Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar heb je pijn dan, en waarom gaat het niet? Ik heb zelf ook het meeste moeite gehad met incline. Je zegt dat je 3 maanden niet gebencht hebt, en gister weer voor het eerst. Dan lijkt het me sowieso niet verstandig om meteen met 110kg te gaan benchen.
Nou die schoulder dislocation oefening ziet er mij toch niet simpel uit..
Jullie praten/doen deze oefening net of het gewoon een keertje bench pressen is
Ik heb vorig jaar mijn schouder uit de kom gehad (x2) ik had dan ook beslist om deze te laten opereren omdat ik terug krachttraining wou gaan doen.
Nu is de operatie 1 jaar geleden (4augustus)
Heb toen 6 maand moeten revalideren (kinesist inclusief)
Nu tijdens het trainen (ben terug zoon 2 maand bezig) heb ik toch een beperkte schouder beweeglijkheid en soms wel gewoon een druk op men schouder waar ik dan voel dat ik een operatie heb gehad.
Nu mijn vraag is bij deze schoulder dislocation oefening. hoe in godsnaam begin je hier aan ik bedoel ik heb een een stok in men hand gepakt en traagjes naar boven gegaan maar op een gegeven moment blokkeert men schouder gewoon
Graag wat hulp bij deze oefening gewenst want ik heb geen zin om terug bij af te zitten.... (Miss doe ik deze oefening wel helemaal niet bij jullie afraden)
Grtz
Ik heb een tijd terug mijn arm/schouder, verrekt ofzo. Sinds dien doet het tijdens het bakdrukken zeer in m'n linker arm. Ook als ik die oefening met die bezem doet, dan hoor je je zon krak geluid uit m'n linker schouder komen. In het dagelijks leven heb ik er eigenlijk nooit last van. Moet ik dan mss toch maar eens langs de fisio gaan?
) als het probleem zich voordeed... Ik deed zelf voor de trainingen mijn schouder masseren met tijgerbalsem, waardoor het allemaal toch een stuk veel beter leek te gaan... Er was immers weer vooruitgang in de prestaties...