Fitness Seller

last van bezorgde omgeving

Bezoekers in dit topic

niet waar,

90% van de mensen die het verkeerd doen geven het niet toe en veranderen er niks aan, dat is de realiteit.

TS wil er nog iets van maken tenminste

zeker weten :)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 19:53 ----------

hierr het filmpje met de 70 kg na alle feedback, zelf vind ik dat ik dieper moet kunnen nog, en dat ik rechterop nog moet zitten en mn heupen meer moet kantelen en dat ik te ver naar voren zit met mn rug

wat vinden jullie?

http://www.youtube.com/watch?v=Zn5j0LK6BCw&feature=youtu.be

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 19:57 ----------

notice trouwens die harde scheet halverwege XD
 
Nog lichter pakken, 40 kg en dan proberen te focusen dat je onderbenen recht blijven. Dit hielp mij om mijn rug recht te houden en vanuit mijn heupen te buigen. Kijk maar eens naar mijn filmpje, ook niet perfect, maar een veel rechtere rug.
 
Irritante cameravoering.
Technisch gezien niet goed, dit lijkt meer op een goodmorning dan een squat. Rechtop blijven, dan kom je ook makkelijker op diepte, want je zit nog steeds niet onder par. Borst hoog houden, rug opspannen. Als je echt niet op diepte komt: Hamstrings gaan trainen (RDL, SLDL, GHR, etc) en hamstrings stretchen!
En douw die knieen naar buiten, ook tijdens het zakken, houd de druk op de zijkant en achterkant van de schoen. Misschien wat wijder staan.
 
Irritante cameravoering.
Technisch gezien niet goed, dit lijkt meer op een goodmorning dan een squat. Rechtop blijven, dan kom je ook makkelijker op diepte, want je zit nog steeds niet onder par. Borst hoog houden, rug opspannen. Als je echt niet op diepte komt: Hamstrings gaan trainen (RDL, SLDL, GHR, etc) en hamstrings stretchen!
En douw die knieen naar buiten, ook tijdens het zakken, houd de druk op de zijkant en achterkant van de schoen. Misschien wat wijder staan.

kijk aan jouw feedback mag ik altijd veel hebben, had vandaag tijdens de uitvoering voornamelijk last van het rechthouden van mn rug en mn borst omhoog houden idd, en ik krijg die kont nu nog niet lager, dus ik ga aan mn hamstrings werken
 
haal die onzinstats ook meteen uit je sig als je toch bezig bent, 72cm benen sure
 
haal die onzinstats ook meteen uit je sig als je toch bezig bent, 72cm benen sure

dude, al mn stats heb ik gelijk na het 220 kg squat fiasco aangepast,

dus alles nuu koud gemeten, mn benen hebben nog wel een aanzienlijk vet%
dus zo gek is dat niet lijkt me
 
dude, al mn stats heb ik gelijk na het 220 kg squat fiasco aangepast,

dus alles nuu koud gemeten, mn benen hebben nog wel een aanzienlijk vet%
dus zo gek is dat niet lijkt me

dan is dat % wel aanzienlijk hoger ik heb 63 met 15% en squat meer
 
dan is dat % wel aanzienlijk hoger ik heb 63 met 15% en squat meer

Ja, en de paashaas bestaat ook gewoon. Alsof je aan de dikte van de benen kan aflezen hoeveel iemand squat.
Er zal waarschijnlijk inderdaad weinig kloppen van die 72 cm, maar dat doet er toch verder even niet toe, voor mijn part staat er 100 cm, hij wilt zn techniek nu laten checken en dat gezever hebben we nu wel gehad.
 
Je zakt niet diep genoeg en je zakt vooral niet goed. Billen aanspannen als je zakt en 'knieen naar buiten drukken' dus 90 graden van je af. Telkens zo diep mogelijk zakken. Als het gewicht hoger wordt gaat het zakken ook gemakkelijker. Daarnaast zou ik ook hogere reps doen met lichaamsgewicht, dat hielp bij mij om dieper te kunnen zakken. Is toch een soort van souplesse die je moet kweken.
 
Zak dieper met je kont, minder gewicht en zorg dat je uitvoering & techniek goed is. Dat gefixed -> kg omhoog
 
dank alleen voor de feedback ipv het gezever over hoe dik mn benen zijn XD, heb eventueel foto nu net gemaakt om het te bewijzen maar zou liever hebben dat dat niet nodig was

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 20:46 ----------

zal natuurlijk ook voor niks van maat 32 naar 38 gegaan zijn in de tijd dat ik train XD

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 20:47 ----------

dan is dat % wel aanzienlijk hoger ik heb 63 met 15% en squat meer

zozo jij kan 1 keer 110 kg squatten :P en met welke techniek doe je dat?
ik ga maar niet om bewijs vragen he
 
Ja, en de paashaas bestaat ook gewoon. Alsof je aan de dikte van de benen kan aflezen hoeveel iemand squat.
Er zal waarschijnlijk inderdaad weinig kloppen van die 72 cm, maar dat doet er toch verder even niet toe, voor mijn part staat er 100 cm, hij wilt zn techniek nu laten checken en dat gezever hebben we nu wel gehad.

+1

ik zit momenteel nog niet eens op 65cm :roflol:

de ekte fatties hebben zelfs untrained al 75cm+
 
nu rest mij niet meer te vragen hoe ik een foto hierin kan posten van mn wheels XD
 
ellebogen naar voren zetten en spanning op die rug, je bent een goodmorning aan het maken..

en film eens van de zijkant ;)
 
ellebogen naar voren zetten en spanning op die rug, je bent een goodmorning aan het maken..

en film eens van de zijkant ;)

schuld van de camera man :mad:
maar dank :)
ik doe mn goodmornings trouwens met gestrekte benen altijd trouwens :P
wat je er van hebt kunnen zien van de zijkant is nog niet voldoende?
 
wat is de rom van je military press zeker tot onder je kin en weer naar beneden?

:p
 
wat is de rom van je military press zeker tot onder je kin en weer naar beneden?

:p

XD

nee, altijd stang op de bovenkant van mn borst, doe hem wel altijd zoals ik hem lou ferigno hem zag doen in pumping iron, (soms ook arnold! arnold! arnold! schreeuwend), maar dat is alleen als ik zwaar ga, vandaag bijvoorbeeld een continu superset van military en behind the neck press met maar 40 kg om lekker de pomp te voelen door mn schouders en als opwarmen voor de andere oefeningen vaak.

http://www.youtube.com/watch?v=PFHzwDYUCIY

zoals in hier

maar dan wil ik gewoon knallen en lekker intensief trainen, mn normale military press met werkende setjes ligt op 70 kg( 25+25 + 20 kg stang)
 
Epic troll is epic haha
 
als je je MP zo doet dan isie idd niet echt goed
 
Is een halve rep, maar of je daar meer van gaat groeien?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven