- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 4%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beast N°1 zei:tren werkt bij de meesten toch redelijk snel, 8 weken is imo zeker genoeg voor deze ester tot zijn recht te laten komen, sommige gebruiken het maar 6 weken en zijn er ook over te spreken. mijn eerste kuur was 6 weken en 2de ook. ik vind 10 weken al een mooi vooruitzicht. en heb trouwens 5 weken dboll aan het begin das genoeg aas op korte tijd.

Ja 600 wat? Boldenone?JuggerNaut zei:Zit nu op 500mg Test E, 400mg Tren E en 600mg...met gepaste trots wil ik U vermelden dat ik me ook best LEKKAH voel![]()
Black Knight zei:

Infinity zei:
Elmo zei:Nolvadex gewoon vlak op 20mg nemen. Er is geen enkel bewijs dat meer dan 20mg beter effect sorteert.
Lekker kuurtje trouwens. Hoeveel weeg je?
Br0 zei:explain? Dus gewoon 4 weken @ 20 mg/dag?
Ik begin binnenkort ook met mijn nakuur:
week 1-2 : 40 mg
week 3 -4 : 20 mg
daarnaast neem ik ook wat clen bij, en wat supps zoals tribilus, testosteron boost, bcaa's, en multivits
groeten
Br0
Elmo zei:Gewoon vlak op 20mg. de tabletten die je spaart kun je beter gebruiken voor een week extra nakuur!
hardgainers zei:je doet er juist goed aan de tren enanthaat 2 weken eerder te stoppen als de test enanthaat , praktijk wijst uit dat je dan een wat beter herstel hebt na de kuur.