supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ehh wel dus, ik heb totaal geen verstand van die dinge pak altijd gewoon die van mijn vader dus hihi dus heb ook geen idee wat het allemaal is
Dat zoveel mensen echt zo veel geld neer gooien voor een luchtje...
Heb 't een paar keer gedaan, vind het totaal niet waard. Lekker ruiken oke, maar vind merken als One Million iets te.
Niet echt verrassend dat er op DBB bijna alleen metrocoïtusuele mannen rondhangen, ipv pure alpha bodybuilders ;-)
One million is geen merkDat zoveel mensen echt zo veel geld neer gooien voor een luchtje...
Heb 't een paar keer gedaan, vind het totaal niet waard. Lekker ruiken oke, maar vind merken als One Million iets te.
Niet echt verrassend dat er op DBB bijna alleen metrocoïtusuele mannen rondhangen, ipv pure alpha bodybuilders ;-)

Dat zoveel mensen echt zo veel geld neer gooien voor een luchtje...
Boeien, 100 eurotjes meer of minder; money to blowDat zoveel mensen echt zo veel geld neer gooien voor een luchtje...

) Ga elke dag voor je je de deur uit gaat goed douchen. Gebruik geen goedkope shampoo of douchegel. Maar iets waar je wat langer naar blijft ruiken. Doe een gezichtscreme op etc.Intense - Dior Homme
(eau de parfum, Christian Dior) Goed luchtje voor in de winter, kost wat, heb je ook wat.
bazen geur !
http://www.unlimitedperfumes.com/images/dior-homme-intense.jpg

+1luchtjes zwaar overdreven shit. Weetje hoe je pas echt aandacht trekt en vrouwen gek maakt? (of voor vrouwen de mannen) Ga elke dag voor je je de deur uit gaat goed douchen. Gebruik geen goedkope shampoo of douchegel. Maar iets waar je wat langer naar blijft ruiken. Doe een gezichtscreme op etc.
Echt waar niets geiler dan s'ochtends vroeg bij een bushokje ofzo te staan wachten en er komt een vrouw langs met een walm lucht die naar shampoo ruikt. Dan weet ik iig dat ze een lekker fris k*tje heeft op dat moment en vooral niet lui is om s'ochtends wat eerder uit bed te gaan om haar zelf te verzorgen wat ook een dikke plus punt is. En echt waar er zijn bar weinig mensen die s'ochtends douchen.
Andersom heb je ook vrouwen die half gaar voor je staan uit te staren geen eens in de spiegel gekeken hebben en alleen een duur luchtje op hebben. Dat komt bij mij eerder over als een luie stinkaap die waarschijnlijk al 2 dagen ook niet heeft gedouched en de boel maskeert met haar luchtje.
Al moet ik erbij zeggen dat vooral vrouwen hier baat bij hebben aangezien langer haar sterker en langer naar verzorgingsmiddelen blijft ruiken.