Misschien even in de spiegel kijken. Kzeg niet dat jij een van die tuig bent, maar het tuig dat ik tegenwoordig op straat zie... Waarom maken jullie je zo druk om de homo's en de vrouwen. Zij doen geen vlieg kwaad, kijk eens naar je eigen broeders.
Meisjes lastig vallen, en vervolgens voor h**r uitschelden als de meiden hen geen aandacht geven (om even een van de veeeele voorbeelden te geven van onbehoorlijk gedrag).
Dit kat en muis spelletje met de media/politici wilt maar niet eindigen.
De Jihad is nog altijd in volle gang. De meesten denken dat het gestopt werd op 11 sept 1683 in Wenen. Of de meesten hebben nog nooit van deze inmens belangrijke slag gehoord. (11 sept 2001, bin laden koos bewust voor 11 sept).
http://fjordman.files.wordpress.com/2009/09/battle_of_vienna1.jpg
Maar het is heel simpel, het staat allemaal in de Koraan. Dat alle moslims verplicht zijn om het geloof over de hele wereld te verspreiden, dat is de taak van alle moslims. Wanneer je het niet met bruut force kunt doen, dan moet je naar hun landen emigreren en onrust zaaien. De pilaren van andere culturen verzwakken en wachten op een moment van zwakte. Dit is wat we nu zien, om ons heen.
Staat allemaal letterlijk in de Koraan, ik zuig niks uit mijn duim.
De meeste gematigde moslims (inclusief het tuig in de randsteden) hebben hier geen benul van, en de echte moslims (miljoenen verspreid over de wereld, azie, afrika, middenoosten) die het doen zoals het hoort worden ineens radicalen genoemd of achterlijk...
Velen zullen zeggen dat je de teksten niet serieus moet nemen... Dat het niet waar is, dat het gedateerd is...
Terwijl we hierover onze hoofden breken gaat de Jihad onverminderd voort. De strijd wordt nu niet gevoerd in het middenoosten, maar hier in het westen. De vooruitzichten zijn erg somber voor de niet moslims. De idioot, correcte media en politici werken met hen mee, Shariarechtbanken draaien al een tijdje overuren in Engeland. En wat in Engeland mogelijk is... (ik durf deze zin niet af te maken, me r p*ssy

).
Kan hier wel uren op doorgaan. Ik heb vroeger veel gediscusseerd met moslims. Deze gematigde moslims distancheren zich van de wrede teksten.
Ze noemen zichzelf gematigd, maar er bestaan geen gematigden moslims. Je hebt alleen moslims en niet moslims. Punt uit.
Zolang we dit niet inzien... Zullen we op een dag wakker worden met een zeer, zeer koude douche.
Het enige wat je als individu kunt doen is proberen te lachen om die allah akbar incidenten die o.a. te zien is op youtube. Of stemmen op die gekke Wilders, feest hoor.
Als klein kind dacht ik dat oorlogen van vroeger en verre landen waren. Ik probeer te bevatten hoe enorm trots en blij we eigenlijk moeten zijn op onze vrijheid. Het lijkt een vanzelfsprekendheid. Het echte gevecht voor onze vrijheid is jaren geleden al stilletjes begonnen.
Oorlog is van alle tijden, dat is een ding dat zeker is.
(kwark op, bedtijd!

)