Fitness Seller

Shocking News laten we Belgie tijdje besturen door islamieten...

Wat in Noord-Korea gebeurt heeft meer te maken met een dictatoriaal regime dan met atheïsme, slaat dus nergens op wat je zegt.

En de doorsneel christene geeft gen probleem nee, net als de doorsneel moslim. Of wacht, misschien bestaan die wel helemaal niet:rolleyes:

Overigens ownt die moslim in het filmpje 90% van dbb als het gaat om taalvaardigheid.

Ja daarom moeten moeten christenen vreze voor hun leven daar. Alsof geen geloof geen oorlog betekent.

En jij valt onder die 90% begrijp ik?

Is weer zon voorbeeld van:
Een paar "zotten" hun zegje laten doen en dan een grotere groep stigmatiseren.
Zie het veel op HLN waar er toch wel een grote groep is die niet kan of wil nuanceren.
Nu heb ik het niet direct op ts bedoeld.

Die lui zijn echt ziek. Gewoon weer allemaal lekker terug sturen naar hun kleie hutje. Gelukkig hebben we in Nederland Wilders, tenminste 1tje die er wat aan doet.

:roflol: Als Wilders ooit aan de macht komt krijgen typetjes als jij ook een rotschop richting de nederlandse grenzen, of richting de dichtsbijzijnde cel.

Hij heeft wel gelijk. Vrouwen horen zich ook niet als een stel h**ren te gedragen. Als ik eerlijk ben vind ik vrouwen met een hoofddoek of burka ook aantrekkelijker, omdat ze echt wat uitstralen. Zulke vrouwen hebben zelfrespect en dat is gewoon aantrekkelijk.

Misschien even in de spiegel kijken. Kzeg niet dat jij een van die tuig bent, maar het tuig dat ik tegenwoordig op straat zie... Waarom maken jullie je zo druk om de homo's en de vrouwen. Zij doen geen vlieg kwaad, kijk eens naar je eigen broeders.
Meisjes lastig vallen, en vervolgens voor h**r uitschelden als de meiden hen geen aandacht geven (om even een van de veeeele voorbeelden te geven van onbehoorlijk gedrag).

Dit kat en muis spelletje met de media/politici wilt maar niet eindigen.

De Jihad is nog altijd in volle gang. De meesten denken dat het gestopt werd op 11 sept 1683 in Wenen. Of de meesten hebben nog nooit van deze inmens belangrijke slag gehoord. (11 sept 2001, bin laden koos bewust voor 11 sept).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar het is heel simpel, het staat allemaal in de Koraan. Dat alle moslims verplicht zijn om het geloof over de hele wereld te verspreiden, dat is de taak van alle moslims. Wanneer je het niet met bruut force kunt doen, dan moet je naar hun landen emigreren en onrust zaaien. De pilaren van andere culturen verzwakken en wachten op een moment van zwakte. Dit is wat we nu zien, om ons heen.
Staat allemaal letterlijk in de Koraan, ik zuig niks uit mijn duim.
De meeste gematigde moslims (inclusief het tuig in de randsteden) hebben hier geen benul van, en de echte moslims (miljoenen verspreid over de wereld, azie, afrika, middenoosten) die het doen zoals het hoort worden ineens radicalen genoemd of achterlijk...

Velen zullen zeggen dat je de teksten niet serieus moet nemen... Dat het niet waar is, dat het gedateerd is...
Terwijl we hierover onze hoofden breken gaat de Jihad onverminderd voort. De strijd wordt nu niet gevoerd in het middenoosten, maar hier in het westen. De vooruitzichten zijn erg somber voor de niet moslims. De idioot, correcte media en politici werken met hen mee, Shariarechtbanken draaien al een tijdje overuren in Engeland. En wat in Engeland mogelijk is... (ik durf deze zin niet af te maken, me r p*ssy ;) ).

Kan hier wel uren op doorgaan. Ik heb vroeger veel gediscusseerd met moslims. Deze gematigde moslims distancheren zich van de wrede teksten.
Ze noemen zichzelf gematigd, maar er bestaan geen gematigden moslims. Je hebt alleen moslims en niet moslims. Punt uit.

Zolang we dit niet inzien... Zullen we op een dag wakker worden met een zeer, zeer koude douche.

Het enige wat je als individu kunt doen is proberen te lachen om die allah akbar incidenten die o.a. te zien is op youtube. Of stemmen op die gekke Wilders, feest hoor. :gek:

Als klein kind dacht ik dat oorlogen van vroeger en verre landen waren. Ik probeer te bevatten hoe enorm trots en blij we eigenlijk moeten zijn op onze vrijheid. Het lijkt een vanzelfsprekendheid. Het echte gevecht voor onze vrijheid is jaren geleden al stilletjes begonnen.

Oorlog is van alle tijden, dat is een ding dat zeker is.

(kwark op, bedtijd! :zzz:)

Misschien even in de spiegel kijken. Kzeg niet dat jij een van die tuig bent, maar het tuig dat ik tegenwoordig op straat zie... Waarom maken jullie je zo druk om de homo's en de vrouwen. Zij doen geen vlieg kwaad, kijk eens naar je eigen broeders.
Meisjes lastig vallen, en vervolgens voor h**r uitschelden als de meiden hen geen aandacht geven (om even een van de veeeele voorbeelden te geven van onbehoorlijk gedrag).

Dit kat en muis spelletje met de media/politici wilt maar niet eindigen.

De Jihad is nog altijd in volle gang. De meesten denken dat het gestopt werd op 11 sept 1683 in Wenen. Of de meesten hebben nog nooit van deze inmens belangrijke slag gehoord. (11 sept 2001, bin laden koos bewust voor 11 sept).
http://fjordman.files.wordpress.com/2009/09/battle_of_vienna1.jpg

Maar het is heel simpel, het staat allemaal in de Koraan. Dat alle moslims verplicht zijn om het geloof over de hele wereld te verspreiden, dat is de taak van alle moslims. Wanneer je het niet met bruut force kunt doen, dan moet je naar hun landen emigreren en onrust zaaien. De pilaren van andere culturen verzwakken en wachten op een moment van zwakte. Dit is wat we nu zien, om ons heen.
Staat allemaal letterlijk in de Koraan, ik zuig niks uit mijn duim.
De meeste gematigde moslims (inclusief het tuig in de randsteden) hebben hier geen benul van, en de echte moslims (miljoenen verspreid over de wereld, azie, afrika, middenoosten) die het doen zoals het hoort worden ineens radicalen genoemd of achterlijk...

Velen zullen zeggen dat je de teksten niet serieus moet nemen... Dat het niet waar is, dat het gedateerd is...
Terwijl we hierover onze hoofden breken gaat de Jihad onverminderd voort. De strijd wordt nu niet gevoerd in het middenoosten, maar hier in het westen. De vooruitzichten zijn erg somber voor de niet moslims. De idioot, correcte media en politici werken met hen mee, Shariarechtbanken draaien al een tijdje overuren in Engeland. En wat in Engeland mogelijk is... (ik durf deze zin niet af te maken, me r p*ssy ;) ).

Kan hier wel uren op doorgaan. Ik heb vroeger veel gediscusseerd met moslims. Deze gematigde moslims distancheren zich van de wrede teksten.
Ze noemen zichzelf gematigd, maar er bestaan geen gematigden moslims. Je hebt alleen moslims en niet moslims. Punt uit.

Zolang we dit niet inzien... Zullen we op een dag wakker worden met een zeer, zeer koude douche.

Het enige wat je als individu kunt doen is proberen te lachen om die allah akbar incidenten die o.a. te zien is op youtube. Of stemmen op die gekke Wilders, feest hoor. :gek:

Als klein kind dacht ik dat oorlogen van vroeger en verre landen waren. Ik probeer te bevatten hoe enorm trots en blij we eigenlijk moeten zijn op onze vrijheid. Het lijkt een vanzelfsprekendheid. Het echte gevecht voor onze vrijheid is jaren geleden al stilletjes begonnen.

Oorlog is van alle tijden, dat is een ding dat zeker is.

(kwark op, bedtijd! :zzz:)

[Link niet meer beschikbaar]

al die angstzaaierij :roflol: serieus die hele islamisering en jihad is 1 groot gezeik om niets. De gewone man op de straat (incl de migranten) willen gewoon een degelijke job om hun leven rond te bouwen. Mensen als die in het filmpje en Wilders beseffen dat ze daar geen degelijk antwoord kunnen opgeven dus dringen ze ons maar een vijandsmythe op.

Ik ben nu 26 jaar en wanneer ik terugblik naar mijn jeugdjaren was er evenveel islam rondom mij en evenveel "k*tmarokaantjes". Alleen wordt alles nu zo opgeblazen dat we de echt belangrijke zaken die ons tegemoet komen uit het oog verliezen.

---------- Toegevoegd om 01:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:28 ----------

Ik weiger in ieder geval mijn stem uit te brengen op partijen die verdeeldheid zaaien, we leven in één wereld waarin we allemaal in het zelfde schuitje zitten. politiek moet eens volwassen worden en naar duurzame, collectieve oplossingen zoeken. Maarja daar win je geen stemmen mee natuurlijk.

Hoop dat ze ons zo snel mogelijk overnemen, insjallah!

Overigens een repost, die knuppel is al eerder voorbij gekomen.

:roflol: Als Wilders ooit aan de macht komt krijgen typetjes als jij ook een rotschop richting de nederlandse grenzen, of richting de dichtsbijzijnde cel.

Aahw jo, valt allemaal wel mee:D En anders ga ik voor volk en vaderland wel eventjes zitten.

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

"1tje die er wat aan doet"?

Vindt dat hij bar weinig heeft gedaan tegen de islamisering tot heden.

Allemaal de schuld van het linkse tuig.

Laten we in België gewoon voor 1 maand de democratie afschaffen en dan laten regeren door Jihad aanhangers. Lijkt mij opzich een prima plan waar niet veel bij mis kan gaan. Eindelijk zal er wat verandering komen op de straten van België. Als het goed gaat kunnen ze ook wel Europa een duw de goeie richting ingeven en misschien uiteindelijk wel regeren. Zoiets zou echt een droom zijn die uit komt.

laten we in belgië gewoon voor 1 maand de democratie afschaffen en dan laten regeren door jihad aanhangers. Lijkt mij opzich een prima plan waar niet veel bij mis kan gaan. Eindelijk zal er wat verandering komen op de straten van belgië. Als het goed gaat kunnen ze ook wel europa een duw de goeie richting ingeven en misschien uiteindelijk wel regeren. Zoiets zou echt een droom zijn die uit komt.

+1

Laten we in België gewoon voor 1 maand de democratie afschaffen en dan laten regeren door Jihad aanhangers. Lijkt mij opzich een prima plan waar niet veel bij mis kan gaan. Eindelijk zal er wat verandering komen op de straten van België. Als het goed gaat kunnen ze ook wel Europa een duw de goeie richting ingeven en misschien uiteindelijk wel regeren. Zoiets zou echt een droom zijn die uit komt.

het trollen komt niet echt van de grond he.

Deze keer wordt het rechts stemmen...

haha jij hebt duidelijk nog nooit een echte islamitische vrouw gezien. Ze stralen wel degelijk wat uit en dat ze zelfrespect hebben blijf ik aantrekkelijk vinden.

Dit is nou een echte islamitische vrouw:heart:. Je ziet echt haar ogen een beetje doorschemeren, net genoeg om een man niet te kunnen verleiden. Perfect, zo hoort een vrouw te zijn. Ze straalt zoveel meer uit dan de niet islamitische vrouw.

[Link niet meer beschikbaar]

Je kan me niet vertellen dat je dat onaantrekkelijk vind.
Geef het maar toe..
Door middel van psychologische trucjes probeer je meer mensen tot het stemmen voor de PVV over te halen he! Ik heb je wel door!
En het lukt je ook nog!

Smerige psychologische spelletjes allemaal!! :D

''Belgie ! Belgie ! Want dat taaltje klinkt zo zacht !!'' ؤاىط دات طلالتجغكؤاىط دات طلالتجغكؤاىط دات طلالتجغك

mafkees in het filmpje: k*t-kneus.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven