Fitness Seller

Laptop geblokkeerd door Politie???

Bezoekers in dit topic

Mijn vriendin is knapper dan het meisje op mn avatar. :trollface:

1j4a.jpg
 
Ja idd heel logisch dat de politie je gaat afpersen.
 
Linux heren Linux.
 
Linux dan kan je beter gewoon Windows nemen, Linux zit nog vol met bugs en allerlei andere crap.
 
Linux dan kan je beter gewoon Windows nemen, Linux zit nog vol met bugs en allerlei andere crap.

gelukkig bevat windows geen bugs:roflol:
overigens zal je in een wat oudere installatie van windows meer crap terugvinden dan je ooit in een linux install zult doen.
 
Linux dan kan je beter gewoon Windows nemen, Linux zit nog vol met bugs en allerlei andere crap.

Windows dat voor geinstalleerd staat op computers zit altijd vol met bloatware en troep :roflol: .
 
gelukkig bevat windows geen bugs:roflol:
overigens zal je in een wat oudere installatie van windows meer crap terugvinden dan je ooit in een linux install zult doen.

Ik heb het niet over de oudere.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 13:58 ----------

Ik heb Linux heel lang getest, goed systeem, goed uitgewerkt maar nog lang niet klaar voor volledig gebruik.
Misschien later.
 
Ik heb het niet over de oudere
met oudere bedoel ik dus niet een w98 maar een windows 7 install van een +-een jaartje oud.

[/COLOR]Ik heb Linux heel lang getest, goed systeem, goed uitgewerkt maar nog lang niet klaar voor volledig gebruik.
Misschien later.

de huidige versies van linux en dan vooral de mint13 of ubuntu 12.04 zijn prima geschikt voor volledig gebruik van de doorsnee(productivity) gebruiker.
games etc is een ander verhaal ja.
 
Valve is bezig met een steam versie voor linux dacht ik..

Maar goed, gamen doe je niet op een pc maar op een console :trollface:
 
Ik gebruik nu AntiX als besturing en dat werkt perfect!! Kan er alles mee doen wat mijn vriendin doet met W7 alleen die is al 2 x opnieuw erop gezet, omdat er een hardnekkig virus in gekomen was. Bovendien is 7 traag erg traag, AntiX daar in tegen werkt super snel en luchtig.
 
lmaoooooo me vader had dit virus vandaag, heeft ie 100 euro betaald.
 
Non-gamer = Pardus of Mac
Gamer = your'e screwed :roflol:
 
Back
Naar boven