Fitness Seller

Shocking News laten we Belgie tijdje besturen door islamieten...

:roflol: Planet of the apes...

Ik hoop voor de belgen dat het nooit gebeurt, maar je weet het maar nooit met jullie.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Om nu helemaal in paniek te raken van iedere idiote opmerking gemaakt door ad random halve garen. Gaat het weer met je? :D

Haha, ze moet wel een hartaanval krijgen als ze een uurtje de rest van de Allerlei sectie doorleest.:D

• Topic Starter Topic Starter
Om nu helemaal in paniek te raken van iedere idiote opmerking gemaakt door ad random halve garen. Gaat het weer met je? :D

is niet van helemaal in paniek raken maar die kerels... ik snap niet wat ze gerookt, gesnoven, gespoten... hebben dat ze zulke dingen uitkramen, maar dat ze dan uberhaupt nog op t nieuws ermee kunnen komen??

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Haha, ze moet wel een hartaanval krijgen als ze een uurtje de rest van de Allerlei sectie doorleest.:D

nah, zoveel tijd heb ik niet, er moet ook getraind worden he :p
was gewoon een filmpje dat mij een huge "WTF?"-gevoel gaf...

1 woord, 8 letters, wie het als eerst raad krijgt van mij karma.
........

Tegen de homocoïtusualiteit zijn, maar zelf wel aan crossdressing doen :roflol:

Goede zaak. Mensen zien de sharia vaak als een slecht iets. Maar eigenlijk ligt er een diepe onderliggende gedachte achter de sharia, namelijk liefde en vrede.

Wat hebben die mensen nou altijd tegen homo's? Behalve dan dat het een schande is volgens hun geloof.

Verbaasd me dat er nog geen Homoknokploeg is.

Je moet wat, over een tijdje schijnen er geen echte Belgen meer te bestaan.

Haha,
Dit is toch een mop wat die kerel allemaal verteld.
Of is hij serieus ?

Inderdaad. Als de Sharia aan de macht komt gaat we er een heel stuk op voorruit :rolleyes:

ga weg man

Hij heeft wel gelijk. Vrouwen horen zich ook niet als een stel h**ren te gedragen. Als ik eerlijk ben vind ik vrouwen met een hoofddoek of burka ook aantrekkelijker, omdat ze echt wat uitstralen. Zulke vrouwen hebben zelfrespect en dat is gewoon aantrekkelijk.

Hij heeft wel gelijk. Vrouwen horen zich ook niet als een stel h**ren te gedragen. Als ik eerlijk ben vind ik vrouwen met een hoofddoek of burka ook aantrekkelijker, omdat ze echt wat uitstralen. Zulke vrouwen hebben zelfrespect en dat is gewoon aantrekkelijk.
Ga weg man ze stralen niets uit. Ze volgen gewoon op wat van hun verwacht wordt. Je kan me niet wijsmaken dat een geëmancipeerde vrouw vrijwillig gaat kiezen voor een burka.

Terug
Naar boven