XXL Nutrition

Leiden ==> goeie gym?

Ja dat is waar als je niet weet hoe het werkt dan is het een beetje lastig.
Maar zoals al gevraagd werd is het alleen maar een optie daar om zei ik ook je kan er op ze minst bij allebij proberen.
Ik ben bij allebij in geschreven en kan dus de keuze maken. :p

En Maniac om het zo te zeggen moet je zelf ook eens gaan kijken en dan weet je wat ik bedoel.
Hou me ten goede Bij prolife is het prima in orde, maar bij Fysiek is het toch weer wat anders.
En Vince lijkt me geen beginner zo te merken dus aan hem de beslissing!!

• Topic Starter Topic Starter
Goed, nu heb ik al wat opties. Ik zal eens gaan rondkijken.
Toestellen en al die truut heb ik niet nodig. Gewoon degelijk materiaal en voldoende zware dumbbells, squatrek etc. En liefst niet teveel breezahs die mij het leven zuur maken. :D

Vince zei:
Goed, nu heb ik al wat opties. Ik zal eens gaan rondkijken.
Toestellen en al die truut heb ik niet nodig. Gewoon degelijk materiaal en voldoende zware dumbbells, squatrek etc. En liefst niet teveel breezahs die mij het leven zuur maken. :D

Één tip..ga dan niet naar Plexus als je geen last wil hebben...t zijn dan wel geen Breezahs maar wel van die ongelooflijke studentenballen en -miepen die geen begrip of waardering hebben voor deze mooie leefsT!!! Ik zag ze gewoon massaal aan het bier en een peuk opsteken na een uurtje"bikkelen" en als ik daar me bakkie kwark en kip leegeet...me een beetje voor hongerlijer en konijn uitmaken???:mad: :mad: :mad: je zou ze willen DOODschieten!!! :mad:

Train al een aantal jaar bij Fysiek en ben er zeer tevreden over.

Het is volgens mij een van de grootste gyms in de regio.

Dumbbells t/m 50 kg, veel losse halters, goed squatrek en verder zeer veel apparatuur van verschillende merken voor het "zware" werk.

Vince kom in ieder geval een keer kijken of trainen, het zal je niet tegenvallen.

Terug
Naar boven