- Waardering
- 2
14 jaar, en iemand dood steken om een pen.
Dan ben je echt niet goed wijs in je kopf.
Daarom dat het in Holland is hé

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
14 jaar, en iemand dood steken om een pen.
Dan ben je echt niet goed wijs in je kopf.

geef eens een voorbeeld hoe je om een mes in je nek vraagt...
Voor de ene wel en de andere niet, hangt af van de emphatie van de persoon. Verder is het natuurlijk een ver van mijn bed denkwijze, tot het op een dag gebeurd in je eigen vrienden - of familiekring.
Weer eentje, nog even en het schockeerd niet eens meer.
Een zestienjarige Marokkaanse leerling van een ROC in Amsterdam-West is donderdagmiddag overleden nadat hij bij een ruzie voor het schoolgebouw in zijn nek werd gestoken. De politie heeft een veertienjarige Turkse medescholier aangehouden.
De straat voor het ROC werd onmiddellijk door de politie afgezet
Dat meldt de regionale zender RTV Noord-Holland. De steekpartij gebeurde rond half een donderdagmiddag voor het Technisch College aan de Amsterdamse Vlaardingenlaan.
Omstanders melden dat de allochtone jongeren in de klas ruzie kregen nadat een van hen een pen tegen zijn hoofd gegooid kreeg, schrijft De Telegraaf.
Die ruzie zou buiten het schoolgebouw zijn voortgezet. Een van de ruziemakers stak daar een ander in zijn nek. Het slachtoffer is zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij overleed.
Volgens RTV Noord-Holland is de veertienjarige Turkse jongen ook gewond: hij zou door een groep medeleerlingen zijn tegengehouden bij het metrostation Henk Sneevlietweg, waar hij probeerde te vluchten.
Daar zou hij in elkaar zijn geslagen, voordat hij werd overgedragen aan de politie. Die heeft hem vervolgens meegenomen naar het politiebureau voor verhoor.
Het schoolplein werd onmiddellijk nadat de politie arriveerde afgezet. Een traumahelikopter verleent assistentie.
Het probleem van de multiculti lost zichzelf op

Volgens bepaalde cijfers zal het heus wel meevallen. Maar als ik naar Opsporing Verzocht kijk zie ik bijna alleen maar getinte/donkere mensen. Zal wel aan mij liggen dan.![]()

Misschien werd die gast al heel 't jaar gepest en droeg ie dat mes omdat ie bang was. Kan allemaal he? Conclusies trekken aan de hand van één paragraaf lijkt me een beetje voorbarig. Niet dat dat de actie rechtvaardigt maar tis nooit zwart wit.
Haha inderdaad, dat hoeven ze bijna niet meer door te geven bij het signalement, nou hooguit het tintje dan![]()
juist, als je moeder en zussen verkracht worden en je pa opgehangen word en je huis in de fik word gestoken en je knalt deze kerel neer ben je meteen een laffe hond hier.Conclusies moet je niet trekken als je iets niet zeker weet.Natuurlijk is het jammer dat er iemand vermoord word maar soms is het de enige weg.
je reacties zijn soms zo dom dat ik ze eigenlijk al niet meer serieus zou moeten nemenjuist, als je moeder en zussen verkracht worden en je pa opgehangen word en je huis in de fik word gestoken en je knalt deze kerel neer ben je meteen een laffe hond hier.Conclusies moet je niet trekken als je iets niet zeker weet.Natuurlijk is het jammer dat er iemand vermoord word maar soms is het de enige weg.

Jij bent echt wel de slimste thuis heje reacties zijn soms zo dom dat ik ze eigenlijk al niet meer serieus zou moeten nemen

Hebben jullie toevallig geen reserve Belg meer nodig ? Je mag hem gratis en voor niks hebben.![]()