MuscleMeat

LCD Sony 32" +-750€

Wat die panels betreft is het tegenwoordig moeilijk te bepalen wie ze gemaakt heeft, als je het ding opendraait weet je het pas zeker. Ik weet dat de computer lcd schermen vaak door lcd afdeling van Samsung gemaakt worden.

Het verschil is dat bijv. Sony kan zeggen: selecteer de beste lcd panelen er voor ons uit en die kopen wij dan op. De mindere gaan dan naar goedkopere merken. Ook bijv. fabrieksfouten kunnen ze er laten uitselecteren, en bij goedkopere merken blijven die dan zitten.

Mijn pa was tv technieker van beroep dus weet hier wel wat van.

De afwerking van kast, de algemene kwaliteit (alles buiten het paneel) bij Sony is meestal een stukje hoger dan bij de goedkopere merken, als je ongeveer dezelfde prijsklasse neemt. Philips daar moet ik echt niet van weten, vind het geen goed merk. Al dingen van gehad en gaat kapot of ziet er niet mooi uit. De duurdere modellen van Samsung en Panasonic zijn momenteel inderdaad wel zeer goed qua beeld en afwerking.

Waarom geen plasma eigenlijk ipv LCD?Er zijn laatste tijd veel goede plasma tv's in de aanbieding, vooral panasonic.

toevallig, zit ook voor een lcd tv te zoeken voor bij ps3/xbox

wat is nou het verschil tussen full hd en hd ready ???

Laatst bewerkt:
Nice! Wel gelijk boven de 1000E idd ;)

ik zou nog even wachten met het kopen van een sony LCD tv aangezien er weer wat nieuwe modellen met betere specs uitkomen (http://www.sony.nl/view/ShowProductCategory.action?site=odw_nl_NL&category=TVP+32-40+Sony+BRAVIA+TV) en het EK ook voor de nodige kortingen zal zorgen vermoed ik dus kun je 2 dingen doen:

a een nieuwe model kopen met beter specs
b een oud model kopen voor een sterk gereduceerde prijs ( zelfde scenario bij de samsung lcd tv 's)

ik durf alleen niet te zeggen wanneer dit alles gaat gebeuren.

ik zou nog even wachten met het kopen van een sony LCD tv aangezien er weer wat nieuwe modellen met betere specs uitkomen (http://www.sony.nl/view/ShowProductCategory.action?site=odw_nl_NL&category=TVP+32-40+Sony+BRAVIA+TV) en het EK ook voor de nodige kortingen zal zorgen vermoed ik dus kun je 2 dingen doen:

a een nieuwe model kopen met beter specs
b een oud model kopen voor een sterk gereduceerde prijs ( zelfde scenario bij de samsung lcd tv 's)

ik durf alleen niet te zeggen wanneer dit alles gaat gebeuren.

Vanaf aankomende week;)

Terug
Naar boven