AndroidHealthClinic

Last bij shrugs

Junipero

Ripped Bodybuilder
Waardering
36
Lengte
1m79
Massa
85kg
Telkens als ik shrugs wil doen met een barbell, heb ik problemen. Doe ik het voorwaarts krijg ik de baar telkens op men lul, doe ik het achterwaarts, zit met squatreet in de weg. Enige oplossing buiten dumbbells (dumbbells in mijn gym gaan maar tot een kleine 50)

heb ik ook, ik steek me reet nu wat naar achter of ik doe machine shrugs

:roflol: :roflol:

herkenbaar probleem :D

ik doe mijn benen wat widt zodat het zaakje er tussen bungelt ipv ervoor, en ik houdt mijn bovenlichaam iets naar achteren zodat ik niet het risico loop dat bij een explosieve concentrische beweging mn eieren plots knel zitten tussen stang en onderbuik. Dat heb ik 1 keer gehad, het was gelijk einde setje :eek::roflol:

hise shrugs?

je doet fullsquat 80 en shrugs in elke hand 50 kg? hm knap..

éj die kende ik nog niet, die ga ik ook eens proberen.

hang je lul over de bar zo raakt hij toch niet gekneld :D

met bb ook wel last van maar ik kan toch nog een hele tijd verder met Db's :(

gewoon een beetje voorover buigen terwijl je shrugt.

ja zo doe ik het ook.

Tillen jullie de barbell gewoon van de grond met de deadlift beweging om daarna shrugs te doen?

Het is handiger als er een rek is om de barbell tussendoor op te plaatsen, maar in sommige gyms zal je het wel op jouw primitieve manier moeten doen.

De lul vasttapen aan het bovenbeen of gewoon in je sok steken;)

Telkens als ik shrugs wil doen met een barbell, heb ik problemen. Doe ik het voorwaarts krijg ik de baar telkens op men lul, doe ik het achterwaarts

Haha wat een onzin, zelfs Jay Cutler kan behind the back shrugs doen en wat je front shrugs betreft gewoon ietjes voorover buigen en probleem opgelost...

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Terug
Naar boven