XXL Nutrition

Laundryday!!!

Het zal ook nooit meer als vroeger zijn maar dat is nu met alles zo.
Alles moet groter en duurder worden.

De aflevering op JIM was echt k*t, enkel de mainstage en de base-event laten zien. En daartussen veel te veel interviews afgelegd door eline de munck die natuurlijk zoals gewoonlijk interessant wilt doen..
Heb ook een stuk gezien op JIM, en die Eline had inderdaad niet echt veel nuttigs te zeggen. Het was ook regi mainstage toen ???:o

****ing vet :cool:

Was godver goed te doen.
Ik was trouwens wel hip, met mijn ****ing fel groene tshirt.

Idd lompe tek :D Was daar meer voor de hardstyle. :)

GVD was gisteren bena mn bankkaart kwijt, ik stompte die veel te hevig in die bankautomaat waardoor dat die der helemaal verkeerd in stak en kreeg die der nimeer uit :roflol: dan cardstop bellen maar blijkbaar vloog ze er terug uit toen iemand anders zijn bankkaart er in wilde steken, chance gehad:cool:

One line of ketamine keeps the docter away:cool:

Ik vond het veel minder of vorig jaar, maar best nog gezellig. Stuk meer volk of vorig jaar ook denk ik! Toppers waren er niet echt voor mij. Marco Bailey gezien, Dj Coone (was vethard!), Regi een stuk, Sven Van Hees en Dave Lambert was wel chill, voor de rest nog wa dingen.

Chicks were everywhere, en die werden rijkelijk gevuld door mijn toffe gassen. Flatulentie den top door al die smerige brol die je moet wreten. Krijg je echt zo de winderigheid van, niet te doen!

En die Eline De Munck ferm zitten uitschijten van onderen:
ELINE LELIJKE DRAAK!!! We hadden beter die sinaasappel nog gesmeten naar ginder haha. Zou de max zijn moest dat live geweest zijn lol!

Terug
Naar boven