AndroidHealthClinic

Lean gains (contest prep)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe voel jij je qua test ?
Heb zelf ook 3 maanden na een cycle op jou niv gezeten (0,5 test) door k*t coach.
Heb toen ook soort power pct gedaan met 2000 hcg om de dag gevolgd door clomid nolva.
1/2 maanden daarna voelde ik me weer de oude.

6 tot 8weken na mijn kuur begon ik het serieus te merken dat mijn testo plat lag, ook al gebruik ik HCG tot aan mijn nakuur. Toen over gegaan met power pct (20mg nolva&50mg clomid) voor 6weken maar mijn libido kwam niet op peil, de goesting in coïtus was er niet meer!
Toen heeft mijn begeleider mij aangeraden om terug met HCG te beginnen aan 1000iu eod en terug met power PCT en 50mg provi ed voor 6weken.
Toen begon het iets beter te gaan maar nog niet optimaal want mijn testo was nog maar 0.7 na 4maanden OFF. Niets dus!

Wel even vermelden dat ik 8weken tren ace en 4weken methyl tren had gebruikt, dus 12weken tren samen met susta en test p&mast p. Dus ik wist dat mijn herstel zwaarder/trager zou zijn maar zoooooo traag nu ook weer niet! :(

Volgende keer ga ik toch voor HMG dit zou veel beter werken.

6 tot 8weken na mijn kuur begon ik het serieus te merken dat mijn testo plat lag, ook al gebruik ik HCG tot aan mijn nakuur. Toen over gegaan met power pct (20mg nolva&50mg clomid) voor 6weken maar mijn libido kwam niet op peil, de goesting in coïtus was er niet meer!
Toen heeft mijn begeleider mij aangeraden om terug met HCG te beginnen aan 1000iu eod en terug met power PCT en 50mg provi ed voor 6weken.
Toen begon het iets beter te gaan maar nog niet optimaal want mijn testo was nog maar 0.7 na 4maanden OFF. Niets dus!

Wel even vermelden dat ik 8weken tren ace en 4weken methyl tren had gebruikt, dus 12weken tren samen met susta en test p&mast p. Dus ik wist dat mijn herstel zwaarder/trager zou zijn maar zoooooo traag nu ook weer niet! :(

Volgende keer ga ik toch voor HMG dit zou veel beter werken.
hm,

hcg tot aan het einde met nolva 20 (clomid maybe) zou de trick toch moeten doen? Zelfs voor die compounds.
Zit zelf nu aan high tren low test met hcg ernaast kijken hoe mijn pct gaat na die tijd ,je maakt het wel spannend :D
Maar hoe is je coïtus drive nu ?
voelt weer als oud of wel degelijk nog minder?

hm,

hcg tot aan het einde met nolva 20 (clomid maybe) zou de trick toch moeten doen? Zelfs voor die compounds.
Zit zelf nu aan high tren low test met hcg ernaast kijken hoe mijn pct gaat na die tijd ,je maakt het wel spannend :D
Maar hoe is je coïtus drive nu ?
voelt weer als oud of wel degelijk nog minder?

Ik heb die trick al 2maal geprobeerd, 250iu eod HCG tot aan de nakuur dan verder met 20mg nolva&50mg clomid voor 6weken (2x zelfs met 50mg proviron erbij en nogmaals 1000iu eod voor 4weken) maar zonder het gewenste resultaat.Vandaar dat ik geen hcg meer tijdens de kuur verkies maar na de kuur maar dan op 1500iu eod samen met nolva&clomid.

Nu is de coïtus drive weer op peil en voel mij terug de oude.

Nog iemand tips of opmerkingen over onderstaande kuur.

1-8w sust 500mg e3d
1-8w para 152mg e3d
1-12w primo 400mg e6d

9-14 test p 150mg eod
9-14 mast p 150mg eod
9-14 tren a 150mg eod
9-14 winstrol inj. 50mg ed
(evt. 8-14 anavar of clen 80-100mg of 120-160mcg)

Waarom anavar OF clen ?

Ana eruit, halo erin op eind.

Ik verkies liefst altijd zo weinig mogelijk orals te gebruiken maar omdat clen en anavar nog mild zijn voor de lever kan ik het wel overwegen. Eventueel als volgt dan.

1-8w anavar 80mg ed
1-8w sust 500mg e3d
1-8w para 152mg e3d
1-12w primo 400mg e6d

9-14 clen 120-160mcg
9-14 test p 150mg eod
9-14 mast p 150mg eod
9-14 tren a 150mg eod

Clen is geen AAS en al helemaal geen 17AA dus niet lever toxisch. Daarom vind ik het appels met peren vergelijken als je moet kiezen tussen anavar en clen.

I know maar ik bedoelde algemeen verkies ik zo weinig mogelijk orals.
Maar ik ga het dus zo eens proberen.

1-8w anavar 80mg ed
1-8w sust 500mg e3d
1-8w para 152mg e3d
1-12w primo 400mg e6d

9-14 clen 120-160mcg
9-14 test p 150mg eod
9-14 mast p 150mg eod
9-14 tren a 150mg eod

Hey man ik las effe je topic door. Bale voor die slechte herstel maar je bent ook wel echt pokke groot XD. Ik zat te denken dat je zegt dat je liever injects neemt dan orals dat ivm je lever enz. Nou ben ik best een noob kwa dit maar ik dacht dat ik ergens las dat winny injects ook gewoon gemetyleerd zijn dus dan maakt t eigenlijk vrij weinig uit hoe je t inneemt toch? En aangezien winny injects nogal pijnlijk is, wrm neem je gewoon geen oral... Minder prikke..

Hey man ik las effe je topic door. Bale voor die slechte herstel maar je bent ook wel echt pokke groot XD. Ik zat te denken dat je zegt dat je liever injects neemt dan orals dat ivm je lever enz. Nou ben ik best een noob kwa dit maar ik dacht dat ik ergens las dat winny injects ook gewoon gemetyleerd zijn dus dan maakt t eigenlijk vrij weinig uit hoe je t inneemt toch? En aangezien winny injects nogal pijnlijk is, wrm neem je gewoon geen oral... Minder prikke..

Ik verkies liever winny injects vooral omdat ik hiermee beter resultaat bekom. In het verleden heb ik 2x winny tabs gebruikt 50mg ed maar kwam niet zo hard uit als met de desma injects. Dus ik vermoed dat het vooral aan de kwaliteit van tabs ligt (onder gedoseerd)

Ik neem nog liever orals dan dat ik mij aan clen waag. Lekker voor je hart :eek:

Ok, ja als je ug hebt kan altijd onder gedossed zijn. Alleen is t kiezen van tussen de pijn en de droogheid. Maar goed goodluck

Je hebt met deze waarde 1 geluk, je krijgt gratis test van de uroloog. Ik heb /had dezelfde waarde, en heb nu gratis aas :D

Ok, ja als je ug hebt kan altijd onder gedossed zijn. Alleen is t kiezen van tussen de pijn en de droogheid. Maar goed goodluck

Idd die orals zullen heel waarschijnlijk wel onder gedoseerde bunk zijn geweest. de injects hebben altijd goed hun werk gedaan en heb weinig last van pijnlijke injects :)
Ben gewoon een speldenpopje :D

Je hebt met deze waarde 1 geluk, je krijgt gratis test van de uroloog. Ik heb /had dezelfde waarde, en heb nu gratis aas :D

Idd met zo waarden krijg je zonder probleem sust voorgeschreven :p
Maar ik had toch liever dat mijn herstel sneller zou gaan.
Na deze kuur ga ik hmg en arofixen gebruiken. Hopelijk zal dit mijn herstel bevorderen!

Waarom doe je geen blast and cruise?

Blast / cruise is een kuur doen en daarna een tijdje op een lage dosering alvorens je weer een kuur doet.

Zelf prefereer ik een opbouw als dit:
week 1-8 test e 1000mg ew
week 1-8 deca 600mg ew
week 9-14 test e 150mg ew
week 15-20 test prop 100mg eod
week 15-20 tren ace 100mg eod
week 21-24 test e 150mg ew
etc
etc

Lange esters pak ik 8 weken, dan 6 weken cruise/bridge/trt.
Korte esters pak ik 6 weken, dan 4 weken cruise/bridge/trt.

Blast / cruise is een kuur doen en daarna een tijdje op een lage dosering alvorens je weer een kuur doet.

Zelf prefereer ik een opbouw als dit:
week 1-8 test e 1000mg ew
week 1-8 deca 600mg ew
week 9-14 test e 150mg ew
week 15-20 test prop 100mg eod
week 15-20 tren ace 100mg eod
week 21-24 test e 150mg ew
etc
etc

Lange esters pak ik 8 weken, dan 6 weken cruise/bridge/trt.
Korte esters pak ik 6 weken, dan 4 weken cruise/bridge/trt.

Nu snap ik het, gewoon een brigde inbouwen tss je lange en korte esters.

Ik heb dit in het verleden ook al gedaan en deed het ook ongeveer gelijk jou.
8-12weken lange esters en 6-8weken voor de korte esters.

Terug
Naar boven