MuscleMeat

Lcd tv +analoge uitzendingen (zolder)

remcokw106

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Ik ben van plan een tv te kopen een LCD voor mijn nieuwe ps3 die eraan zit te komen

maaaaaaaaaaaaaaaaar
nu zegt mijn vader dat dit totaal geen nut heeft omdat ik boven op zolder aleen ANALOGE uitzendingen heb dus de tv kwaliteit CRAP is,maar ik heb geen geld om apart een kpn abbo voor af te sluite

hebbe we hier nog een foefje voor ofniet ???

Dat je via analoge tv crappy beeld hebt klopt, maar als je het voor de PS3 doet dan maakt het niet uit. Die kwaliteit is gewoon top!

Ik heb hier zelf ook slechte kwaliteit beeld maar aangezien ik bijna nooit wat op tv kijk maakt het me geen **** uit ;)

Ik zeg doen! :thumb:

edit; je hebt wel van die signaalversterkers maar analoog blijft gewoon 'slecht' op een lcd/plasma/led ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat je via analoge tv crappy beeld hebt klopt, maar als je het voor de PS3 doet dan maakt het niet uit. Die kwaliteit is gewoon top!

Ik heb hier zelf ook slechte kwaliteit beeld maar aangezien ik bijna nooit wat op tv kijk maakt het me geen **** uit ;)

Ik zeg doen! :thumb:

edit; je hebt wel van die signaalversterkers maar analoog blijft gewoon 'slecht' op een lcd/plasma/led ;)

ok maar er is hier geen ander kunstje voor om iets te ''splitten'' ofzo ?

digitale ontvanger kopen voor boven???

makkie toch?

Ligt er ook een beetje aan waar je zit in Nederland. Ik merk dat het analoge tv-beeld in de grote steden vaak slechter is dan in dorpen/kleine steden. Ik zit ook met mijn LCD-tv op analoog signaal en heb prima beeld. Digitaal beeld is wel mooier, maar dat betekend niet dat analoog meteen klote is. En je PS3 beeld is altijd strak, dat heeft verder niet met analoog of digitale tv te maken.

Terug
Naar boven