AndroidHealthClinic

Leiden ==> goeie gym?

Vince

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Ok, ik heb beslist. Ik ga mijn Belgenlandje verlaten dit jaar en mij begeven naar Leiden. Nieuwe opleiding (culturele antropologie/ontwikkelingssociologie), nieuw leventje, je kent het wel. Maaarrrr voor ik er naartoe ga moet ik ZEKER weten of er een goeie gym is... :D :D :D
Kom maaaarrrr met tips !

En ik eis wel een DBB ontvangstcomité als ik arriveer ;)

Geen id, kom wel heel vaak in leiden maar heb er nog nooit een sportschool gezien. Als je vervoer hebt en 20 a 30 minuutjes kan en wil rijden dan kan je beter naar zoetermeer of den haag gaan.

Ligt eraan waar je gaat wonen, maar Fysiek schijnt wel goed te zijn voor de hardcore sporters onder ons. Ook bij de Spartaan kun je terecht voor het nodige ijzer.

Of je komt bij mij op bezoek :D Maar dat gaat je wat meer kosten.

Fysiek is idd een erg goede gym. Helaas train ik bij een standaard "healthcenter" omdat ik daar ook kan squashen.

Maar verwacht niet te veel van Leiden, ik woon hier nu 20 jaar en het is eerlijk gezegt nogal saai.

meestal hebben uni's eigen centra die iets voordeliger zijn. voor leiden zit die hier: [Link niet meer beschikbaar]

geen ervaring met plexus, kom zelf van de andere kant van 't land vandaan, maar het is een overweging.

• Topic Starter Topic Starter
thenk yuuuu!

http://www.fitness-energiek.nl/

Erg plezierige sportschool! Het nieuwste van het nieuwste staat er. Life Fitness, Hammer strenght.
Voordelige prijzen, gemoedelijke sfeer. Kortom voor mij de meest geschikte!

42 Euro voor onbeperkt veeltste duur, ik zou naar fysiek gaan 32 Euro per maand onbeperkt.
Valkenburg is toch nog 20 minuutjes van Leiden vandaan.

dr. Gonzo zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HARDCORE!

Die foto is echt TE erg! :D

Heb al een paar keer aangegeven dat ze dat oude mens weg moeten halen.

Maar we zijn ook niet hardcore, je kunt wel lekker trainen bij ons. We hebben tenminste een squatrack en dumbbell t/m 40 kg. Dat kun je van veel centra van deze grootte niet zeggen.

En Energiek? Ga jij dat een beetje promoten Eikje? Trainen is daar ok, maar ik zou hem niet promoten......

Ik zit ook op school in Leiden enne..kheb al s overwogen om een lidmaatschap bij plexus te nemen mocht het te laat worden om naar me eigen gym te gaan bij mij in de straat bij uitlopende lessen.

Echter, toen ik op proef een keertje ging werd ik raar aangekeken toen ik opeens met dumbbells van 18 kilo begon te trainen...en toen ik 80 kilo op de stang gooide om te benchen...kwamen ze al gelijk aanlopen van: he brede Harry!Dit is een studenten fitness-centrum! je anabolenhobby beoefen je maar ergens anders... :mad: :mad: :mad: GRRRRRRRRR!!!nou en OF!!!Lekker bij me eigen gym trainen!!!!Bah...stelletje Baco/Breezahboys!!!

Maarre..dit zal heus niet de enige plek in Leiden zijn waar je kan trainen.Goed zoeken, elke stad heb wel ergens een gym waar je lekker hardcore kunt gaan!of anders fftjes 10 minuten met de trein naar Den Haag...daar heb je dr zat:) Ik neem aan dat je net als ik een OV hebt

Succ6 :cool:

Ben net weer voor het eerst bij Fysiek wezen trainen en wat een GYM.
Niet normaal wat een variatie niet alleen mooi maar ook gewoon super toestellen.
Train nu ook bij Prolife in oegsgeest en ook daar is het goed verzorgd niks op aan te merken.
Denk alleen dat voor de hard core sporter het een walhallala in leiden is.
De opzet bij Prolife is wat meer netjes en meer op de Fitness ingesteld ze geven ook elk uur buik training en dat heb ik ergens anders nog niet mee gemaakt.
Zou zeggen probeer het bij allebij een x :D

ert zei:
Ben net weer voor het eerst bij Fysiek wezen trainen en wat een GYM.
Niet normaal wat een variatie niet alleen mooi maar ook gewoon super toestellen.
Train nu ook bij Prolife in oegsgeest en ook daar is het goed verzorgd niks op aan te merken.
Denk alleen dat voor de hard core sporter het een walhallala in leiden is.
De opzet bij Prolife is wat meer netjes en meer op de Fitness ingesteld ze geven ook elk uur buik training en dat heb ik ergens anders nog niet mee gemaakt.
Zou zeggen probeer het bij allebij een x :D

Ja, voor de echte hardcore sporter is Fyiek de beste keus. Mits je zelf al weet hoe alles werkt, want hoe is het gesteld met de begeleiding?

Wij zijn bij Prolife lekker allround, lopen 2 beesten van instructeurs rond en de eigenaar is ook gunstig bedeeld.
:D

Maar moet je op je geld letten en vind je begeleiding niet belangrijk dan zou ik je ook naar Fysiek verwijzen.

Terug
Naar boven