MuscleMeat

Lekkerste kwark?

die van boni (vroeger galaxi). Eet het nog altijd met veel plezier op :D

Waarom zou je iets wat je (misschien wel meerdere keren per dag) elke dag eet bij de duurste super van nederland kopen? Ik weet trouwens niet wat het daar kost hoor.

Maar je ziet bv ook best vaak dat mensen die dagelijks havermout eten het bij de boardsponsers halen terwijl je daar de hoofdprijs betaald. Haal het dan gewoon bij de c1000 op voor nog geen 1 euro de kilo en fl**ker het in de blender.

OT aldi kwark, 0,65 cent met 10,3 gram eiwit 2 bakjes op een dag.

Waarom zou je iets wat je (misschien wel meerdere keren per dag) elke dag eet bij de duurste super van nederland kopen? Ik weet trouwens niet wat het daar kost hoor.

Maar je ziet bv ook best vaak dat mensen die dagelijks havermout eten het bij de boardsponsers halen terwijl je daar de hoofdprijs betaald. Haal het dan gewoon bij de c1000 op voor nog geen 1 euro de kilo en fl**ker het in de blender.

OT aldi kwark, 0,65 cent met 10,3 gram eiwit 2 bakjes op een dag.

Ik haal ook vaak mn kwark bij de Aldi. Maar daar zit dan 8,9g/100g eiwit in. Welk soort/merk koop jij?

Er is Aldi kwark die in NL gemaakt wordt en in DE, zit wat eiwit verschil tussen. Niet alle winkels hebben zelfde variant.

Ik haal ook vaak mn kwark bij de Aldi. Maar daar zit dan 8,9g/100g eiwit in. Welk soort/merk koop jij?
173gad.jpg

joggings

Lol, staat erop 1 portie 90 gram.

Franse magere kwark van Albert Heijn.

Iemand die mij een foto kan geven van een potje kwark uit belgische aldi? Paar keer gekeken maar niks gevonden :p

die ik hierboven heb gepost is van de Belgische Aldi ;)

Dat is de bovenkant van zo'n potje: gewoon witte bakjes met een groen "dekseltje" (zo'n afscheur-ding, dus niet hersluitbaar, zoals een Petit Gervais). Ik dacht dat die Milsani magere platte kaas heet - niet de Jogging want die is vies (opgeklopte kaas, bah!). Ik vind die Misani eigenlijk te droog en heb liever die van Danone.

• Like
Waarderingen: Agro
Dat is de bovenkant van zo'n potje: gewoon witte bakjes met een groen "dekseltje" (zo'n afscheur-ding, dus niet hersluitbaar, zoals een Petit Gervais). Ik dacht dat die Milsani magere platte kaas heet - niet de Jogging want die is vies (opgeklopte kaas, bah!). Ik vind die Misani eigenlijk te droog en heb liever die van Danone.

Ik vind die joggings juist heerlijk, heel even heeft de aldi ook van die rechthoekige bakjes gehad maar die bende was snoeihard en ik kon het amper wegkrijgen.

Terug
Naar boven