MuscleMeat

Lekkerste kwark?

de lekkerste hebben vaak minder eiwit en meer suiker(vandaar dat ze lekekr zijn) maar voor mij die zaanse hoeve kwark van de ah met wat honing/stevia of de aarbei versie als ik wil snoepen

de lekkerste hebben vaak minder eiwit en meer suiker(vandaar dat ze lekekr zijn) maar voor mij die zaanse hoeve kwark van de ah met wat honing/stevia of de aarbei versie als ik wil snoepen

Mwa 8.8 gram eiwit dacht ik en 3.5 gram koolydraten? Vind deze gezond genoeg:o

met noten erdoor of pindakaas is alle kwark wel te vreten

Zaanse hoeve magere kwark.

Aldi

Aldi for sure. Koop er dan ook gelijk een notenmix bij. (2 euro voor 200 gram!)

De goedkoopste, gewoon eten, al gaan er soms wel wat gojibessen of cacaonibs doorheen :D

Van de Aldi vind ik toch wel het lekkerst.

Jumbo, jammer minder eiwit.....

Jumbo, jammer minder eiwit.....

Zit 9.5g per 100g kwark.

52578056.jpg

407048449.jpg

lekkerste... wat maakt het uit gewoon binnekletsen. Eet die van aldi. Goedkoop en meeste eiwit.

Ik haal altijd Jumbo 0% vet aardbeien kwark, wel redelijk wat suiker maar heel lekker!

Ik haal altijd de goedkoopste, bij de lidl of appie. Vind ze allemaal hetzelfde smaken eerlijk gezegd. Ik vind magere kwark overigens ook gewoon echt lekker dus geen honing of shizzle in mijn kwarkies.

Biogarde Kwark van AH is trouwens flink nasty haha

Die vond ik juist altijd erg lekker, goed stevig en vol, maar ben toch over geschakeld naar DHZ, aangezien die de helft kost. De hoeveelheid eiwitten maken me niet zo heel veel uit, aangezien ik voor de smaak een theelepel (<10gr.) vanille whey toevoeg.

Lidl

Lidl. Vanille en aardbei. Heerlijk

Terug
Naar boven