Fitness Seller

Last bij shrugs

Het zit 'em in de techniek...

....van de juiste tape meenemen en/of de juiste sokken dragen.. ;)

Ik heb iets anders met shrugs; aan één kant lijkt het soms net alsof ik hele kleine spiertjes, vezeltjes of iets dergelijks voel afknappen. Volgens mij hoor ik het ook een beetje kraken...De oefening lukt me wel, maar het idee dat er dingetjes in m'n schouders knappen hebben me toch wat huiverig over deze geweldige oefening gemaakt... :(

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gigantische lul heb jij dan junipero !

Trouwens, beetje contact tussen je lul en de baar voel je toch niet

ik doe ze met de smith-machiene, is handiger.

Monster bodyweight?

..door 2cm voor over te buigen is het probleem al opgelost! Is gewoon gebrek aan techniek..

Zal het maandag zeggen of het in orde is. Maar ik neem wel 1.6 maal lichaams gewicht dus wacht met reacties te geven tot maandag avond

110 kilo shrugs is niet echt veel hoor..

ik zou dumbbells pakken als ik jou was.. die 50 kilo is goed te doen.. desnoods ga je wat hoger in reps

behind the back doe ik niet meer vanwege mn squatreet..

ohja en mikki heeft me laten weten dat je met jouw formaat maar een hele kleine kans hebt dat de bar je lul raakt ;)
ze mompelde zoiets van dat het duidelijk was wat je wilde compenseren met bodybuilding ofzo ???

ik zou dumbbells pakken als ik jou was.. die 50 kilo is goed te doen.. desnoods ga je wat hoger in reps

ohja en mikki heeft me laten weten dat je met jouw formaat maar een hele kleine kans hebt dat de bar je lul raakt ;)
ze mompelde zoiets van dat het duidelijk was wat je wilde compenseren met bodybuilding ofzo ???

een vernietigende reply:roflol:

Er is voor je probleem maar 1 oplossing Junipero.... Upright row 4 big trap:D:D!!!

:roflol:

een vernietigende reply:roflol:

Er is voor je probleem maar 1 oplossing Junipero.... Upright row 4 big trap:D:D!!!

upright row voel ik niet extreem hard in men traps zoals bij shrugs. Ik weet trouwens dat 110 niet veel is, maar dumbbells zijn wel minder dan dit + ik weeg ook maar evenveel als een zak veertjes van 70kg :( . Zal eerst dumbbells gebruiken met hoge hh en desnoods eis ik grotere dumbbells :D

heb je nog last van je monster traps tijdens het dippen?

Beest, dat van upright row was een monster grappige joke. Hise shrugs mss iets?

Als je je leuter naar boven laat wijsen ( slap/erectie wat ever ) kun je hem gewoon met je voorhuid klem zetten tussen onderbroek-rand/stiek en buik.

Dat zit ie niet inde weg...

'' gewoon met je voorhuid klem zetten tussen onderbroek-rand/stiek en buik.''

Bij mij moet dit trouwens tussen shirt en onderkant borst zijn. :D

Terug
Naar boven