XXL Nutrition

Lekker luchtje

Dat zoveel mensen echt zo veel geld neer gooien voor een luchtje...
Heb 't een paar keer gedaan, vind het totaal niet waard. Lekker ruiken oke, maar vind merken als One Million iets te.

Niet echt verrassend dat er op DBB bijna alleen metrocoïtusuele mannen rondhangen, ipv pure alpha bodybuilders ;-)

Heb 't een paar keer gedaan, vind het totaal niet waard. Lekker ruiken oke, maar vind merken als One Million iets te.

Niet echt verrassend dat er op DBB bijna alleen metrocoïtusuele mannen rondhangen, ipv pure alpha bodybuilders ;-)

haters gonna hate

One million is geen merk:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag had een meisje het over luchtje “Joop!“ die roze flesje met groene letters. wat minder beken maa blijkbaar ook erg lekker.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 21:42 ----------

sinds wanneer ben je metro als je lekker wil ruiken? Meeste trainen hier ook voor chicks,niet als primaire motivatie maar als bijkomstigheid en met een goede fysiek aleen kan je meestal geen dames versieren..

Boeien, 100 eurotjes meer of minder; money to blow :cool:

luchtjes zwaar overdreven shit. Weetje hoe je pas echt aandacht trekt en vrouwen gek maakt? (of voor vrouwen de mannen:D) Ga elke dag voor je je de deur uit gaat goed douchen. Gebruik geen goedkope shampoo of douchegel. Maar iets waar je wat langer naar blijft ruiken. Doe een gezichtscreme op etc.

Echt waar niets geiler dan s'ochtends vroeg bij een bushokje ofzo te staan wachten en er komt een vrouw langs met een walm lucht die naar shampoo ruikt. Dan weet ik iig dat ze een lekker fris k*tje heeft op dat moment en vooral niet lui is om s'ochtends wat eerder uit bed te gaan om haar zelf te verzorgen wat ook een dikke plus punt is. En echt waar er zijn bar weinig mensen die s'ochtends douchen.

Andersom heb je ook vrouwen die half gaar voor je staan uit te staren geen eens in de spiegel gekeken hebben en alleen een duur luchtje op hebben. Dat komt bij mij eerder over als een luie stinkaap die waarschijnlijk al 2 dagen ook niet heeft gedouched en de boel maskeert met haar luchtje.

Al moet ik erbij zeggen dat vooral vrouwen hier baat bij hebben aangezien langer haar sterker en langer naar verzorgingsmiddelen blijft ruiken.

azarro twin, ruikt ****ing lekker

345hapw.jpg

Laatst van mijn tante Jean Paul Gaultier Le Male gekregen, omdat mijn oom hem ook heeft en ze vertelde dat iedereen altijd aan hem zit te ruiken dus gaf ze me het cadeau. Ik moet zeggen dat sinds ik mn lichaam eronder mee spuit ik bijna elk weekend success heb in de club (A).

Voorheen had ik Bruno Banani Pure Man had, is ook een lekker luchtje maar vind die van Jean Paul persoonlijk lekkerder :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lolita lempicka men

En Sculpture natuurlijk

De Gaultier en de Wolfgang Joop zijn wel baas :)

Boss bottled
Gabriela sabbatini roma
Must de cartier
JPG
one million
Armani code

groter is beter

luchtjes zwaar overdreven shit. Weetje hoe je pas echt aandacht trekt en vrouwen gek maakt? (of voor vrouwen de mannen:D) Ga elke dag voor je je de deur uit gaat goed douchen. Gebruik geen goedkope shampoo of douchegel. Maar iets waar je wat langer naar blijft ruiken. Doe een gezichtscreme op etc.

Echt waar niets geiler dan s'ochtends vroeg bij een bushokje ofzo te staan wachten en er komt een vrouw langs met een walm lucht die naar shampoo ruikt. Dan weet ik iig dat ze een lekker fris k*tje heeft op dat moment en vooral niet lui is om s'ochtends wat eerder uit bed te gaan om haar zelf te verzorgen wat ook een dikke plus punt is. En echt waar er zijn bar weinig mensen die s'ochtends douchen.

Andersom heb je ook vrouwen die half gaar voor je staan uit te staren geen eens in de spiegel gekeken hebben en alleen een duur luchtje op hebben. Dat komt bij mij eerder over als een luie stinkaap die waarschijnlijk al 2 dagen ook niet heeft gedouched en de boel maskeert met haar luchtje.

Al moet ik erbij zeggen dat vooral vrouwen hier baat bij hebben aangezien langer haar sterker en langer naar verzorgingsmiddelen blijft ruiken.
+1
Stap gewoon elke ochtend voor je naar het werk of school gaat de douche in. Ik douche al jaren elke ochtend, het is frisser en je voelt je ook beter. Neemt niet weg dat je ook een lekker luchtje op kan doen. Ben zelf een groot fan van parfums en doe het ook ALTIJD op, zelfs na het douchen (in de ochtend hè, niet als ik ga slapen).

Burberry The Beat superfijn

le male, jean paul gaultier, heb ik altijd

zalig

Terug
Naar boven