MuscleMeat

Legt de lat wat hoger

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol: zijn wel filmpjes maar volgens mij zijn het fake plates :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Tijd niet actief geweest , vorige dagen ziek geweest en nu nog altijd door maagklachten .. maar ik ben niet gestopt geweest met trainen , Ik heb mijn schema veranderd naar een 3 split schema ..
MA : Borst/Biceps
Woensdag : Rug/Triceps
Vrijdag : Benen Schouders Trapz

Cheers

" That's what I call a person with a ****ed up attitude ! "

Ik begrijp best dat je voor je vriendje opkomt maar ik heb liever dat je mij niet meer quote als je niks zinnigs te melden hebt.
"Ik begrijp best dat je jezelf groot wil voordoen maar ik heb liever dat je mij niet meer irriteerd als je niks zinnigs te melden hebt, wat bij jou nooit het geval zal zijn."

Ik begrijp best dat je voor je vriendje opkomt maar ik heb liever dat je mij niet meer quote als je niks zinnigs te melden hebt.

Ik ben bang dat jij daar helemaal niks over te vertellen hebt en...oh, nee...wacht even....verkeerde start.

Nee, sorry man. Ik had nooit zo mogen regeren op jouw goede, weloverwogen en doordachte post. Mijn reactie was zwaar overtrokken en zeker niet zo bedoelt als dat het over kwam.
Ik beloof plechtig dat ik voortaan eerst aan u zal vragen of mijn post niets onzinnigs bevat en/of elementen bevat die u tegen de borst kunnen stuiten, koning r*tard.

Ik ben bang dat jij daar helemaal niks over te vertellen hebt en...oh, nee...wacht even....verkeerde start.

Nee, sorry man. Ik had nooit zo mogen regeren op jouw goede, weloverwogen en doordachte post. Mijn reactie was zwaar overtrokken en zeker niet zo bedoelt als dat het over kwam.
Ik beloof plechtig dat ik voortaan eerst aan u zal vragen of mijn post niets onzinnigs bevat en/of elementen bevat die u tegen de borst kunnen stuiten, koning r*tard.

:haha:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven