AndroidHealthClinic

Lazar en Ulisses JR

Bezoekers in dit topic

Info hoeft niet altijd nuttig te zijn... haha


Wat betreft nuttige info.........., nuttige antwoorden is ook ver te zoeken hier. :)
Welkom op DBB..
 
Info hoeft niet altijd nuttig te zijn... haha


Wat betreft nuttige info.........., nuttige antwoorden is ook ver te zoeken hier. :)

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------



Je moeder is een vieze vuile hoer tegen gekomen in de spiegel.

:hornyna:

Hoe kun je nog twijfelen of hun gebruiken :roflol:

Wat maakt het ook uit.
 
Groeihormonen zijn geen anabole. :p
 
alleen top 6 Olympia gebruikt, rest natuurlijk.
 
Info hoeft niet altijd nuttig te zijn... haha


Wat betreft nuttige info.........., nuttige antwoorden is ook ver te zoeken hier. :)

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------



Je moeder is een vieze vuile hoer tegen gekomen in de spiegel.

:hornyna:

Oow is die nog niet gegeven ??? Het antwoord is ja
 
Zijn allemaal natty
 
Wat is het nut om te weten of die lui gebruiken?
De een kan door genetische aanleg verder komen dan de ander, maar bij met name de bovenste is het gewoon duidelijk. Dat fysiek haal je echt niet op een natuurlijke manier. Bij de onderste kan ik het niet goed beoordelen omdat de foto nogal klein is.
Maar wat boeit het man.


Nou gewoon om te weten of het echt haalbaar is op een natuurlijke manier,ik zelf geloof het niet maar genoeg mensen die zeggen dat het echt zo is, vandaar mijn vraag hier op dutchbodybuilding.com en dan zulke domme negatieve antwoorden krijgen op dit forum.... zulke vragen zou je juist heel normaal mogen stellen hier maar goed...

Peace
 
Nou gewoon om te weten of het echt haalbaar is op een natuurlijke manier,ik zelf geloof het niet maar genoeg mensen die zeggen dat het echt zo is, vandaar mijn vraag hier op dutchbodybuilding.com en dan zulke domme negatieve antwoorden krijgen op dit forum.... zulke vragen zou je juist heel normaal mogen stellen hier maar goed...

Peace

Oow dat was de vraag ??? Antwoord is nee
 
Oow dat was de vraag ??? Antwoord is nee

hahahhhhh


Laat maar.

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

welkom op dbb..


tnx

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

welkom op dbb..


tnx

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

welkom op dbb..


tnx
 
Mijn avatar slaat dus op dit soort topic starters...
 
Nou gewoon om te weten of het echt haalbaar is op een natuurlijke manier,ik zelf geloof het niet maar genoeg mensen die zeggen dat het echt zo is, vandaar mijn vraag hier op dutchbodybuilding.com en dan zulke domme negatieve antwoorden krijgen op dit forum.... zulke vragen zou je juist heel normaal mogen stellen hier maar goed...

Peace

Dat mag je uiteraard vragen. Wanneer je enkel achterlijke reacties krijgt wil dat zeggen dat je een nogal domme vraag stelt. Dit topic is er een mooi voorbeeld van. Zo werkt DBB nou eenmaal..
 
Is gras groen?
Is Gerard Joling homo?
Is Obama zwart?
 
Dat mag je uiteraard vragen. Wanneer je enkel achterlijke reacties krijgt wil dat zeggen dat je een nogal domme vraag stelt. Dit topic is er een mooi voorbeeld van. Zo werkt DBB nou eenmaal..



:whip:
 
:roflol:

nadenken not even once
 
ghsdgd

IMG_326893659469879.jpeg
 
puur natuur :treuren:
 
Back
Naar boven