AndroidHealthClinic

Shocking News laten we Belgie tijdje besturen door islamieten...

Dit is geen slecht idee van die man. Kijken hoe het gaat, slechter als nu kan al niet:)

Ga weg man ze stralen niets uit. Ze volgen gewoon op wat van hun verwacht wordt. Je kan me niet wijsmaken dat een geëmancipeerde vrouw vrijwillig gaat kiezen voor een burka.

haha jij hebt duidelijk nog nooit een echte islamitische vrouw gezien. Ze stralen wel degelijk wat uit en dat ze zelfrespect hebben blijf ik aantrekkelijk vinden.

Dit is nou een echte islamitische vrouw:heart:. Je ziet echt haar ogen een beetje doorschemeren, net genoeg om een man niet te kunnen verleiden. Perfect, zo hoort een vrouw te zijn. Ze straalt zoveel meer uit dan de niet islamitische vrouw.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kan me niet vertellen dat je dat onaantrekkelijk vind.

HOU JE BEK ACHMED, k*t aap

Je kan me niet vertellen dat je dat onaantrekkelijk vind.
Ik hoop dat je hier continu sarcastisch bent?

Die burka is net ingevoerd door radicale gelovigen opdat vrouwen er minder aantrekkelijk zouden uitzien. Bepaalde islamitische mannen schijnen het er namelijk nogal moeilijk mee te hebben om de poten thuis te houden, dus vonden ze er niets beter op om hun vrouwen op te sluiten in een volledig gesloten kledingstuk.

Nee wij vinden dit in het Westen inderdaad niet aantrekkelijk. De meeste mensen vinden het eerder verwerpelijk.

begrijp ik het nu verkeerd of zeg je iets in de aard van: "atheisme is slecht omdat die mensen niet komen juichen bij voetbalmatchen"?

en 'alle gelovigen' gaat zeker niet te ver, achterlijkheid helpt niemand vooruit

Als je zoiets verkondigd ben je zelf achterlijk. Er is niks met een doorsnee Christen bv die naar de kerk gaat en gelooft in God. Laat die mensen toch geloven. Hier in een westers land heb je geen last van ze.

En je begrijpt mijn link niet nee, een Atheistisch land als Noord-Korea is compleet achterlijk. Wat een fijn leven hebben die, je mag niet eens je land uit, en christenen moeten vrezen voor hun leven daar. Ja geweldig Atheisme, dan zouden er nooit problemen en oorlogen zijn :rolleyes:

Die halve gare in dat filmpje moet met al zijn aanhangers gewoon het land uit, onbegrijpelijk dat zo iemand mag leven in Belgie. Dat is ook een compleet andere religie met hun rare regeltjes/cultuur en vrouwenonderdrukking. Allemaal de zandbakken in zodat we er geen last van hebben.

Ik hoop dat je hier continu sarcastisch bent?

Die burka is net ingevoerd door radicale gelovigen opdat vrouwen er minder aantrekkelijk zouden uitzien. Bepaalde islamitische mannen schijnen het er namelijk nogal moeilijk mee te hebben om de poten thuis te houden, dus vonden ze er niets beter op om hun vrouwen op te sluiten in een volledig gesloten kledingstuk.

Nee wij vinden dit in het Westen inderdaad niet aantrekkelijk. De meeste mensen vinden het eerder verwerpelijk.

:thumbup:

Als je zoiets verkondigd ben je zelf achterlijk. Er is niks met een doorsnee Christen bv die naar de kerk gaat en gelooft in God. Laat die mensen toch geloven. Hier in een westers land heb je geen last van ze.

En je begrijpt mijn link niet nee, een Atheistisch land als Noord-Korea is compleet achterlijk. Wat een fijn leven hebben die, je mag niet eens je land uit, en christenen moeten vrezen voor hun leven daar. Ja geweldig Atheisme, dan zouden er nooit problemen en oorlogen zijn :rolleyes:

Die halve gare in dat filmpje moet met al zijn aanhangers gewoon het land uit, onbegrijpelijk dat zo iemand mag leven in Belgie. Dat is ook een compleet andere religie met hun rare regeltjes/cultuur en vrouwenonderdrukking. Allemaal de zandbakken in zodat we er geen last van hebben.

net hetzelfde met de doorsnee moslim die naar de moskee gaat. Van hen heb je geen last, maar het geloof als groep moet gewoon afgeschaft worden.
Het is schandalig dat tegenwoordig kinderen nog steeds geindoctrineerd worden in het christendom/islam/jodendom/..

Minder problemen ja. Wat er in Noord Korea gebeurt heeft niets te maken met een ongeloof in God. Anders kun je bijna gaan zeggen dat mensen in leugens moeten geloven om goed te handelen. Bullshit natuurlijk, ik ben vredelievender dan de gemiddelde christen.

Die lui zijn echt ziek. Gewoon weer allemaal lekker terug sturen naar hun kleie hutje. Gelukkig hebben we in Nederland Wilders, tenminste 1tje die er wat aan doet.

Wat in Noord-Korea gebeurt heeft meer te maken met een dictatoriaal regime dan met atheïsme, slaat dus nergens op wat je zegt.

En de doorsneel christene geeft gen probleem nee, net als de doorsneel moslim. Of wacht, misschien bestaan die wel helemaal niet:rolleyes:

Overigens ownt die moslim in het filmpje 90% van dbb als het gaat om taalvaardigheid.

haha wat een paniekzaaierij. Een of andere idiote baard roept wat dingen en gelijk is iedereen bang. Is Belgie zo zwak dan? Als ik nu zou roepen dat Nederland bestuurd moet worden door Oost-Europeanen dan zou iedereen toch om mij lachen?

Die lui zijn echt ziek. Gewoon weer allemaal lekker terug sturen naar hun kleie hutje. Gelukkig hebben we in Nederland Wilders, tenminste 1tje die er wat aan doet.
"1tje die er wat aan doet"?

Vindt dat hij bar weinig heeft gedaan tegen de islamisering tot heden.

Terug
Naar boven