Fitness Seller

Leg in dit topic uit waarom jij vind dat...

Peiling Peiling Criminele allochtonen het land uit ?

• ja

Stemmen: 77 67,0%
  • nee

Stemmen: 13 11,3%
  • ik ben sniper X

Stemmen: 25 21,7%

• Totaal stemmers
    115
  • Peiling gesloten .
Hoeft niet.
Als 1 ouder ergens anders geboren is kan je heel goed een Nederlands paspoort hebben. Als je zelf ergens anders geboren bent ook trouwens.

Het woord allochtoon is een vernieuwend woord voor immigrant.

Een immigrant is gewoonlijk iemand die van plan is permanent te verblijven, en niet een toevallige bezoeker of een reiziger. De immigratie betekent "in-migratie" in een land, en is het omgekeerde van emigratie, hetgeen "weg-migratie" betekent.

en een allochtoon/ immigrant dient zich te melden bij de dienst immigratie/naturalisatie. of bestaat er voor een allochtoon een uitzondering daar op?

Het land uit.

Als ik naar mijn buurman ga gooi ik ook niet mijn poten op de tafel maar gedraag ik me netjes in ZIJN huis

Je vergeet alleen dat voor een groot deel van de mensen die jij met deze reden zou willen aanpakken Nederland meer het eigen huis is dan waar dan ook, zowel wettelijk als gevoelsmatig.

Die vergelijking met prive-omgeving wordt hier wel erg vaak aangehaald. En trekt eerlijk gezegd op niks.

Kijk, daar ga jij al fout.
Lees maar eens goed wat de definitie van allochtoon is, en dan mag jij verder praten.

Ik mag sowieso verder praten en jij gaat mij daar zeker niet van weerhouden. Ik begrijp echter wel wat je bedoelt hoor. Officiëel heeft een allochtoon natuurlijk wel de Nederlandse nationaliteit. Deze heeft hij echter gekregen, omdat hij ervoor gekozen heeft om die aan te nemen (of zijn/haar ouders). Het blijft dus een keuze om je ergens te vestigen.

Je vergeet alleen dat voor een groot deel van de mensen die jij met deze reden zou willen aanpakken Nederland meer het eigen huis is dan waar dan ook, zowel wettelijk als gevoelsmatig.

Mensen waarvan de ouders in NL zijn geboren (en de kinderen dus ook) vind ik pas NL ers:)

Het woord allochtoon is een vernieuwend woord voor immigrant.

Een immigrant is gewoonlijk iemand die van plan is permanent te verblijven, en niet een toevallige bezoeker of een reiziger. De immigratie betekent "in-migratie" in een land, en is het omgekeerde van emigratie, hetgeen "weg-migratie" betekent.

en een allochtoon/ immigrant dient zich te melden bij de dienst immigratie/naturalisatie. of bestaat er voor een allochtoon een uitzondering daar op?

Volgens mij haalde ik de betekenis van allochtoon aan die algemeen geaccepteerd is, en die ook door het CBS uitgegeven is.

Die vergelijking met prive-omgeving wordt hier wel erg vaak aangehaald. En trekt eerlijk gezegd op niks.

Daarmee heb je ook gelijk de kern van Wilder's gezwets te pakken. Een groot deel van die mensen zijn al thuis, of je het hier nu mee eens bent of niet, daar ga je in geen honderd jaar verandering in brengen zonder je land om te bouwen in een soort politiestaat dat alle internationale regels aan zijn laars lapt en weg kwijnt in isolationisme.

Toch heb ik het idee, dat er op het gevoelsmatige deel een steeds grotere kloof ontstaat tussen de kleine groepjes en de rest van de maatschappij. Met de kleine groepjes bedoel ik dan de groepjes allochtonen, die zich dusdanig manifesteren, dat zij een slechte naam geven aan de hele groep allochtonen, die hier woont.

Daarmee heb je ook gelijk de kern van Wilder's gezwets te pakken. Een groot deel van die mensen zijn al thuis, of je het hier nu mee eens bent of niet, daar ga je in geen honderd jaar verandering in brengen zonder je land om te bouwen in een soort politiestaat dat alle internationale regels aan zijn laars lapt en weg kwijnt in isolationisme.

Dit is inderdaad het eerste pun.

Maar ik doelde meer op dat je de wetten die je in je eigen privé-domein stelt je niet kan doortrekken op landelijk of internationaal niveau.

Mensen waarvan de ouders in NL zijn geboren (en de kinderen dus ook) vind ik pas NL ers:)

Jij denkt echt dat je mensen die hier zijn geboren weg kan sturen? zo hoppakee, op het vliegveld, ga je daar maar redden?

Hoe wil je dat in godsnaam voor elkaar krijgen, afgezien van andere bezwaren, zonder enorme problemen te krijgen met de internationale gemeenschap?

Dit is inderdaad het eerste pun.

Maar ik doelde meer op dat je de wetten die je in je eigen privé-domein stelt je niet kan doortrekken op landelijk of internationaal niveau.

De wetten van dit land zijn echter wel degelijk gestoeld op de normen en waarden van dit land, oftewel de leefregels van de mensen, die hier wonen/gewoond hebben.

Jij denkt echt dat je mensen die hier zijn geboren weg kan sturen? zo hoppakee, op het vliegveld, ga je daar maar redden?

Hoe wil je dat in godsnaam voor elkaar krijgen, afgezien van andere bezwaren, zonder enorme problemen te krijgen met de internationale gemeenschap?

Boeiend. Ik geef alleen mijn mening:) Ik zeg niet dat het zo moet

kerels allemaal het land uit.
Vrouwen worden gefilterd, te kleine tet*en en konten moeten weg !

Hoe wil jij iemand die hier geboren is dan het land uitzetten? Lijkt me wettelijk gezien niet eens mogelijk. Eerste generatie kan je eventueel gevangenisstraf laten uitzitten in land van herkomst. Misschien iemand met Marokkaans paspoort ook? Maar verder is er niet veel mogelijk denk ik.

Zolang mensen een dubbel paspoort hebben moet dat geen probleem zijn. Na de Tweede Wereldoorlog werden zelfs van etnische Nederlanders hun (enige) paspoort ontnomen omdat ze voor de bezetter vochten. Zij moesten maar kijken waar ze terecht konden.

Men hoeft maar het Nederlands paspoort in te trekken van een allochtone crimineel en hij kan enkel nog van zijn andere paspoort gebruik maken. Hij of zij wordt dan namelijk ongewenst vreemdeling en dient te worden uitgezet naar het land van herkomst. Terugkomen is dan legaal onmogelijk aangezien diegene dan geregistreert staat. Juridisch zal het niet makkelijk zijn en uiteraard zal de internationale gemeenschap 'verontwaardigd' zijn, maar wie nergens in gelooft zal ook nooit iets veranderen.

Een geweldloze daad van zelfverdediging van een volk dat zich slechts verzet tegen de dreigende totale ontwrichting.

Ik bedoel, dat je dan constant gaat aanpassen aan degenen, die niet mee willen of kunnen komen in een maatschappij. Dus als ik bijvoorbeeld bij jou thuis kom en ik sla telkens jullie televisie van de muur af, dan zou jij dus telkens een nieuwe televisie op gaan hangen en tegen mij zeggen, dat je blij bent met mijn bezoek i.p.v. mij op mijn gedrag aan te spreken en als ik niet wil luisteren, mij je huis uit te gooien.;)

Hoe bedoel je aanpassen concreet ?
Vb, 1 van de voorstellen waar ik achter sta is de verplichte spreiding van allochtonen in diverse scholen. Daarvoor hoef jij toch niets te doen ?

Zolang mensen een dubbel paspoort hebben moet dat geen probleem zijn. Na de Tweede Wereldoorlog werden zelfs van etnische Nederlanders hun (enige) paspoort ontnomen omdat ze voor de bezetter vochten. Zij moesten maar kijken waar ze terecht konden.

Men hoeft maar het Nederlands paspoort in te trekken van een allochtone crimineel en hij kan enkel nog van zijn andere paspoort gebruik maken. Hij of zij wordt dan namelijk ongewenst vreemdeling en dient te worden uitgezet naar het land van herkomst. Terugkomen is dan legaal onmogelijk aangezien diegene dan geregistreert staat. Juridisch zal het niet makkelijk zijn en uiteraard zal de internationale gemeenschap 'verontwaardigd' zijn, maar wie nergens in gelooft zal ook nooit iets veranderen.

Een geweldloze daad van zelfverdediging van een volk dat zich slechts verzet tegen de dreigende totale ontwrichting.
Volgens mij ga je echt door Europa gewoon op de vingers getikt worden en zal dat spelletje dus niet lang doorgaan. Hoe het juridisch precies in elkaar zit weet ik niet, maar het lijkt me sterk dat ze mensen die hier geboren zijn zullen kunnen uitzetten op basis van crimineel gedrag.

Maar Nederland is sowieso al vrij tolerant en links buiten de PVV dus ik denk sowieso niet dat de politiek of de bevolking ooit met een meerderheid achter zo'n idee zal gaan staan.

Terug
Naar boven