MuscleMeat

Lekkerste kwark?

Danio half volle perzik heerlijk

Lidl. ;)

Die vond ik juist altijd erg lekker, goed stevig en vol, maar ben toch over geschakeld naar DHZ, aangezien die de helft kost. De hoeveelheid eiwitten maken me niet zo heel veel uit, aangezien ik voor de smaak een theelepel (<10gr.) vanille whey toevoeg.

Die was vroeger erg lekker, goed stevig en vol tot dat ze met het recept ging rommelen. Nu is het meer zure yoghurt kwark. Ik ben over naar de jumbo.

Magere biogarde van de AH, beetje suiker en kaneel er doorheen. Perfect!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Magere biogarde van de AH, beetje suiker en kaneel er doorheen. Perfect!

hoeveel kaneel doen jullie per pot (500gram) erin?
een tl? el? meer?

en heeft iemand welis vanille aroma (van die flesjes van oetker) inde kwark probeert?

Ik koop al jaren de volle kwark van de AH. En sinds 2 weken is deze veranderd. Het is 3x zo dun. Normaal altijd dik, lijkt nu op yoghurt qua structuur. Is iemand anders dit ook toevallig opgevallen?

Lidl kwark met palm suiker en zadenmix :D Jummie!

Geen "Basis" van de C1000 nemen, die is echt smerig. De gewone C1000 franse kwark is nog best lekker.

Franse magere kwark van de c1000

carrefour!

Magere franse kwark van Lidl.

Dus

Laatst bewerkt:
hoeveel kaneel doen jullie per pot (500gram) erin?
een tl? el? meer?

en heeft iemand welis vanille aroma (van die flesjes van oetker) inde kwark probeert?

Afhankelijk van hoe sterk je de kaneel wil proeven...
1tl: licht vleugje kaneel
1el: sterke kaneelsmaak

De aroma's heb ik geprobeerd maar vallen nogal tegen (naar mijn mening).

PS: Magere kwark van de Lidl (linessa). Lekker dik en goede voedingswaarden voor een lage prijs.

Die van melkan is het beste wat voedingswaarde betreft. Eiwit licht erg hoog en koolhydraten erg laag voor kwark. Ze hebben franse en milde kwark. De smaak is erg goed. Niet zuur.

ik maak iedere bak magere kwark lekker door er een schep proteine poeder in te mikken voor de smaak en nog wat extra eiwitten en soms ook nog een hand met crusli als ik de kcal nodig heb

Kwark van de biowinkel. Ekoplaza.

Heeft 13 gram eiwit per 100 gram!

Terug
Naar boven