den_dimi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
De ASUS hierboven is beter qua graphics. De MSI is net wat sneller en heeft ook
de 64bit Windows erop ipv de 32bit bij de ASUS. Maar dat zijn idd allemaal 'pietluttige'
dingen die voor de meeste gebruikers eigenlijk niet eraan toedoen.
de MSI heeft wel maar 1mb L2 Cache tov 2.2 mb L2 Cache bij de ASUS, wat op zich imo ook wel een belangrijk verschil is...
tnx voor de reacties.
Ik ben dan wel geen computer leek, maar zodra het om de kleine details gaat dan weet ik het ook niet meer zo goed.
Nu viel ik toch meer voor de ASUS. Of is er ook een soort gelijke asus in een goedkopere variant? Wil toch wel een redelijk goeie laptop dit keer, die ook wel een tijd mee kan en geen Acer die na een tijdje voor problemen zorgt.
als je enkel zou twijfelen tussen de 2 vernoemde laptops op de 1e pagina, ga dan voor de ASUS
voor 750-800 euro heb je deze in het zwart:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Processor : Intel Core 2 Duo - P7450
Kloksnelheid : 2130 MHz
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium - 64 bit
Intern geheugen : 4096 MB DDR2 2 x 2048 MB
Opslag : 500 GB (5400 RPM Serial ATA)
Mediastations : DVD+/-RW Dual Layer
Beeldscherm : 15.5 inch WXGA X-black TFT Breedbeeld
Resolutie : 1366 x 768 pixels
Videokaart : ATI Radeon HD 4570
Videokaartgeheugen : 512/1770 MB
voor die prijs ga je idd maar heeeel weinig concurrentie vinden, een aanrader dus
Zoveel verschillen de prijzen niet met de prijzen in de winkels.
Ik zou samsung aanraden standaard 2 jaar garantie en komt begin janauri nieuwe serie uit
Of toshiba ook prima merk en komen ook weer nieuwe modellen binnen met oa. I3 processoren.
Geen acer, emachines, packard bell of hp
is mss wat persoonlijke voorkeur, zelf vind ik Acer ook maar niets, maar heb zelf 2 HP's en heb er nog nooit (hardware)problemen meegehad, 1 is al 5 jaar oud en werkt nog perfect
en 2 jaar fabrieksgarantie heb je zowiezo, als de webshop failliet zou gaan, stuur je hem gewoon terug naar de fabriek via een koerierdienst
je kan mss ook eens bij Dell gaan kijken... daar kun je ook wel een aardige laptop ineen steken voor die prijs, maar dan moet je toch al wel wat van al die hardware-termen kennen