- Waardering
- 12.551
chopperbob is de grootste ewarrior op dit forum, volgens mij verzint ie ook al z'n stats
Goed mogelijk, suspect, zulke stats zonder fotoos.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chopperbob is de grootste ewarrior op dit forum, volgens mij verzint ie ook al z'n stats

zijn wel filmpjes maar volgens mij zijn het fake plates
![]()
En jij bent een magere tyfusecto dus wat is nu precies je punt, droeft**ter?
+100 voor droeft**ter
En jij bent een magere tyfusecto dus wat is nu precies je punt, droeft**ter?
"Ik begrijp best dat je jezelf groot wil voordoen maar ik heb liever dat je mij niet meer irriteerd als je niks zinnigs te melden hebt, wat bij jou nooit het geval zal zijn."Ik begrijp best dat je voor je vriendje opkomt maar ik heb liever dat je mij niet meer quote als je niks zinnigs te melden hebt.
Ik begrijp best dat je voor je vriendje opkomt maar ik heb liever dat je mij niet meer quote als je niks zinnigs te melden hebt.
Ik begrijp best dat je voor je vriendje opkomt maar ik heb liever dat je mij niet meer quote als je niks zinnigs te melden hebt.

Ik ben bang dat jij daar helemaal niks over te vertellen hebt en...oh, nee...wacht even....verkeerde start.
Nee, sorry man. Ik had nooit zo mogen regeren op jouw goede, weloverwogen en doordachte post. Mijn reactie was zwaar overtrokken en zeker niet zo bedoelt als dat het over kwam.
Ik beloof plechtig dat ik voortaan eerst aan u zal vragen of mijn post niets onzinnigs bevat en/of elementen bevat die u tegen de borst kunnen stuiten, koning r*tard.

doe je dat bij mij voortaan ook dan?Ik beloof plechtig dat ik voortaan eerst aan u zal vragen of mijn post niets onzinnigs bevat en/of elementen bevat die u tegen de borst kunnen stuiten.

Nee, want jij bent lang niet zo perfect. Misschienals je wat minder op chopper gaat lijken......
![]()