AndroidHealthClinic

Lauw @ Lowlands 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk verhaal bro :)

Onze dbb reporter.

You tha Man!
And the man goes:......
'Pik zien 1 biertjuh!!! Pik zien 1 biertjuh!!!'.

Briljant! :D

Te gek gewoon !! :roflol: :roflol:

Damn: je moet wat etc...

Lauw je bent een varken man,karma :D

Je moet wat bla,bla,hou je te goed!

Wow, had ik die zaterdag toch bijna gemist! :eek:

t*ring man ik krijg zelf ook echt zin om weer eens ouderwets alle remmen los te gooien als ik dit zo lees. En erg mooi gebracht allemaal door ome Lauw!

Ben benieuwd naar de zondag.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, jullie zijn ook raar.
Ik dacht nog dat dit een soort Christiane F. achtig verhaal zou worden (was gisteren nog op t.v. coole film), waarin jullie een duidelijke waarschuwing tegen drugsgebruik zouden lezen. Want vrijdag ben ik zowat geflipt in de Alpha tent en zaterdag heb ik mezelf verlaagd tot naaktloperij. Maar schijnbaar is dat heel inspirerend? Dus op Lowlands 2006 zien we een handjevol goed getrainde mannen en vrouwen naakt proberen een bord fruit te bestellen? :D

Het is gewoon erg prettig te horen dat het altijd erger kan dan je eigen gedrag :p

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, ik ben julie referentie-kader?

Dani: zo hee, dat was een heftig avaondje.
Vriendin: nou, dat kan je wel stellen ja.
Dani: Ach, zolang ik niet Lauw (werkwoord, betekenis: onder invloed van geestverruimende middelen iedere vorm van waardigheid ver achter je laten).

Lauw zei:

Dani: Ach, zolang ik niet Lauw (werkwoord, betekenis: onder invloed van geestverruimende middelen iedere vorm van waardigheid ver achter je laten).
Je moet wat Karma verspreiden alvorens het opnieuw aan Lauw te geven.
:D :nut: :kiss:

Lauw zei:

ik vond het weer een mooi verhaal,
alleen jammer van deze mislukte grap ;)

Lauw, in een woord je bent geniaal.

whahaha vette shit man ! 1e verhaal was echt ZOO lache man.. lang geleden dat ik zo hard heb moeten lachen... schitterend !! :D:D

Meesterlijk :D Heerlijke opbouw ook in je verhalen :D

Dit soort humor kan mij zeer bekoren :thumbs: :laugh:

Whahahaha, jah die Lauw was ver heen op de zaterdagavond :roflol: Kan je je nog herrineren dat je die fles tia maria die ik mee naar binnen gesmokkeld had ook te grazen genomen had? :)

Rob G zei:
Whahahaha, jah die Lauw was ver heen op de zaterdagavond :roflol: Kan je je nog herrineren dat je die fles tia maria die ik mee naar binnen gesmokkeld had ook te grazen genomen had? :)
Slapen dikz*k.

Hoi, geile praat hier?

PS: Jullie moet slapen, morgen grote dag! Een DBB BBQ gangbang. We moeten nog loodjes trekken wie de b*ch van de dag wordt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven