XXL Nutrition

last van bezorgde omgeving (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had nu meer voldoende om een squat te maken met een volledige rom dan al mn squats van 220 met een kwart rom, maar die 60 kg was natuurlijk alleen on te oefenen en in balans te blijven ermee, volgende week maar opnieuw met bill star beginnen en de squat proberen te pakken op 100 kg
 
Ik had nu meer voldoende om een squat te maken met een volledige rom dan al mn squats van 220 met een kwart rom, maar die 60 kg was natuurlijk alleen on te oefenen en in balans te blijven ermee, volgende week maar opnieuw met bill star beginnen en de squat proberen te pakken op 100 kg

100kilo? Beter eerst full squat met 60.
 
wat een nerdhoofd. en wat een k*t topic.
 
220kg => 60kg on par... Dat is al helemaal iets anders, he? ;)

zo zie je ook weer wat voor stats mensen hier posten, in een ander topic was er iemand met een bench van 95kg die net 3 maanden trainde 17 jaar.

:(
 
ik vind deze topic wel grappig :)

Personen die graag overdrijven met hun stats beliegen uiteindelijk zichzelf.
 
zo zie je ook weer wat voor stats mensen hier posten, in een ander topic was er iemand met een bench van 95kg die net 3 maanden trainde 17 jaar.

:(

1x95kg na 3 maand benchen is nog net iets realistischer dan 12x220kg squaten. Hoewel het toch ook bijna aan het ongeloofwaardige grenst.
 
Al doe je een variant van SS/SL en je begint niet als 50kilo ectomorph maar als 75/80/85kg of zwaarder persoon dan is een bench van 1x95 na 3 maanden niet ondenkbaar. Heb 5 day split gedaan voor nu ongeveer 4 maanden en 1x85kg lukt wel. 5x 85 of 10x 85 is een ander verhaal natuurlijk.
 
100kilo? Beter eerst full squat met 60.

Mee eens! Blijf maar bij die 60 kg tot je ermee tenminste 15 herhalingen kunt maken met perfecte techniek. Daarna kan je 70 kg, misschien 75 kg proberen.

Ik ken weinig mensen die met perfecte techniek en volledige diepte 100 kg kunnen squatten. Het zou me sterk verbazen dat jij dat wel kan na een week oefenen. Je moet echt stoppen met jezelf zo te overschatten, want het heeft je tot nu toe enkel een epische fail opgeleverd.

Succes!
 
Mee eens! Blijf maar bij die 60 kg tot je ermee tenminste 15 herhalingen kunt maken met perfecte techniek. Daarna kan je 70 kg, misschien 75 kg proberen.

Ik ken weinig mensen die met perfecte techniek en volledige diepte 100 kg kunnen squatten. Het zou me sterk verbazen dat jij dat wel kan na een week oefenen. Je moet echt stoppen met jezelf zo te overschatten, want het heeft je tot nu toe enkel een epische fail opgeleverd.

Succes!

Serieus?
Das wel triest eigenlijk..
 
Mee eens! Blijf maar bij die 60 kg tot je ermee tenminste 15 herhalingen kunt maken met perfecte techniek. Daarna kan je 70 kg, misschien 75 kg proberen.

Ik ken weinig mensen die met perfecte techniek en volledige diepte 100 kg kunnen squatten. Het zou me sterk verbazen dat jij dat wel kan na een week oefenen. Je moet echt stoppen met jezelf zo te overschatten, want het heeft je tot nu toe enkel een epische fail opgeleverd.

Succes!

15 herhalingen? Sinds wanneer is dit een fitness forum? En wat Tymboo zegt.
 
ik ga zo wel een filmpje maken van de 60 kg squat onder par, en dan zullen jullie wel het nodige nuttige commentaar kunnen leveren.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 15:38 ----------

vooral de tips van tymboo van de stang in je traps trekken en de bovenrug recht houden hebben me erg gehlopen, voel nu de nodige belasting op mn onderrug, en mn quads begin ik eindelijk wat te voelen, alhoewel het nog wel redelijk lastig is om mn rug nog recht te houden, maar ik ga oefenen oefenen en nog oefenen, dank u allen nogmaals
 
Mee eens! Blijf maar bij die 60 kg tot je ermee tenminste 15 herhalingen kunt maken met perfecte techniek. Daarna kan je 70 kg, misschien 75 kg proberen.

Ik ken weinig mensen die met perfecte techniek en volledige diepte 100 kg kunnen squatten. Het zou me sterk verbazen dat jij dat wel kan na een week oefenen. Je moet echt stoppen met jezelf zo te overschatten, want het heeft je tot nu toe enkel een epische fail opgeleverd.

Succes!

perfecte techniek niet nee. want is er überhaufpt wel een perfecte techniek?
en als dat er wel is krijg je dat door veel en vaak te squatten. denk dat de bijna iedereen hier wel een verbeterpuntje op hun squatbeweging hebben.
 
Ik ken weinig mensen die met perfecte techniek en volledige diepte 100 kg kunnen squatten. Het zou me sterk verbazen dat jij dat wel kan na een week oefenen. Je moet echt stoppen met jezelf zo te overschatten, want het heeft je tot nu toe enkel een epische fail opgeleverd.

dan train je toch echt in de verkeerde gym ;)
 
90% van de gym's in Nederland zijn zo dit topic bewijst weer voor de zoveelste keer wat de (trieste) realiteit is.
 
Als ik thuis ben over een minuutje of 20 een filmpje van mn squat na 1 dag oefenen op een goede manier, ben niet tevreden over het kantelen van mn heupem en het recht houden van mn rug en het aanspannen bovenkant rug voor de belasting van mn onderrug, tevens ga ik nog niet diep genoeg hierdoor hopelijk zo tips na het bestuderen van mn oefensessie :)
 
90% van de gym's in Nederland zijn zo dit topic bewijst weer voor de zoveelste keer wat de (trieste) realiteit is.
niet waar,

90% van de mensen die het verkeerd doen geven het niet toe en veranderen er niks aan, dat is de realiteit.

TS wil er nog iets van maken tenminste
 
Back
Naar boven