Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgens mij is't wel belangrijk om voldoende te eten, ook voor je training. Dus luister niet naar mensen die beweren dat je 2uur voor je training niet mag eten.
Ik ben met UB dag vaak langer dan anderhalf uur in de gym(richting 2 uur) en met LB anderhalf ongeveer, maar er zit een verschil tussen trainen en in de gym aanwezig zijn. Bovendien draait het ook om hoeveel volume je pakt. De een pakt meer rust dan de ander.
Ik ben denk met UB 3kwartier/uur aan het trainen en met LB 3kwartier
Ik ben niet overtuigd, Ik doe een 6 day bulking split schema, en train echt maximaal een uur. Mijn broer is ook personal trainer en afgestudeerd in Biomedische wetenschappen, en die zei ook al tegen me dat hij ook niet langer dan een uur traint, omdat het gewoon niet goed voor je is (als je gewoon goed doortraint). Ervaren bodybuilders zullen het wellicht wel kunnen langer dan een uur kunnen trainen.