AndroidHealthClinic

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Edit 18 haha

• Topic Starter Topic Starter
Jullie zijn wel goed in die plaatjes zeg t*ring hoe krijgen jullie dat voor elkaar..
wel beetje doelloos on op je zaterdag te doen!:)

Hoi

image.jpg

Hahah wat een topic:roflol::roflol:

kl***zak, dan bekijk je het maar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

joke.jpg

Hahaha, dit topic gaat goed. :roflol:

Laatst bewerkt:
He Leroy ik sport ook best lang naturel maar ik zit volgens mij een beetje op een plateau. Ik twijfel al best lang om groeidrugs te gebruiken en ben best een beetje depressief omdat ik niet meer groei zeg maar maar dan zie ik jou resultaat puur naturel en dan voel ik de hoop in me terugkeren.
Ik denk dat dat komt omdat je ook mentaal heel sterk bent. Ik zie de haat tegen jou maar je gaat er heel goed mee om, niemand kan jou klein krijgen. Ik moet ook sterk zijn, misschien dat ik je een berichtje mag sturen waarin je me wat tips geeft zodat ik ook zo sterk kan worden.

• Topic Starter Topic Starter
Dit topic is zeker baas! Maar ben helemaal vergeten waar het over gaat!:) dus bij deze jongens en meiden:) en heel goed jaa en jullie gaan van me zien dit jaar ! Yess met partial squats! ;) xxx

He Leroy ik sport ook best lang naturel maar ik zit volgens mij een beetje op een plateau. Ik twijfel al best lang om groeidrugs te gebruiken en ben best een beetje depressief omdat ik niet meer groei zeg maar maar dan zie ik jou resultaat puur naturel en dan voel ik de hoop in me terugkeren.
Ik denk dat dat komt omdat je ook mentaal heel sterk bent. Ik zie de haat tegen jou maar je gaat er heel goed mee om, niemand kan jou klein krijgen. Ik moet ook sterk zijn, misschien dat ik je een berichtje mag sturen waarin je me wat tips geeft zodat ik ook zo sterk kan worden.

Sarcasme werkt in deze context echt fantastisch als je een powerhouse link in je sig hebt staan en een profielpic van een soort THOR THE DESTROYER.

Godsamme zeg.

Terug
Naar boven