren pinnen is aan te raden
20 weken tren pinnen zou ik zelf nooit doen

Maar uiteindelijk moet je het zelf weten
 
Gek hoe sommige leden zich zo opwinden :o
 
Jongens ik zit niet te wachten op jullie kinderlijke reacties. Laten we ons beperken tot mijn vraag.

Groot gelijk...heb het al een paar keer aangeven, maar door hun onzekerheid moeten ze B.S. blijven verdedigen.

Nogmaals mijn advies:

- Stop met Tren, neem hier in plaats Deca of Primobolan voor.

- Deca of Primo max. 500mg per week

- Ga hoger zitten met je test-E...min. 500mg per week...2x 250mg verdeeld over de week.
- Waarom: minder shock effect en kans op allergische reactie van je lichaam.

Dus 2 x per week een injectie met combi 250 Test-E en 250 Deca/Primo

Als kickstart zou ik beginnen met 4 weken D-bol/Anavar 20mg per dag voor 4 weken naast je Test-E .

Na die 4 weken D-bol/Anavar weglaten en Deca/Primo beginnen te zetten.

In de Schwarzenegger tijd gebruikte ze D-bol, Deca en Primo.

Je zou eens een D-bol only kuur kunnen proberen, gegarandeerd dat je er meer mee bereikt dan vorige kuur...D-bol is de grootmoeder van alle ASS...beter bestaat er niet.

Binnen 2 a 3 dagen merk je al vooruitgang, terwijl Test-E er een paar weken over doet voordat het werkt.

Ik ben net weer begonnen en Mijn kuur nu is 40mg D-bol, 1000mg Sustanon...kan ook Test-E en 750mg Deca.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel en laat je niet gek maken door allerlei sprookjes van wondermiddelen en zogenaamde Monster stacks...bestaan niet.

Gewoon Oldskool en verdiep in de middelen die ik noemde...

Succes! :thumb:
 

Dus iedereen is allergisch aan Test E volgens jouw.
 
Groot gelijk...heb het al een paar keer aangeven, maar door hun onzekerheid moeten ze B.S. blijven verdedigen.

Nogmaals mijn advies:

- Stop met Tren, neem hier in plaats Deca of Primobolan voor.

- Deca of Primo max. 500mg per week

- Ga hoger zitten met je test-E...min. 500mg per week...2x 250mg verdeeld over de week.
- Waarom: minder shock effect en kans op allergische reactie van je lichaam.

Dus 2 x per week een injectie met combi 250 Test-E en 250 Deca/Primo

Als kickstart zou ik beginnen met 4 weken D-bol/Anavar 20mg per dag voor 4 weken naast je Test-E .

Na die 4 weken D-bol/Anavar weglaten en Deca/Primo beginnen te zetten.

In de Schwarzenegger tijd gebruikte ze D-bol, Deca en Primo.

Je zou eens een D-bol only kuur kunnen proberen, gegarandeerd dat je er meer mee bereikt dan vorige kuur...D-bol is de grootmoeder van alle ASS...beter bestaat er niet.

Binnen 2 a 3 dagen merk je al vooruitgang, terwijl Test-E er een paar weken over doet voordat het werkt.

Ik ben net weer begonnen en Mijn kuur nu is 40mg D-bol, 1000mg Sustanon...kan ook Test-E en 750mg Deca.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel en laat je niet gek maken door allerlei sprookjes van wondermiddelen en zogenaamde Monster stacks...bestaan niet.

Gewoon Oldskool en verdiep in de middelen die ik noemde...

Succes! :thumb:
De hoeveelheid poep wat ik hier heb gelezen is nog meer dan wat India in een jaar produceert.
 
Dus iedereen is allergisch aan Test E volgens jouw.

LEZEN! Kans op....heb je blijkbaar nooit gehad, maar komt vaak voor.

Meestal bij begin kuur of midden in en bij hoge dosis Test-E.

Zelfde symptomen en ellendig voelen als hooikoorts. Allergische reactie

Daarom voorkeur de originele en echte Sustanon. Is wel duurder, maar wordt o.a. voorkeur aangegeven om puur ellende te voorkomen.

Fijn als je net lekker met test-E aan het kuren bent, de allergische reactie hakt erin en je ligt een week in bed je kapot te zweten en bent zo beroerd en lam als een deur.

Ik ken niemand die het nog nooit TestFlu heeft gehad van Test-E...zal jij wel weer een uitzondering zijn...

Succes en hoop dat je er wat aan hebt.

PN
 
LEZEN! Kans op....heb je blijkbaar nooit gehad, maar komt vaak voor.

Meestal bij begin kuur of midden in en bij hoge dosis Test-E.

Zelfde symptomen en ellendig voelen als hooikoorts. Allergische reactie

Daarom voorkeur de originele en echte Sustanon. Is wel duurder, maar wordt o.a. voorkeur aangegeven om puur ellende te voorkomen.

Fijn als je net lekker met test-E aan het kuren bent, de allergische reactie hakt erin en je ligt een week in bed je kapot te zweten en bent zo beroerd en lam als een deur.

Ik ken niemand die het nog nooit TestFlu heeft gehad van Test-E...zal jij wel weer een uitzondering zijn...

Succes en hoop dat je er wat aan hebt.

PN
Testflu heb je maar met sommige UG merken en nooit met human grade. Je zal dat niet hebben met de merken die je bij de apotheker in het buitenland koopt en de betere UG merken die je op de UK sites koopt. Dat is mijn ervaring en ik heb er nochtans ook vlug last van indien ik een merk gebruik dat bij de meesten testflu veroorzaakt. Met sustanon is dat net hetzelfde.
 
De belangrijkste vraag wordt hier gewoon niet beantwoord, en dat is:

wat betekent PN?
 
Groot gelijk...heb het al een paar keer aangeven, maar door hun onzekerheid moeten ze B.S. blijven verdedigen.

Nogmaals mijn advies:

- Stop met Tren, neem hier in plaats Deca of Primobolan voor.

- Deca of Primo max. 500mg per week

- Ga hoger zitten met je test-E...min. 500mg per week...2x 250mg verdeeld over de week.
- Waarom: minder shock effect en kans op allergische reactie van je lichaam.

Dus 2 x per week een injectie met combi 250 Test-E en 250 Deca/Primo

Als kickstart zou ik beginnen met 4 weken D-bol/Anavar 20mg per dag voor 4 weken naast je Test-E .

Na die 4 weken D-bol/Anavar weglaten en Deca/Primo beginnen te zetten.

In de Schwarzenegger tijd gebruikte ze D-bol, Deca en Primo.

Je zou eens een D-bol only kuur kunnen proberen, gegarandeerd dat je er meer mee bereikt dan vorige kuur...D-bol is de grootmoeder van alle ASS...beter bestaat er niet.

Binnen 2 a 3 dagen merk je al vooruitgang, terwijl Test-E er een paar weken over doet voordat het werkt.

Ik ben net weer begonnen en Mijn kuur nu is 40mg D-bol, 1000mg Sustanon...kan ook Test-E en 750mg Deca.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel en laat je niet gek maken door allerlei sprookjes van wondermiddelen en zogenaamde Monster stacks...bestaan niet.

Gewoon Oldskool en verdiep in de middelen die ik noemde...

Succes! :thumb:
Hier schrijf je Dbol of Anavar, terwijl je eerst Dbol of Anadrol noemde (anadrol is oxy, niet?)
Dan deca of primo, 500 Deca bij 500 test is een beste kuur, terwijl 500 test 500 primo valt al bij al goed mee.
Ook zeg je na 4weken je kickstart ana/dbol laten vallen en dan pas met deca of primo te beginnen. Waarom?
je zit nu op 1000mg susta en 40 dbol, maar je zegt dat je ook test-e (hoeveel?) en 750mg deca kan doen. Is toch een totaal andere kuur dan enkel susta?
Je zit zelf te zeggen dat de anderen hun reacties niet onderbouwen maar zou graag jouw onderbouwing en onderzoeken willen zien, ben steeds bereid om bij te leren maar dit strookt toch wel hier en daar met hetgene wat ik al gelezen heb tot nu toe.
OT: Zie niet in waarom je om de week injecteert, desnoods injecteer je gewoon elke week een halve dosis als je toch zo laag wil zitten. 20 weken tren zou ik nu zelf niet doen
 
Back
Naar boven