Fitness Seller

last van bezorgde omgeving

eerst leren vallen voordat je uit de afgrond kan opkrabbelen, dank voor de feedback en ik zal opnieuw moeten beginnen, iets waar ik vanaf woensdag weer voor 3 dagen in de week ga oppakken, ik pak het kleinste gewicht wat er is en ga alles weer filmen en analyseren en verbeteren en gewoon doen wat er gezegd is tegen me
Goeie begeleiding zoeken

• Topic Starter Topic Starter
zeker weten, neem wel een keer mn oom(20 jaar bodybuildervaring) naar de sportschool mee, ik ga niet meer luisteren naar die instructeurs in de sportschool die zeiden dat ik diep genoeg ging -_-

moet wel zeggen, respect dat je het alsnog post, zeker na alle haat:)
zag btw dat je bij deadlift overhand grip pakt? ik pak zelf altijd mixed grip... maargoe, daar kunnen anderen vast nog meer nuttigs over zeggen:)

ik zou je ook zeker aanraden alsnog vids te posten van je BP, MP, DL en BOR (maybe in een ander topic, om de hongerige menigte hier niet nog meer te voeren:p)

ook zou ik voorlopig niet je "max" gewichten pakken, maar even flink verlagen, en opnieuw aan je techniek gaan werken...

btw, je kan altijd nog ontkennen dat je zelf op het filmpje stond... JE WAS DE LEPEL VERGETEN!!! denk daar aan bij de opnames van je andere lifts:p:p anders geloven ze je prestaties niet:p:p

20 jaar BB ervaring in de familie en je deed er niks mee?

Jazeker wel, kon altijd aankloppen voor advies, alleen ik ging er vanuit dat mn squat gewoon goed was vanwege datgene wat instructeurs zeiden.oo de sportschool dat het goed was, zodoende

Als instructeurs goed zeggen kan je in 99% van de gevallen het tegenovergestelde doen

true story

Als instructeurs goed zeggen kan je in 99% van de gevallen het tegenovergestelde doen

true story

+1

Ik weet nog in m'n vorige gym toen ik aan het sumo deadliften was dat er opeens een instructeur naar me toe kwam en zei: "Hey, ik zag dat je aan het squatten was. Als je squat moeten je voeten eigenlijk zo dicht mogelijk naast elkaar staan anders train je je benen minder!"

Dat was een van de domste dingen die iemand ooit tegen me heeft gezegd.

als instructeurs zeggen dat je te diep squat dan is je diepte meestal wel goed.

mooi dat je het nu wil veranderen

daarmee kom je niet eens in de buurt van parrallel. en zo kan iedereen 220kg squatten

benchpress 90
squat 220
deadlift 180
barbell shrugs 200
military 90
incline bench 90
decline bench 120

je MP evenhoog als je bank klopt ook niets van
fake stats of zeer verkeerde uitvoering
ja de mp is hier een push press om eerlijk te zijn, mp is op 70 kg, en dat filmpje was maar een troll hoor XD

...

90 kg millitairy press in smithmachine seated zeker, 90 kg MP en ook 90 KG bank tha phuck

heb de maten aangepast met het gewicht wat ik niet cheatend doe en gewoon op de juiste manier

mp is 90 kg in de smits, 80 kg met de barbell en met dumbbells zittend is dat 30
80 kg barbell los staand is wel nice though, mits correct uitgevoerd uiteraard :eek:
die doe ik gewoon voor de spiegel dus dat is gewoon goed

Seriously? Stop met liegen je maakt jezelf alleen maar dommer

+1

Ik weet nog in m'n vorige gym toen ik aan het sumo deadliften was dat er opeens een instructeur naar me toe kwam en zei: "Hey, ik zag dat je aan het squatten was. Als je squat moeten je voeten eigenlijk zo dicht mogelijk naast elkaar staan anders train je je benen minder!"

Dat was een van de domste dingen die iemand ooit tegen me heeft gezegd.

:roflol: Waar ging die energie dan wel naartoe volgens de instructeur, als de benen minder moeten werken? De biceps?
edit: sumo squats ftw

Laat hem lekker voor de rest, hij heeft in ieder geval de ballen gehad iets online te zetten. Ts wist waarschijnlijk gewoon niet beter. Vind stats sowieso bijzonder niets zeggend op DBB zonder degelijk bewijs. Iedere telefoon heeft tegenwoordig wel een camera, en lekker boeiend dat je kop er op staat. Zouden een hoop leden een hoop van kunnen leren door af en toe eens wat feedback te krijgen. Ik heb ook het gevoel dat ik atg squat terwijl ik werkelijk dan net onder par zit.

:roflol: Waar ging die energie dan wel naartoe volgens de instructeur, als de benen minder moeten werken? De biceps?
edit: sumo squats ftw

Geen idee. De logica van instructeurs, of liever het gebrek eraan, is me vreemd. Ik denk dat ie dacht dat een onzichtbaar mannetje me dan kwam helpen. :D

Jazeker wel, kon altijd aankloppen voor advies, alleen ik ging er vanuit dat mn squat gewoon goed was vanwege datgene wat instructeurs zeiden.oo de sportschool dat het goed was, zodoende

Als je denk dat je net biven par zit maar in werkelijkheid vergeet te zakken dan kun je wel instructeurs de schuld geven, maar dat slaat nergens op. Als het nu echt maar een klein beetje zou schelen is het anders, maar dat is niet. Je merkt echt wel of je redelijk zakt of niet hoor.

Zoooo weer zo een topic!:haar: Net als die ene mannetje die 20kg spier was bijgekomen op korte termijn. Hoop geouwehoer, stoere praatjes en uiteindelijke resultaat >>> Dikke lul en 3 bier!!! :klink:
Kom je aandacht tekort ofzo? :thumbdown:

Dat jullie hier zelf willen blijven reageren ? Kom op ?

heb vandaag na al het advies weer aan mn squat gewerkt, voel nu voor het eerst in tijden mn bovenbenen :) YES!

ben nu met 60 kg op par gekomen, had alleen nog wel moeite met het rechtrekken van de rug, maar het was voor mij een hele opluchting al :)

heb ook geoefend met front squats gelijk en die gingen me een stuk makkelijker af dan barbell op de schouders

heb vandaag na al het advies weer aan mn squat gewerkt, voel nu voor het eerst in tijden mn bovenbenen :) YES!

ben nu met 60 kg op par gekomen, had alleen nog wel moeite met het rechtrekken van de rug, maar het was voor mij een hele opluchting al :)

heb ook geoefend met front squats gelijk en die gingen me een stuk makkelijker af dan barbell op de schouders
en nu onder parallel :)

Mooi hè, van 220 naar 60kg :roflol:

Wel goed dat je nu serieus naar je vorm aan het kijken bent.

Terug
Naar boven