Fitness Seller

Leo's k*tlog

Leo1988

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Leo's kutlog

Hele tijd geleden had ik hier een keer een account aangemaakt en een beetje actief geweest. Nou is het tijd voor mn revival en ga ik hier een log bijhouden.

Allereerst wat stats:

21 jaar
1.83 m
91,9 kg (op een lege maag na 2x scheiten, 94 kg halverwege de dag)
17,3% vet

DL: 210 kg
SQ: 160 kg
Bench: 110 kg
PP: 87,5 kg

Doel is 8-10% vet met zoveel mogelijk massa behoud. Ik ben nou een maandje bezig met een push/pull schema:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/leos-push-pull-235349/#post4633747

en ik eet 4100 kcal op trainingsdagen en 3600 kcal op rustdagen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/leos-k*tschema-235350/#post4633752

Ik kom aan deze hoeveelheden, door elke 1-2 weken mn vet% te laten meten bij een dietiste (4 punts meting). Laatste metingen gingen als volgt:

18% vet
92,2 kg

week later:

17,3% vet
91,9 kg

-> 700 gram vet eraf, 400 gram VVM erbij. Kunnen natuurlijk meetfouten zijn, maar hier ga ik ff vanuit en blijf ik meten.

Ik ga eerst op deze manier cutten tot een % of 14-15 en daarna UD2 van lyle mcdonald doen. Vorig jaar heb ik al keto gedaan en dat beviel wel en UD2 schijnt nog beter te zijn. Als ik UD2 ga doen, gebruik ik voor mn trainingen gewoon de template die lyle voorschrijft.

wat een k*tlog...

• Topic Starter Topic Starter
De log trap ik af met de training van gisteren. Ik zou beginnen met squatten, maar aangezien er een stel roeiende mong*len de powerliftzaal overnam, was ik gedwongen in de grote zaal te squatten. Paar setjes met jesaja gedaan en een werkset van 8 x 120 kg was het resultaat. Powerlift style en aim is iets onder parrallel.

Daarna op aanraden van jesaja een glute/ham raise op de lat pulldown (normaal gesproken deed ik hem van de grond met een barbell op mn achillespees) en 3 sets geknald, waarin johan ook zn debuut had gemaakt. Eerste set 9 x 25 kg contra, 2e set 7 x 22 kg contra en de 3e set 7 x 22 kg contra met 1 negatieve rep.

Aardig rot al en kon meteen gaan chinnen. Ook 3 sets gedaan (medium rep, rond de 5-7 ongeveer). Bovenrug was al lekker dik geworden en kon hem afmaken met t-bar rows. 2 sets met 95 kg, rep of 9 strict, daarna nog wat partials, cheated en negative reps.

2 setjes cable side raises met 20 kg 10x-8x geloof ik

1 setje preacher curls HIT style met 30 kg 9-10 reps en hoge partials gecombineerd met een negatieve rep.

Na een minuut of 80 klaar.

Vandaag een rustdag en morgen verder met een Push B training

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Richt jij je nou maar op dat dunne wormen physiek van je ;)

Wat the, GH raise op de lat pulldown?

k*tlog, k*tschema, ***training.. :D

Bankje voor de LPD (overdwars) waar je knieen op steunen, die rollen die normaal op je druppel komt, over je achillespees (gezicht van het apparaat af dus :D), rope op de hoge pulley en dan naar voren donderen

Vond hem wel degelijk eigenlijk. Moet alleen wel wat harder trainen denk

haha nee niet al te serieus nemen man

edit: maar harder trainen moet je idd wél zeg :mad:

Hmm, vind je hem fijner dan los?

Ja, want met los kan ik mn progressie niet echt meten, en ik kan niet veel kracht zetten onderin de rep omdat ik moet cheaten om helemaal overeind te komen. Die 11 echte kilo's helpen me net genoeg dat ik niet hoef te cheaten en wel op een fatsoenlijk aantal reps kom. En onderin de rep kan je ****ing hard persen en dat voelt nice :D

Morgen gaat de training er ongeveer zo uitzien (dinsdag was Pull A):

Push B)

Zercher squats: 85 kg. Skip ik misschien, omdat ik de dag erna ook ga deadliften

Leg press full stack: alles boven de 13 reps is prima

Incline barbell press wide: 75 kg

Flat db fly's: 16 kg

Pushpress: 65 kg

Overhead skullcrusher: 32,5 kg

Als ik zin heb nog wat core shit

zerchers skippen? foei, zelfs mijn tere core kan dit aan!

Maar jij hebt ook de worst form ever en mijn form is koning ;)

En trouwens, ik doe ook al frontsquats heh hiernaast

Laatst bewerkt:
Ahh Leo, mooi k*tlog, geen slagroom en kaas meer voor jou;). Ik dacht trouwens dat er gesquat zou worden vrijdag?

Hier is nog een plaatje voor je b*ch-ass:D

Mike mentzer.jpg

Haha mikey :D Hij is niet voor niets zo groot heh ;)

Slagroom is er helaas uit inderdaad, maar af en toe als ik geen kwark en noten in huis heb neem ik tonijn met slagroom voor het pitten ;) Kaas komt weer shinen als ik UD2 ga doen.

Vrijdag is inderdaad een pull-dag, maar dan doe ik deadlifts (ik heb een push a, pull a, push b, pull b opzet).

Check je vrijdag man! Hoe laat ben je dr ongeveer? Ik ben om 7 uur klaar met werken en dan kom ik meteen naar het usc en ben ik er om kwart over ofzo.

Leo, help je gestoorde parkourbroer, hij bulkt ondermaats en doet stiff legged deadlifts met 15 kilo.

Jij vind veel k*t hé ?

Inieder geval, succes met je log..
Ik zal vaak wel meekijken.

Leo, help je gestoorde parkourbroer, hij bulkt ondermaats en doet stiff legged deadlifts met 15 kilo.

Achja, zal nooit wat worden met die jongen.

Jij vind veel k*t hé ?

Inieder geval, succes met je log..
Ik zal vaak wel meekijken.

Thnx man :D

Vandaag een Push B training gedaan:

Zercher squats explosief opgewarmd en 7 doubles gedaan met 40-50% van mn 1RM (60 kg)

Leg press op de p*ssy machine full stack + 7 kg on top 15 reps, daarna nog 2 plakken van 5 pound erbij en 13 reps gemaakt. Sicke pomp en misselijkheid. VPR

Door naar de incline barbell press, opgewarmd met 2 x 3 x 40%, 2 x 3 x 55% en 1 x 3 x 70%, daarna 3 werksets op 75 kg. Eerste 2 tot positieve fail, de laatste tot negatieve fail. Kwam rond de 7-6-6 uit. VPR

Als laatste borst oefening een flat dumbbell fly, stricte form. 2 werksets met 16 kg dumbbells 10 en 9 reps. VPR

Ik ben de laatste tijd ook weer bezig om wat volume te krijgen op mn pushpress, welke echt rampzalig is. Na de warming up 2 werksets met 65 kg gedaan, 1 set met 6 reps en 1 set met 5 reps (6e rep was een dikke fail)

Nog 1 setje tricep extensions met 32,5 kg HIT style voorbij negatieve fail en ik was klaar ;)

Opzich wel een voldaan gevoel, kon alleen misschien wat sneller klaar zijn. Duurde ongeveer 80 minuten.

Kanen gaat verder ook prima, nooit honger en moet alsnog de brinta tegen mn zin stouwen, But then again, wie houdt er nou van brinta ook al is het maar 1 gram.

Morgen de laatste training van de week: Pull B, waarin ik voor een nieuw VPR op de deadlift ga (met 165 kg).

Keep y'all posted

Die deadlift voor vanavond is dan voor hoeveel reps?

Ik ga liever niet zo vroeg maar moet nog shit doen. Even kijken hoelaat jesaja gaat. Hoop een beetje te kunnen squatten met mn rotte lies.

Mooiste zou zijn 8 reps. Dat is 5 kg meer dan vorige week en evenveel herhalingen. Meestal verhoog ik 10 kg per week, maar vorige week ging wel erg k*t

Terug
Naar boven