Fitness Seller

LEKKAH LEKKAH Tren en Test!

Waarom tren maar 8 weken?
Anders zou ik zeker voor een frontload kiezen.

• Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
Nolvadex gewoon vlak op 20mg nemen. Er is geen enkel bewijs dat meer dan 20mg beter effect sorteert.

Lekker kuurtje trouwens. Hoeveel weeg je?

Laatst bewerkt:
Beast N°1 zei:
tren werkt bij de meesten toch redelijk snel, 8 weken is imo zeker genoeg voor deze ester tot zijn recht te laten komen, sommige gebruiken het maar 6 weken en zijn er ook over te spreken. mijn eerste kuur was 6 weken en 2de ook. ik vind 10 weken al een mooi vooruitzicht. en heb trouwens 5 weken dboll aan het begin das genoeg aas op korte tijd.

De mensen die hem zes weken pakken spreken dan meestal over de Acethaat versie in tegensteling tot de Enanthaat versie van jou;)

Succes met je kuur verder :thumbs:

Laatst bewerkt:
Zit nu op 500mg Test E, 400mg Tren E en 600mg Bold...met gepaste trots wil ik U vermelden dat ik me ook best LEKKAH voel :D

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
Goh van wie komt tog het woordje Lekkah af :scratch:

Succes ermee man, en de foto op u avater ziet er ook best ok uit ...

Elmo zei:
Nolvadex gewoon vlak op 20mg nemen. Er is geen enkel bewijs dat meer dan 20mg beter effect sorteert.

Lekker kuurtje trouwens. Hoeveel weeg je?

explain? Dus gewoon 4 weken @ 20 mg/dag?

Ik begin binnenkort ook met mijn nakuur:

week 1-2 : 40 mg
week 3 -4 : 20 mg

daarnaast neem ik ook wat clen bij, en wat supps zoals tribilus, testosteron boost, bcaa's, en multivits

groeten
Br0

je doet er juist goed aan de tren enanthaat 2 weken eerder te stoppen als de test enanthaat , praktijk wijst uit dat je dan een wat beter herstel hebt na de kuur.

Gewoon vlak op 20mg. de tabletten die je spaart kun je beter gebruiken voor een week extra nakuur!

Br0 zei:
explain? Dus gewoon 4 weken @ 20 mg/dag?

Ik begin binnenkort ook met mijn nakuur:

week 1-2 : 40 mg
week 3 -4 : 20 mg

daarnaast neem ik ook wat clen bij, en wat supps zoals tribilus, testosteron boost, bcaa's, en multivits

groeten
Br0

hardgainers zei:
je doet er juist goed aan de tren enanthaat 2 weken eerder te stoppen als de test enanthaat , praktijk wijst uit dat je dan een wat beter herstel hebt na de kuur.

mee eens, ik denk alleen dat BK bedoelt dat ie alles beter wkn door kan trekken..

ik heb er zelf ook zeker profijt van gehad in mn laatste kuur dat ik de test 2wkn langer heb genomen!

Terug
Naar boven