fitness beginer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 266
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de kwaliteit is ook om te huilen

+1
Stap gewoon elke ochtend voor je naar het werk of school gaat de douche in. Ik douche al jaren elke ochtend, het is frisser en je voelt je ook beter. Neemt niet weg dat je ook een lekker luchtje op kan doen. Ben zelf een groot fan van parfums en doe het ook ALTIJD op, zelfs na het douchen (in de ochtend hè, niet als ik ga slapen).
Heb jij de mogelijkheid om maar 1 keer per dag de douchenEn nadat je gaat trainen niet douchen? Maar lekker bezweet het bed in? nooooooooooooooooh.
Heb jij de mogelijkheid om maar 1 keer per dag de douchen![]()
Soms douche ik wel 3-4 keer dag, sowieso elke ochtend en avond/nacht voor dat ik ga slapen, dan vaak ook na het trainen en voordat ik uit ga (in het weekend). Dan kom je makkelijk op 4 keer per dag.

Pff, één keer per dag vind ik prima. Zo nu en dan als het zo uitkomt misschien 2 keer per dag, maar erg prettig voel ik me er nou ook weer niet bij, laat staan 3/4 keer per dag?Heb jij de mogelijkheid om maar 1 keer per dag de douchen![]()
Soms douche ik wel 3-4 keer dag, sowieso elke ochtend en avond/nacht voor dat ik ga slapen, dan vaak ook na het trainen en voordat ik uit ga (in het weekend). Dan kom je makkelijk op 4 keer per dag.
Heb jij de mogelijkheid om maar 1 keer per dag de douchen![]()
Gay. Heb nooit zo'n mensen gesnapt, zoveel douchen hoeft toch niet man. Doet me denken aan de f**got Romein tegenover de bebaarde Germaan. Als je je wat minder douche krijg je je mannengeur hoppa![]()
Pff, één keer per dag vind ik prima. Zo nu en dan als het zo uitkomt misschien 2 keer per dag, maar erg prettig voel ik me er nou ook weer niet bij, laat staan 3/4 keer per dag?
Ik douche me meestal maar 1x per dag ja. Meestal na het beulen in de sportschool. 2x per dag in sommige gevallen. Maar 4x per dag... ok dan!
Ieder zijn eigen gewoontes hè, en 4 keer per dag is een sporadisch geval, gaf gewoon aan dat het heel makkelijk is om aan meer dan 1 keer per dag douchen te komen. Neemt niet weg dat ik nog steeds meer dan 1x per dag douche, meestal 2x, in de ochtend voordat ik naar school ga en voordat ik ga slapen.1x per dag is idd meer dan genoeg. Al dat douche is volgens mij ook slecht voor je huid en haren, dacht ik?
Sowieso, dat douche kost alleen maar weinig tijd als je een kale kop hebt. Heb geen zin om 4 keer per dag mijn haar in model te brengen met die chemische zooi