XXL Nutrition

Lauw @ Lowlands 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terwijl ik me verbaas over het gebrek aan tijdgevoel merk ik dat ik plotseling niet meer op de heuvel naast de Alpha tent sta. Ik weet überhaupt niet waar ik ben. Ik sta bij een gigantische wortel-raket. Raar, een wortelraket. Ik bewonder het ding een paar tellen, of een paar minuten, of een half uur ik weet het niet precies. Ik besluit dat ik het niet snap en loop verder.

Hahahahaha echt PRACHTIG. Het vuurtje, de aardbeien en de muntjes.. echt heerlijk :roflol:

Haha, Fear and loathing in Lowlands.

:roflol: Lauw!

• Topic Starter Topic Starter
lionel zei:
Mooi verhaal dude. Het begint bij mij te kriebelen om weer eens als vanouds uit mn plaat te gaan als ik jouw verhaal zo lees. Ik ga het binnenkort maar eens even voorstellen aan de boys denk ik.
Tip van Flip:
Scoor een stuk of wat blauwe driehoekjes (XTC, mdma) bewaar die voor een speciaal moment en neem ze samen met je beste vrienden. Dan heb je gegarandeerd een geweldige tijd. Begin met een halfje. :cool:
XTC is nogal ongezond dus als je pillen overhoudt dan zou ik ze lekker bewaren voor een half jaar later ofzo. Op die manier garandeer je ook dat de pil weer dat lekkere 'magische' gevoel geeft.

:roflol: :roflol: Geniaal stukje!! Leuk spul die paddo's ;)

Nou ja, paddo’s zijn leuk als je een beetje stevig in je schoenen staat. Het klinkt arrogant maar ik kan wat dat betreft gelukkig wel wat hebben. In de bomvolle Alpha tent had het bijvoorbeeld net zo goed een bad trip kunnen worden als mijn vrienden me hadden tegengehouden ofzo. En dan is het allemaal een stuk minder lachen.:eek:

Mijn allereerste kennismaking met paddos ontaarde bijvoorbeeld wel in een heuse badtrip. Het was misschien ook niet zo slim om in mijn eentje een dubbele portie kaalkopjes te nemen terwijl je bij jezelf denkt, ach met die paddos zal het wel loslopen.:rolleyes: Als je dan lantaarnpalen om ziet buigen en met je ogen dicht een high-speed kaleidoscopp ziet schrik je behoorlijk :D

edit: dit is trouwens een behoorlijke egotrip. leuk al die complimentjes. :yes:
als ik vannavond tijd heb typ ik de zaterdag. Die zal wat korter zijn want drank doet wel nare dingen met mijn korte termijn geheugen. :D

Lauw zei:
Tip van Flip:
Scoor een stuk of wat blauwe driehoekjes (XTC, mdma) bewaar die voor een speciaal moment en neem ze samen met je beste vrienden. Dan heb je gegarandeerd een geweldige tijd. Begin met een halfje. :cool:
XTC is nogal ongezond dus als je pillen overhoudt dan zou ik ze lekker bewaren voor een half jaar later ofzo. Op die manier garandeer je ook dat de pil weer dat lekkere 'magische' gevoel geeft.

Thanks Flip :D.

Dat van die pillen daar heb je helemaal gelijk in. Ik neem misschien eens in de anderhalf jaar een pil, en dat staat garant voor zes uur lang kippevel en euforie. De truc is inderdaad om het niet te vaak te doen!

Precies. XTC is ten eerste ongezond, je lever, nieren en hersenchemie krijgen flinke klappen. En ten tweede gaat de magie verloren als je het te vaak doet.
Als je XTC bewaart voor die speciale momenten is het echt een drug die je leven kan verrijken.
Edit: en dan heb je ook meer als genoeg aan 1 of 2 pillen, i.p.v. 8 pillen ofzo die je sommige gasten ziet wegslikken op een avond :rolleyes:

haha leuk stuk!!!! :D ben benieuwd naar de rest wat je er allemaal hebt meegemaakt ;).:P

Vermakelijke lectuur weer Lauw. Ben benieuwd naar het vervolg.

zoals we gewend zijn van je... humor all over the place

Meesterlijk stukje tekst. Alleen van Lauw lees ik alle lange lappen uit, je zinsbouw komt overeen met mijn manier van tekst vergaren, heerlijk! :D

Alleen ditte: 'Ik zeg nog tegen een security medewerker dat m’n kameraad crack in z’n anus verstopt heeft, maar helaas trapt de beste man er niet in.'

Dit overkomt mij als beveiliger zó váák voor en het zijn alleen de ergste KNURFTEN die zulke grapjes maken, grapjes die je als portier 1000 keer al hebt gehoord...niet meer doen Lauw! :finger:

Edit: wat ben je toch een vies goor vreet/zuip/drugsbeest! :roflol:

All I can say is: prachtig! :D

Wederom een schitterend stuk leesvermaak. :thumbs:

Ontzettend vermakelijk verteld :D
Samengevat: je hebt het beest uitgehangen...

Lauw zei:
Precies. XTC is ten eerste ongezond, je lever, nieren en hersenchemie krijgen flinke klappen. En ten tweede gaat de magie verloren als je het te vaak doet.
Als je XTC bewaart voor die speciale momenten is het echt een drug die je leven kan verrijken.
Edit: en dan heb je ook meer als genoeg aan 1 of 2 pillen, i.p.v. 8 pillen ofzo die je sommige gasten ziet wegslikken op een avond :rolleyes:

kun je oplossen door voldoende water te drinken ;)

DBC01 zei:
Meesterlijk stukje tekst. Alleen van Lauw lees ik alle lange lappen uit, je zinsbouw komt overeen met mijn manier van tekst vergaren, heerlijk! :D

Alleen ditte: 'Ik zeg nog tegen een security medewerker dat m’n kameraad crack in z’n anus verstopt heeft, maar helaas trapt de beste man er niet in.'

Dit overkomt mij als beveiliger zó váák voor en het zijn alleen de ergste KNURFTEN die zulke grapjes maken, grapjes die je als portier 1000 keer al hebt gehoord...niet meer doen Lauw! :finger:

Edit: wat ben je toch een vies goor vreet/zuip/drugsbeest! :roflol:
compliment geven en jezelf even mee in de positieve kijker zetten , DBC01 all the way :D

Leuk verhaal Lauw , leest heel vlot en kijk uit naar de rest van je weekend

:roflol:

Nou ja waar slaat dat nou op, dit is een schrijverskransje onder elkaar hoor :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven