Fitness Seller

last van bezorgde omgeving

Je stats zijn echt vreemd. Als ik naar je foto kijk zie ik ook geen 49cm armen? Recentere foto? Als je op 5 maand van 150kg (begingewicht?) naar 220kg squat bent gegaan, waarom wil je dan reacties op je nieuw trainingsschema? Dan ben jij hier de baas op dit forum en iedereen moet naar jou luisteren... :)
Ik heb al eens een klant gehad die 5x130 kon na een maand (hij woog maar 75kg en had nog nooit getraind), maar 12x 220kg...? Dat zijn supergenen dan. Nuja, als je ze goed uitvoert 12x (laat wel zien dat het zeker 220kg is) karma plus 1.

Topic tijdelijk gesloten tot maandag

Zeker :) , tijdens bicep curls doe ik altijd mn ogen dicht en fantaseer dan alsof er 2 aardkosten langs elkaar gaan, en er een enorme berg ontstaat, tevens squat ik heel graag omdat ik me altijd voorstel dat carmen electra voorover gebogen voor me staat zodat ik bij elke keer dat ik omhoog kom een goede heupbeweging maak met mn kruis naar voren :)

:roflol:

bench press en military press allebei 90kg

Ik snap niet dat dit topic wordt serieus genomen. Is dit jullie eerste dag op het internet? ???

1 april, jullie zijn er allemaal ingetrapt

• Topic Starter Topic Starter

ik ook naar mn uitvoering, ik kijk altijd omhoog voor die rug recht te houden, maar heb het idee diep genoeg te gaan, we gaan het zien morgen :)
mn lat pulldown heb ik ook aangepast na videoanalyse, ik deed teveel branch warren na zag ik daarop

Ik geloof er echt geen ene **** van, mocht het kloppen dan ben je een eindbaas waar ik mijn toupetje voor af doe.

:roflol:

Dan doe ik m'n gezichtsprothese af, deal?

OT:

skeptical_hippo.jpg

Inb4 shitstorm when squating 220 in a movie

en laat dan even alle schijfjes zien op het filmpje :)

Terug
Naar boven