XXL Nutrition

Last polsen/onderarm en linkerheup

Jaegero

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Beste mede BB'ers!

Deze week was niet zo fijn voor mij... Sinds vorige week heb ik wat last aan mijn polsen (eerder in de overgang tussen pols en onderarm). Ik denk niet dat het door het trainen komt (eerder door PC-gebruik gok ik), maar ik heb toch schrik dat ik dit ga verergeren door te trainen. De pijn wisselt soms. Hiermee bedoel ik dat ik soms slechts last heb in 1 pols en niet in de andere.

Mijn vraag: hoe vermijd ik extra pijn het best? Ik gok zelf door goed op te warmen. Jammer genoeg is er in mijn fitness geen machine waarmee ik met mijn handen kan 'fietsen'. Is er een alternatief?

Daarnaast heb ik gisteren voor het eerst de dumbell squat gedaan (hiervoor al Barbell squat op de smith gedaan). Na enkele herhalingen kreeg ik last van mijn linkerheup, ongeveer op het moment wanneer mijn benen evenwijdig zijn met de grond. Volgens mijn instructeur voer ik de oefening correct uit.
Hoe kan ik dit het best vermijden? Ik had ervoor 10 minuten gefietst met een lichte weerstand. Achteraf heb ik leg press en Barbell squat (op de smith) gedaan, hiervan had ik geen last. Zie de bijlage voor een aanduiding waar het zeer doet.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

heup.jpg

Wat voor pijn voel je precies rond je pols?
Een soort korte pijnschok nadat je een gewicht loslaat? Of is het echt een voortdurende pijn?
Als het een voortdurende pijn is zou ik toch even goed googelen en anders gewoon langs de huisarts

• Topic Starter Topic Starter
Het was een voortdurende pijn. Maar die is gelukkig verdwenen :)

Terug
Naar boven